arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۲۹۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۷

امنیت واتس اپ ارتقاء داده شد / ممنوعیت برنامه های شخص ثالث / مسدودی حساب های مشکوک

واتس اپ تصمیم گرفته امنیت خود را ارتقاء دهد. این تصمیم از محدود کردن نرم افزارهایی آغاز شده که به عنوان برنامه های شخص ثالث شناخته می شوند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

 

واتس اپ تصمیم گرفته امنیت خود را ارتقاء دهد. این تصمیم از محدود کردن نرم افزارهایی آغاز شده که به عنوان برنامه های شخص ثالث شناخته می شوند.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این روزها بسیاری از پلتفرمهای پیام رسان در تیررس انتقادات قرار دارند. این انتقادها اغلب به این دلیل است که گفته می شود پیام رسان ها اطلاعات خصوصی افراد را افشا می کنند و امنیت ندارند. بر همین اساس است که واتس اپ تصمیم به ایجاد تغییر گرفته است.

جالب است بدانید واتس اپ در شرایطی تصمیم به اعمال تغییرات گرفته که شرکت فیس بوک، به عنوان شرکت مادر واتس اپ همچنان در حال همکاری با شرکت های شخص ثالث است و همین موضوع نیز باعث خشم و انتقادات زیادی شده است.

نکته مهم تر در خصوص تصمیم واتس اپ این است که از این پس تمامی حساب های موقتی، حساب های فعال روی پلتفرمهای مختلف و البته حساب های نسخه آزمایشی را مسدود خواهد کرد. بنابراین اگر شما از کاربرانی هستید که از نسخه های غیررسمی استفاده می کنید، بهتر است هر چه سریعتر نسخه اصلی را فعال کنید.

در بخش پرسشهای متداول این برنامه پیامرسان متعلق به فیس بوک نیز می خوانیم: افرادی که از نسخه های اصلاح شده برنامه مانند WhatsApp Plus و GB WhatsApp استفاده می کنند، یک اعلان در برنامه دریافت می کنند که حساب آنها موقتا بسته شده است.این شرکت در بیانیه ای در این خصوص گف: واتس اپ  از این برنامه های شخص ثالث پشتیبانی نمی کند، زیرا ما نمی توانیم اقدامات امنیتی معتبری روی این برنامه ها اعمال کنیم."

نظرات بینندگان