arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۱۹۷
تاریخ انتشار: ۳۸ : ۱۴ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

«شش قهرمان و نصفی» به ایستگاه پایانی نزدیک می‌شود

همزمان با انتشار اولین تیزر از مجموعه طنز «شش قهرمان و نصفی» این مجموعه آخرین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

همزمان با انتشار اولین تیزر از مجموعه طنز «شش قهرمان و نصفی» این مجموعه آخرین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

 به نقل از سیما فیلم، همزمان با انتشار اولین تیزر از مجموعه طنز «شش قهرمان و نصفی» این مجموعه آخرین روزهای تصویربرداری خود را پشت سر می‌گذارد.

تدوین این مجموعه طنز که با حضور ۱۵ بازیگر طنزپرداز مدتی است در شمال کشور ضبط می‌شود در حال انجام است تا در سال ۹۸ روانه آنتن شود. محور این سریال حمایت از تولید ملی و کالای ایرانی و تشویق خانواده‌ها به حمایت از کارگر ایرانی است.

اکبر عبدی، شهرام قائدی، بیژن بنفشه خواه، بهاره رهنما، ارژنگ امیرفضلی، رؤیا میر علمی، نادر سلیمانی، رامین ناصرنصیر، امیر غفارمنش، حامد هایدی، حسین رفیعی، ساناز سماواتی، عباس محبوب، علیرضا درویش، حامد آهنگی، مرتضی زارع، نفیسه روشن، نادیا فرجی و علی عبدالشاهی نیز از جمله بازیگران این مجموعه طنز هستند.

امیرکیان عبدی، محمد شاکری، ایمان امیری، پارسیا شکوری، یاس نوروزی، مانلی قناعت هم از بازیگران خردسال و نوجوان این سریال هستند.

«شش قهرمان و نصفی» با کارگردانی حسین قناعت مراحل میانی تولید را می‌گذراند و در آینده نزدیک آماده پخش از رسانه ملی خواهد شد.

تهیه کنندگی «شش قهرمان و نصفی» را پرویز امیری برعهده دارد و دیگر عوامل این سریال تلویزیونی مدیرتولید هاشم علی اکبری، مدیر تصویربرداری حمید رحیم زاده، مدیر صدابرداری محمد مختاری، طراح صحنه و لباس شیرین بوریایی، طراح گریم منیژه حاتم آبادی، تدوین احسان شیبانی، جلوه‌های ویژه بصری سعید تاری وردی، طراح صحنه‌های اکشن حامد هایدی، مدیر تدارکات رضا سبحانی، برنامه ریز پیام حنفی، دستیار اول کارگردان سعید جلیلی و منشی صحنه ماه گل کرامتی هستند.

نظرات بینندگان