arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۶ : ۱۵ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۷

خرید برند یا خرید منطقی؟

هندزفری های شیائومی می توانند به صورت همزمان دو تلفن همراه را تا فاصله 10 متر پشتیبانی کنند. این هندزفری های بلوتوث، صدا را با کیفیت بسیار بالا انتقال می دهند و به دلیل این کیفیت بالا و کاهش نویز همواره مورد استقبال افراد قرار می گیرند. لازم به ذکر است که بدنه این وسیله کاربردی ضد خش است و به مرور زمان کیفیت و زیبایی خود را از دست نمی هد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

یکی از معروف ترین برندهایی که این روزها هنگام خرید وسایل الکترونیکی به گوش شما می خورد، برند شیائومی است. شاید به محض اینکه متوجه شوید شیائومی یک برند چینی است محصولات آن را ارزان و بی کیفیت تلقی کنید اما بهتر است بدانید که این برند برخلاف سایر برندهای چینی این روزها بسیار مطرح است و به عنوان برندی با کیفیت در سطح جهانی به شمار می آید.

برخی افراد گمان می کنند قیمت مناسب محصولات شیائومی در مقایسه با سایر کالاها به دلیل پایین بودن کیفیت آن هاست، در صورتی که شیائومی اصل تولید خود را بر کیفیت بالا بنا نهاده و هزینه زیادی صرف تبلیغات نمی کند. این شرکت بیشتر به کانال های مجازی برای معرفی محصولات خود اتکا می نماید و محصولات خود را بی واسطه به صورت آنلاین در اختیار مشتریان قرار می دهد.

معرفی یک برند چینی، ارزان اما با کیفیت!

شرکت شیائومی محصولات متنوع خود را با کیفیت بسیار بالا به بازار جهانی عرضه داشته و نیاز مصرف کنندگان را برطرف می نماید. از جمله محصولات شیائومی می توان به گوشی های هوشمند، هندزفری بلوتوث، دوربین ورزشی، دستبند سلامت و ... اشاره نمود. شیائومی با آگاهی از نیازهای افراد سعی می نماید محصولی با کیفیت و زیبا با قیمتی مقرون بصرفه در اختیار مشتریان قرار دهد و رضایت آن ها را جلب نماید. برخی از محصولات شیائومی از جمله گوشی های هوشمند از نظر کیفیت و زیبایی با برندهای مطرح دنیا برابری می کنند، از این رو برند شیائومی برندی قابل اطمینان و با کیفیت است و با خیالی آسوده می توان نسبت به خرید محصولات آن اقدام نمود.

هندزفری بلوتوث شیائومی یکی از محصولات شیائومی است که ظاهری بسیار شیک و زیبا دارد و به دلیل طراحی بی نظیر خود در سال 2015 موفق به کسب جایزه IF گردید. وزن این نوع هندزفری بسیار سبک بوده و بدنه آن به صورت استوانه ای شکل طراحی شده است. هندزفری های شیائومی می توانند به صورت همزمان دو تلفن همراه را تا فاصله 10 متر پشتیبانی کنند. این هندزفری های بلوتوث، صدا را با کیفیت بسیار بالا انتقال می دهند و به دلیل این کیفیت بالا و کاهش نویز همواره مورد استقبال افراد قرار می گیرند. لازم به ذکر است که بدنه این وسیله کاربردی ضد خش است و به مرور زمان کیفیت و زیبایی خود را از دست نمی هد. علاوه بر آن در صورت کثیف شدن بدنه، به آسانی می توان آن را پاک نمود. با استفاده از این هدست ها می توان به مدت طولانی مکالمه داشت بدون اینکه هیچ آسیبی به گوش وارد شود. این محصول آسایش و راحتی را برای شما به ارمغان می آورد و همواره می توانید در شرایط مختلف از آن استفاده نمائید. هندزفری بلوتوث شیائومی را می توان با شارژهای اندروید شارژ کرد و به مدت پنج ساعت از آن استفاده نمود. این محصول از قابلیت پخش موزیک برخوردار است و کیفیت صدای آن بالا می باشد. شما می توانید با خیالی آسوده هندزفری شیائومی را خریداری نمائید و تنها با فشردن یک دکمه مکالمه را در شرایط مختلف از جمله رانندگی شروع کنید.

شما می توانید برای خرید شیائومی به فروشگاه آنلاین آن در ایران به آدرس www.xiaomishop.ir مراجعه نمایید.

نظرات بینندگان