arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۶۶۲۹۰
تاریخ انتشار: ۴۱ : ۱۹ - ۰۱ فروردين ۱۳۹۸

ریزش کوه، محور سوادکوه را مسدود کرد

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: با توجه به بارش شدید باران در چند روز گذشته در سطح استان و محورهای مواصلاتی، ساعتی پیش شاهد ریزش کوه در منطقه پیچ آینه زیرآب در محور سوادکوه بودیم.با وقوع این حادثه در حال حاضر ترافیک در این نقطه از لاین شمال به جنوب سنگین گزارش شده و تردد از جنوب به شمال آزاد است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش کوه در محدوده پیچ آئینه محور سوادکوه در عصر امروز خبر داد.

سرهنگ پاسدار علی‌رضا قدمی در گفت‌وگو با تسنیم، اظهار داشت: با توجه به بارش شدید باران در چند روز گذشته در سطح استان و محورهای مواصلاتی، ساعتی پیش شاهد ریزش کوه در منطقه پیچ آینه زیرآب در محور سوادکوه بودیم.

وی افزود: با وقوع این حادثه در حال حاضر ترافیک در این نقطه از لاین شمال به جنوب سنگین گزارش شده و تردد از جنوب به شمال آزاد است.

فرمانده پلیس راه مازندران گفت: عوامل راهداری و پلیس در منطقه حاضر هستند و تلاش برای بازگشایی این محور کماکان ادامه دارد.

قدمی با اشاره به انتشار کلیپی از وضعیت محور هراز، منطقه هردورود (چالدران)، ضمن تکذیب هرگونه اخباری در خصوص ریختن گازوئیل در این منطقه،‌ گفت: این نقطه از محور هراز بدلیل داشتن پیچ تند از مناطق حادثه‌خیز در محور هراز است که متاسفانه برخی رانندگان به دلیل تخطی از سرعت مطمئنه در این نقطه دچار سانحه می‌شوند.

فراخوان کمک‌های مردمی به گرفتاران سیلاب در استان گلستان؛ موادغذایی و پتو نیاز است

فرمانده پلیس راه مازندران با اشاره به وقوع واژگونی یک دستگاه خودرو در این منطقه و به تبع آن ریخته شدن روغن و آب رادیاتور آن در کف جاده و در ادامه بارش باران، موجب لغزندگی سطح جاده شد، افزود؛ متاسفانه بدلیل وقوع این حادثه و بدنبال آن رعایت نکردن سرعت مطمئنه از سوی رانندگان وسایل نقلیه، شاهد بروز حادثه رانندگی در این نقطه بوده که مراتب سریعا از طریق راهداری برای ایمن‌سازی اعلام شد.

نظرات بینندگان