arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۲۸۷
تاریخ انتشار: ۱۸ : ۱۹ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

تلفات تصادفات جاده‌ای از ابتدای طرح نوروزی؛ ۱۲۱ کشته و ۲۸۰۰ مصدوم

رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس تاکنون، تصادفات رانندگی در جاده‌ها، ۱۲۰ کشته و ۲۸۰۰ مجروح برجا گذاشته است.تمام معابر شهری و محور‌های مواصلاتی کشور دارای بارندگی و مه‌گرفتیگی و کاهش دید هستند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور گفت: از ابتدای اجرای طرح نوروزی پلیس تاکنون، تصادفات رانندگی در جاده‌ها، ۱۲۰ کشته و ۲۸۰۰ مجروح برجا گذاشته است.

به گزارش تسنیم، سرهنگ قاسمیان رئیس پلیس ترافیک شهری پلیس راهور، اعلام کرد: تمام معابر شهری و محور‌های مواصلاتی کشور دارای بارندگی و مه‌گرفتیگی و کاهش دید هستند.

وی با بیان اینکه اکثر تصادفات شامل واژگونی خودرو است گفت: سطح بسیاری از جاده‌ها لغزنده است. رانندگان باید رعایت فاصله ایمنی را داشته باشند.

قاسمیان ادامه داد: با وجود هشدار‌های متعدد از رسانه‌ها، بازهم شاهد تصافدات منجر به فوت هستیم. از ابتدای طرح نوروزی پلیس تاکنون ۱۲۱ نفر از هموطنان کشته شدند و بیش از ۲۸۰۰ نفر از هموطنان دچار مجروحیت و راهی بیمارستان‌ها شدند.

وی در پایان گفت: توصیه می‌کنیم رانندگان رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی را داشته باشند. تلفن همراه، همراهی خوبی در سفر‌ها نیست و می‌تواند شدت و آمار تصادفات را حدود ۶ برابر افزایش دهد. از هموطنان خواهش می‌کنیم قبل از سفر از وضعیت مسیر و شرایط جوی با شماره تماس‌های ۱۲۰ و ۸۸۲۵۵۵۵۵ مطلع شوند.

نظرات بینندگان