arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۰۱۹
تاریخ انتشار: ۱۶ : ۱۲ - ۲۹ اسفند ۱۳۹۷

پیام تبريك نوروزي رییس کل بیمه مرکزی به اهالي بيمه

بهاران زیباترین مظهر آفرینش اسرارآمیز در بیکران هستی، جلوه ای نیکو از وفاق ایرانیان در راستای تحول و پویایی و بارزترین نشانه ی رستاخیز الهی است تا روح انسان دربند خاک، به عرش افلاک رهنمون گردد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس کل بیمه مرکزی پیامی را به اهالي صنعت بيمه ارسال کردند.

متن کامل پیام نوروزی دکتر سلیمانی رییس کل بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران به شرح ذیل است:

یا مقلب القلوب و الابصار یا مدبراللیل و النهار
یا محول الحول و الاحوال حول حالنا الی احسن الحال

بهاران زیباترین مظهر آفرینش اسرارآمیز در بیکران هستی، جلوه ای نیکو از وفاق ایرانیان در راستای تحول و پویایی و بارزترین نشانه ی رستاخیز الهی است تا روح انسان دربند خاک، به عرش افلاک رهنمون گردد.
با استعانت از آفریدگار جهان، و به انگیزه ی رستاخیز زیبای طبیعت، فرا رسیدن بهارشکوهمند را تبریک و تهنیت می گویم و از درگاه حضرت احدیت سلامتی تک تک مردان وزنان این سرزمین را برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در مسیررشد و شکوفایی ایران کهن، مسالت می نمایم.

همکاران ارجمند ، خواهران و برادران گرانمایه

سال ۱۳۹۷ را درحالی پشت سر می‌گذاریم که صنعت بیمه کشور به حول و قوه الهی تلاش‌های گسترده ای داشته و شاهد و ناظر توفیقات ارزنده ای بوده است. در اين سال، «به پشتوانه ی بیش از یک قرن تلاش و کوشش ارزنده پیشینیان توانمند»،«صبوری شما عزیزان بلند همت و نیک طبع» و «حمایت و هدایت دولت»، شاهد پیروزیها و فعالیت‌های ارزشمندی بوده ایم که لازم می دانم در فرصت تبریک سال نو، خداقوتی به اندیشه ورزی، مهرورزی و کار و عمل شما داشته باشم.
پروردگار بزرگ را سپاسگزارم كه در پرتو الطاف بيدريغش، صنعت بيمه توانست همراه و همگام با دیگر خدمتگزاران صادق و توانمند ایران اسلامی، با ایمان راسخ و تلاش و كوششی بی وقفه، گام های بلندی را درعرصه ي خدمت رسانی به ملت سربلند و عزیز ایران بردارد.

بی شک ثبت کارنامه ای سرشار از کوشش آمیخته با صداقت و تواضع، سرمایه ای ارزشمند و اعتماد آفرینی را برای ایجاد موفقیت های فزاینده و خلق زمینه های تحول در سال ۱۳۹۸ فراهم آورده است که ان شاء الله به نشاط صنعت بيمه و توسعه رضايت مردم عزیزمان در سراسر کشور منجر شود.

در آستانه سال نو ، ضمن تحسین و تقدیر از تلاش‌های خالصانه و صادقانه یکایک شما همکاران گرامی و فعال در شبکه فروش گسترده بیمه در سراسر کشور، عزیزان تلاشگر در ستاد مرکزی شرکت ها و موسسات مرتبط بیمه ای و به ویژه همکاران صدیق و ارزشمندم در بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران ، ازخداوند متعال برای شما و خانواده‌های محترمتان که پشتوانه و گنجینه‌های مطمئن تدبیر و تحرک و امید هستند، آرزوی سلامتی، بهروزي، شادمانی و سربلندی را دارم.

سال نو و میلادسراسر سعادت حضرت امیر الومنین علی(ع) بر همه شما مبارک. موفق و سر بلند باشید.

نظرات بینندگان