arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۵۹۳۸
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۰ - ۲۸ اسفند ۱۳۹۷

خرید تورهای ارزان گرجستان و استانبول

گرجستان کشوری تاریخی در منطقه قفقاز است که دوران مختلفی را به خود دیده‌است. جذاب‌ترین بخش آن شهر تفلیس و به‌خصوص محله‌ی تاریخی آن است که پوشیده از سنگفرش و مملو از کافه‌ها و رستوران‌های متفاوت است. گرجیان از نظر غذا شهرتی جهانی دارند و همین کمک می‌کند تا کافه‌ها و رستوران‌های‌شان هم بسیار جذاب و دیدنی باشد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اگر همچنان تصمیم نهایی را برای خرید تورهای نوروزی را نگرفته‌اید و می‌خواهید در اولین روزهای تعطیلات در مقصدی نزدیک ایران به سر برید بهترین زمان است تا خرید خود را انجام دهید.

برای سفری سریع و بدون معطلی لازم است به کشوری سفر کنید که در درجه‌ی اول نیاز به ویزا نداشته باشد و همچنین پروازهای آن مقصد به اندازه‌ای باشد که تقاضای بازار را پاسخگو باشد. به عنوان مثال مالزی نیازی به دریافت روادید ندارد اما به خاطر محدود بودن پروازهای روزانه ظرفیت آن برای تورهای نوروزی به سرعت تکمیل شده و عملاً امکان خرید آن در روزهای پایانی سال وجود ندارد.

آژانس آویسا در این‌جا می‌کوشد اطلاعات شما برای خرید تورهای نوروزی سریع‌الوصول را تأمین کنید تا برای خرید آن‌ها دچار مشکل نباشید.

تور گرجستان در نوروز 98

تور گرجستان نوروز 98 از آن مسیرهایی‌ست که به راحتی می‌توان سفری سریع به آن داشت. تعداد پروازها به این مسیر علاوه بر این که به صورت روزانه است متعدد نیز هست بنابراین مسافران می‌توانند برای تاریخ‌های متفاوت ظرفیت کافی را برای خود پیدا کنند. البته باید در نظر داشته باشید که قیمت تورهای نوروزی گرجستان در تعطیلات هفته‌ی اول بالاترین قیمت را دارد و هفته‌ی دوم کمی ارزان‌تر خواهد بود اما مجموعاً قیمت نسبت به روزهای عادی بالاتر خواهد بود. اما اگر شما قصد سفری راحت بدون دغدغه با قیمتی مناسب را دارید این مسیر می‌تواند برای شما متناسب باشد.

خرید تورهای ارزان گرجستان و استانبول

گرجستان کشوری تاریخی در منطقه قفقاز است که دوران مختلفی را به خود دیده‌است. جذاب‌ترین بخش آن شهر تفلیس و به‌خصوص محله‌ی تاریخی آن است که پوشیده از سنگفرش و مملو از کافه‌ها و رستوران‌های متفاوت است. گرجیان از نظر غذا شهرتی جهانی دارند و همین کمک می‌کند تا کافه‌ها و رستوران‌های‌شان هم بسیار جذاب و دیدنی باشد. پس بعد از هر ساعت قدم زدن در محله‌ی تاریخی و بر روی سنگفرش‌های آن می‌توانید در کافه‌ای لم بدهید و با نوش جان کردن نوشیدنی یا یک دسر ویژه‌ی گرجی خستگی پیاده‌روی را از تن به در کنید. اما در نوروز علاوه بر تور تفلیس، تور ترکیبی تفلیس باتومی هم برگزار می‌شود که شما می‌توانید بعد از گشت و گذار در شهر زیبا تاریخی تفلیس چند روزی را در کنار سواجل زیبای دریای سیاه در شهر مدرن و زیبای باتومی بگذرانید و از این سفر لذتی وصف‌نشدنی را ببرید.

پس اگر می‌خواهید سال نو را در شهر تفلیس یا تفلیس و باتومی بگذارنید وقت زیادی باقی نمانده، به تور گرجستان در سایت آژانس آویسا نگاه بیندارید، تور مورد نظر خود را انتخاب کنید و با هماهنگی با کارشناسان فروش آژانس آویسا خرید خود را نهایی کنید.

تور استانبول در نوروز 98

اگر قبلاً به استانبول سفر کرده‌اید که خود بهتر می‌دانید اما اگر قصد دارید برای اولین بار یک مقصد با تمامی جوانب جذابیت و سهولت در دسترسی و همچنین هزینه‌های پایین را داشته باشید شک نداشته باشید که تور استانبول بهترین گزینه برای شماست. استانبول در درجه‌ی اول نیازی به دریافت ویزا ندارد، همین امر باعث می‌شود فاصله‌ی تصمیم‌گرفتن برای سفر تا راهی شدن برای آن حتی نیاز به یک روز هم نداشته باشد پس اگر شما همین حالا تصمیم گرفتید که سفری را برای چند ساعت آتی تجربه کنید مقصدی بهتر از استانبول نخواهید یافت. به‌خصوص که فاصله‌ی این شهر از ایران در حد ۳ ساعت است و شما به راحتی به مقصد خود می‌رسید و همچنین مدت زمان اقامت شما هم بسیار متنوع و متفاوت است و می‌توانید از ۳ شب تا ۱۰ شب را برای خود برگزینید و این امکانی‌ست که شاید برای اکثریت قریب به اتفاق مسیرها وجود ندارد. نهایتاً این که با توجه به تعداد قابل توجه پروازهای این مسیر قیمت‌های آن بسیار مناسب و اقتصادی‌ست و امکان سفر برای بسیاری افراد وجود دارد.

تور نوروزی استانبول اما فضایی دیگر را برای مسافران ایجاد خواهد کرد چرا که حضور ایرانیان در این شهر بسیار گسترده است و همچنین آب و هوای بهاری کمک می‌کند تا مسافران لذتی دو چندان از سفر خود ببرند. بنابراین اگر قصد سفری مناسب را دارید همیشه استانبول را پس ذهن خود داشته باشید. بسیاری از افرادی که بارها با استانبول سفر کرده‌اند نه تنها مشکلی با سفر دوباره به آن ندارند بلکه جز خواسته‌های ایشان حضور مجدد در فضای خاص این شهر و استفاده از امکانات تفریحی، تاریخی و همچنین مهم‌ترین بخش آن یعنی مراکز خرید آن است.

اگر می‌خواهید در نوروز سفری لذت‌بخش، آرام و مهم‌تر از هم اقتصادی به نقطه‌ای از جهان داشته باشید، لیست قیمت تور استانبول نوروز 98 را در سایت آژانس آویسا بررسی کرده و نسبت به خرید بهترین گزینه اقدام کنید.

خرید تورهای ارزان گرجستان و استانبول

 

نظرات بینندگان