arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۴۹۲۶
تاریخ انتشار: ۳۶ : ۲۲ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۷

سلطانی‌فر: در جام ملت‌ها با یک اشتباه به فینال نرسیدیم/ انتظار‌مان قهرمانی بود‌

وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه کارنامه ورزشی کشور امسال ‌درخشان‌ بود، گفت: در جام ملت‌های آسیا ‌اگر چه انتظار‌مان قهرمانی بود اما با یک اشتباه به فینال نرسیدیم.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از اراک، مسعود سلطانی‌فر دقایقی پیش در حاشیه افتتاح دو پروژه زمین چمن مصنوعی و سالن چندمنظوره شهر داوودآباد با اشاره به روند تکمیل این پروژه‌ها اظهار داشت:پروژه‌ها با تلاش همکاران و همچنین مدیران استان مرکزی تکمیل و به بهره‌برداری رسیده، از جمله این پروژه‌ها سالن داوودآباد بوده که گفته می‌شد حدود ده سال بلاتکلیف مانده و در این یک سال اخیر تکمیل شد و در اختیار مردم قرار گرفت، در کنار این یک زمین فوتبال چمن مصنوعی از دیگر پروژه‌های ما بوده که آن نیز کاملا استاندارد و با چمن بسیار خوب و با کیفیت بالا بوده است.

وی افزود: مجموعا دو پروژه مبلغی حدود 35 میلیارد ریال به خود اختصاص داده که در خدمت جوانان و ورزشکاران قرار گرفته شده در ادامه بازدیدهای مختلفی از پروژه‌های نیمه تمام، همچنین افتتاح یک سالن یک هزار و 200 نفره در خمین را داریم.

وزیر ورزش جوانان تصریح کرد: پروژه‌های نیمه کاره اراک را نیز با استاندار و نمایندگان مسائل را مورد بررسی قرار داده و تلاش می‌شود در سال 98 قسمت اعظم پروژه‌های نیمه‌تمام را به بهره‌برداری برسانیم و در اختیار جوانان استان مرکزی قرار دهیم.

نظرات بینندگان