arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۸۶۸۲
تعداد نظرات: ۴۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۰

احمدی نژاد: قول می دهم اگر طرح تحول کامل اجرا شود حتی یک فقیر پیدا نشود/ انصراف دو دهک، کمک زیادی به عدالت می کند

رییس‌جمهور گفت: اگر طرح تحول اقتصادی به طور کامل اجرا شود، تضمین می‌دهم در سراسر ایران حتی یک فقیر و نیازمند پیدا نشود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

رییس‌جمهور گفت: اگر طرح تحول اقتصادی به طور کامل اجرا شود، تضمین می‌دهم در سراسر ایران حتی یک فقیر و نیازمند پیدا نشود.

دکتر محمود احمدی‌نژاد که در جمع مردم ایلام در ورزشگاه تختی این شهر سخن می‌گفت، با تقدیر از حضور و استقبال مردم در این سفر و سفرهای گذشته، اظهارکرد: ایلام سنگر بزرگ دفاع از کشور و شرف ملت ایران است. مردم ایلام نجیب، پرکار و پرتلاش، عاشق اهل بیت و همیشه حاضر در صحنه هستند.


وی با بیان دو مطلب درخصوص درس‌های مکتب امام حسین (ع) با نگاهی به وضعیت موجود و موضوع سازندگی در استان ایلام، افزود: هدف همه‌ انبیای الهی هدایت انسان‌ها بوده است و قرآن انسان‌ها را به سمت بهترین و استوارترین راه هدایت می‌کند. راه حق راهی است که کجی و انحراف در آن نیست و پیامبر خدا دعوت‌کننده مردم به سوی حق و صراط مستقیم بودند و امام حسین (ع) به دنبال هدایت مردم به سوی خدا بودند و زندگی ایشان سرتاسر هدایت و دعوت است.

رییس‌جمهور در ادامه خاطرنشان کرد: وقتی امام حسین (ع) دیدند حاکمیت از مسیر عدالت، خدا، پیامبر، قرآن و مسیر حقیقی منحرف شده و با مردم و از حق فاصله گرفته و عدالت و تقوا و ایمان به خدا ملاک نیست و ظلم و تبعیض و فساد و خودخواهی حاکمان معیار برتری است، برای دعوت مردم به راه خدا و عدالت قیام کرد.

احمدی‌نژاد افزود: امام حسین (ع) بالاترین حق و دعوت و امر به معروف و نهی از منکر را انجام دادند.

وی در ادامه با بیان این‌که مشکلات اصلی جوامع از ناحیه‌ی حکومت‌ها است، گفت: اگر حکومتی از راه خدا و پیامبر(ص) و اهل بیت (ع) فاصله بگیرد، فساد جامعه را پر خواهد کرد. فساد ماندگار و نابودکننده‌ی ملک و ملت از ناحیه‌ی فساد در حکومت است. حکومتی که از جنس علوی و نبوی و عاشق مردم و ارزش‌های الهی نباشد، جامعه را به فساد می‌کشد و در این جامعه، تبعیض، اسراف، فساد حاکمان، فساد اخلاقی و نابسامانی‌ها گسترش می‌یابد.

رییس‌جمهور اضافه کرد: امام حسین (ع) وقتی دیدند، حکومت از راه حق و از مرز پیامبر و علی (ع) منحرف شده و عبور کرده و دیگر اجرای احکام خدا، مقابله با ظالمان و دفاع از مظلومان ملاک حاکمیت نیست و به جای انسان‌های علوی، انسان‌های فاسد در جامعه حاکم شده‌اند و آنها همه‌ی ملت را از مسیر خدا منحرف و به سمت انحطاط هدایت می‌کنند، پرچم هدایت مردم و امر به معروف و نهی از منکر را برافراشتند.

احمدی‌نژاد با تاکید بر این‌که بالاترین امر به معروف و نهی از منکر مقابله با حاکمان جبار، خودخواه، فاسد، ضد عدالت و ضد مردمی است، تصریح کرد: امام حسین (ع) با افراشتن این پرچم راه هدایت و اسلام ناب و حکومت علوی و صراط مستقیم را در برابر همه‌ی بشریت قرار داد. به همین دلیل آن حضرت چراغ هدایت و کشتی نجات است.

وی خاطرنشان کرد: امام حسین (ع) راه زندگی متعالی، آزاد زیستن، سرافرازی، عدالت، ایمان و راه عبودیت، کمال و سعادت را در برابر بشر قرار داد و بالاترین اقدام ایشان ایستادن در برابر مستکبران، زورگویان و غارتگران است.

رییس‌جمهور با اشاره به این‌که امام حسین (ع) ریشه‌ی فساد و ظلم را در زمان خود مورد هدف قرار داد، گفت: آن حضرت آمد تا ریشه‌ی فساد و حاکمان قلدر، فاسد، نامشروع و منحرف شده را قطع کند و این کار را با حرکت آگاهی‌بخشی قدم به قدم انجام داد. یعنی حرکت ایشان آگاهی‌بخشی و هدایت‌آفرین است که لحظه‌ای را برای این کار از دست نداد.

احمدی‌نژاد با اشاره به ویژگی افرادی که می‌توانند هدایتگر مردم و جامعه باشند، تصریح کرد: کسانی که عبد خدا باشند و زندگی آنها برای خدا باشد و در راه خدا از شماتت دشمنان هراسی نداشته باشند و از تبلیغات غارتگران و دشمنان نگران نشوند و از ایثار ابایی نداشته باشند، می‌توانند هدایتگر مردم و جامعه باشند.

احمدی‌نژاد در ادامه گفت: امام حسین (ع) پرچم هدایت است. راه را تا آخر به همه نشان داده است. هرکس و هر ملتی در عالم که پیرو حسین (ع) و مکتب او باشد هرگز ظلم و ذلت را نخواهد چشید و این درس، درس تاریخ و ابدیت برای همه‌ی ملت‌هاست.

وی خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنیم که ملت عزیز ایران و پیشاپیش آنها مردم مومن ایلام عاشق امام حسین (ع) و در خط مکتب این امام عظم الشان هستند.

رییس‌جمهور در ادامه تصریح کرد: به همین دلیل است که 32 سال ایستادند و همه‌ی دشمنان خود را شرمنده و پشیمان کردند.

احمدی‌نژاد همچنین با اشاره به مسائل منطقه، تصریح کرد: در منطقه‌ی خودمان امروز همان برده‌داران و استعمارگران پیشین با شعارهای جدید و با هدف تسلط بر منطقه و نجات رژیم صهیونیستی از اضمحلال و سقوط تلاش می‌کنند.عده‌ای را برای اسقاط برخی دولت‌های دیگر به کار گرفته‌اند و از آنها برای زدن آن عده استفاده می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: آنها با هیچ‌کس دوست نیستند. آنها فقط با پول، ثروت و قدرت رفیقند و می‌بینیم از برخی کشورهای عربی برای زدن دیگران استفاده می‌کنند، اما آنها باید بدانند که اگر برخی دولت‌ها توسط برخی دولت‌های دیگر در منطقه زمین بخورند، بلافاصله نوبت همان‌ها هم خواهد شد. با پول این دولت‌ها به برخی کشورهای منطقه فشار می‌آورند. معلوم است که آنها نمی‌توانند با این حکومت‌ها زندگی کنند.

وی ادامه داد: خنده‌دارترین لطیفه‌ی تاریخ ما این است که عده‌ای که نه دموکراسی و نه آزادی و نه انتخابات در کشورشان برگزار می‌شود، دور هم جمع می‌شوند و قطعنامه صادر می‌کنند، برای کشوری دیگر که در کشورش انتخاباتی آزادتر داشته باشد و آزادی را ایجاد کند.

رییس‌جمهور افزود: این کشورهای منطقه با پول‌هایشان از آمریکا و اروپا اسلحه می‌خرند و از آنها برای تامین منافع آمریکا استفاده می‌کنند. ما چند بار به دولت‌های اطراف نصیحت کردیم، چشمتان را باز کنید و ببینید به کدام مسیر می‌روید. این مسیری که دشمن برای شما باز کرده است، یک قتلگاه است. اگر می‌خواهید بمانید، راه حلش همراهی با آمریکا و رژیم صهیونیستی نیست، بلکه راهش این است که به سمت خدا و پیامبر (ص) گام بردارید و در کنار مردمتان باشید و به آنها تکیه کنید. به مردم آزادی دهید و عدالت را برقرار کنید.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: به جای آن‌که پول نفت و گاز را به آمریکا و اروپا بدهید و اسلحه بخرید و به مخالفان برخی دولت‌های منطقه کمک کنید و با این کار دل آمریکا و متحدانش را به دست آورید، به سمت مردمتان بروید؛ چرا که آنها به شما رحم نخواهند کرد. همه‌ی شما در سناریوی آمریکا قرار دارید.


وی گفت: از ملت ایران یاد بگیرید. ملتی شجاع، مجاهد و مومن که 32 سال است، مقاومت کرده و از آرمان‌های خود و موجودیتش با اتکا به خداوند، پیامبر (ص) و اهل بیت دفاع می‌کند.

رییس‌جمهور همچنین خطاب به آمریکا و متحدانش گفت: شما 32 سال علیه ملت ایران بودید. چه چیزی نصیبتان شد؟ امروز خیال می‌کنید با اهرم‌هایتان به ملت ایران فشار می‌آورید و با ادبیات قلدرانه با ملت ایران صحبت می‌کنید و به آنها بی‌احترامی می‌کنید. ملت ایران را متهم می‌کنید، به مواردی که خودتان شایستگی آن را دارید. شما یک راه بیشتر ندارید؛ آن هم احترام به ملت و حقوق مردم ایران و دوستی با آنهاست.

احمدی‌نژاد ادامه داد: گوش دهید؛ از زبان مردم ایران به نمایندگی از همه‌ی ملت بدانید این ملت در برابر زیاده‌خواهی‌های شما سر سوزنی عقب‌نشینی نخواهد کرد.

احمدی‌نژاد در ادامه سخنانش در جمع مردم ایلام گفت: اگر زمانی نیاز بود، از همه‌ی ایران بسیج شوند و شما را سر جای خود بنشانند، اطمینان می‌دهم که امروز جوانان ایلام و مردم آن کافی هستند که همه دشمنان ملت ایران را به خاک مذلت بنشانند.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اقدامات دولت در حوزه اقتصادی پرداخت و گفت: امروز بالاترین عمل صالح، انقلابی، ایمانی و دینی، ساختن ایران است. امروز همه باید دست به دست هم دهیم و ایران عزیز را بسازیم. وی خاطرنشان کرد: باید ایران پیشرفته، عدالت‌محور و خدامحور الگوی همه بشریت شود، این امر نیازمند کار و سازندگی است. هر کس دلش برای ایران، اسلام و انقلاب می‌سوزد، اگر صداقت دارد باید آستین‌ها را برای ساختن ایران بالا بزند.

رییس‌جمهور اضافه کرد: نمی‌توانیم بگوییم، حکومت اسلامی هستیم، اما بعضی مناطق کشور ما خرابه است. در آن فقر و فاصله طبقاتی وجود دارد، باید اینها برطرف شود.

احمدی‌نژاد با اشاره به اجرای طرح تحول اقتصادی، آن را طرحی موثر در ساختن ایران دانست و تاکید کرد: اگر طرح تحول اقتصادی به طور کامل اجرا شود، تضمین می‌دهم در سراسر ایران حتی یک فقیر و نیازمند پیدا نشود، باید اینها را اجرا کنیم. البته این طرح مخالف و دشمنانی در داخل و خارج دارد. مشخص است که اگر عدالت اجرا شود، ثروت کشور عادلانه توزیع شود، فقیری باقی نخواهد ماند. بالاخره ما که از ثروت و درآمد افراد و رفتار گروه‌های اقتصادی گوناگون خبر داریم.

وی توضیح داد: ما کشور ثروتمندی هستیم، اما این ثروت باید عادلانه در کشور توزیع شود و لازمه‌ی آن این است که طرح‌های تحول اقتصادی یکی پس از دیگری اجرا شود، قانون مالیات به درستی اجرایی گردد. نباید به شکلی باشد که یک کارمند با حقوق کم همان ابتدا مالیاتش را پرداخت کند، اما فردی که در سال 10 میلیارد تومان سود می‌برد، به اندازه همان کارگریا کارمند نیز مالیات نپردازد. اگر او مالیات را بپردازد، در کشور فقر و بیکاری باقی نمی‌ماند.

رییس‌جمهور گفت:ما می‌خواهیم در گام اول طرح هدفمندی یارانه‌ها را به طور کامل اجرا کنیم که این طرح دستاوردهایی برای کشور داشته است. مصرف انرژی کاهش پیدا کرد و وابستگی کشور به واردات گازوئیل و بنزین از بین رفت. بخشی از اسراف‌ها و قاچاق‌ها از بین رفت، بخشی از پول هم بین مردم توزیع شد. بهترین مدیریت را خود مردم انجام می‌دهند.

وی تاکید کرد:‌ ما در حال برنامه‌ریزی هستیم تا گام دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرایی کنیم. در گام اول عده‌ای مخالف بودند تا روز آخر تبلیغات منفی، کارشکنی و دروغ‌پراکنی کردند تا ملت را از اصلاحات اساسی و اجرای عدالت مایوس کنند. امروز نیز برخی حرف‌های نادرست و غیرعالمانه می‌زنند. ما باید مراحل طرح هدفمندی را به سرعت انجام دهیم، باید ثروت ملت در جیب ملت باشد. هر کس حق خود را داشته باشد و خود تصمیم بگیرد چه کند. عده‌ای دوباره شروع به سنگ‌اندازی، مقابله و کارشکنی کردند.

احمدی‌نژاد اضافه کرد: یارانه‌ها حق ملت است و باید در جیب آنها باشد. هر کس هرگونه تشخیص می‌دهد آن را خرج کند. مرحله دوم این طرح با کمک ملت و همراهی الهی آنها انجام می‌شود که یک گام به سمت عدالت و افتخار برای ملت محسوب می‌شود. البته در گام دوم برنامه‌هایی داریم، جامعه را 10 قسمت کرده‌ایم که از نظر درآمدی دهک اول کمترین درآمد را دارد، بر روی دهک‌های مختلف برنامه‌ریزی کرده‌ایم.

رئیس جمهور در ادامه سخنان خود در جمع مردم ایلام با دعوت از اقشار مرفه برای انصراف از دریافت یارانه‌ها گفت: اجازه دهید این پول در طبقات درآمدی پایین‌تر توزیع شود و اگر دو دهک انصراف دهند، کمک زیادی به عدالت می‌کند. تا این پول به کسانی که نیازمند هستند، برسد.

احمدی‌نژاد همچنین از بسیج عمومی و عزم دولت برای رفع بیکاری و ایجاد اشتغال جوانان یاد کرد و گفت: فردا جلسه‌ی کارگروه اشتغال در استان ایلام تشکیل می‌شود و برای اتخاذ تصمیمات در راستای اشتغال جوانان تشکیل جلسه خواهد داد.

وی ابراز امیدواری کرد: جوانان، کارآفرینان، مردم و دولت دست به دست هم بدهند تا در یک زمان کوتاه با ایجاد اشتغال ریشه‌ی بیکاری در استان ایلام کنده شود.

وی همچنین خاطرنشان کرد:‌پرونده‌ی فرمانداری و شهرستانی شدن شیروان در دولت است که ان‌شاء الله در اولین جلسه دولت پس از بازگشت از این سفر مطرح می‌شود تا به لطف خدا این بخش به شهرستان تبدیل شود.

رئیس جمهور همچنین با اشاره به این‌که در دور سوم سفر هیات دولت به استان ایلام 228 پروژه که شامل 1215 پروژه به تصویب رسیده بود، افزود: تاکنون 114 مصوبه عملیاتی شده و 74 مصوبه در دست اقدام است و در مورد50 مصوبه یعنی 318 پروژه هنوز کاری انجام نشده است که در جلسه‌ی دولت موانع اجرایی نشدن آنها بررسی خواهد شد.

وی یاد آور شد:همچنین در جلسه‌ی دولت راه‌های تسریع عملیاتی شدن این پروژه‌ها و همچنین بررسی موانعی که تاکنون مورد توجه نبوده یا در جریان سفرها نیازهای جدیدی ایجاید شده نیز مورد بررسی قرار خواهد گرفت که امیدواریم این مصوبات مورد رضایت مردم ایلام واقع شود.

احمدی‌نژاد همچنین از شروع عملیات اجرایی پروژه‌ی راه آهن ایلام از ماه آینده خبر داد.

وی در پایان از حضور گسترده‌ی مردم قدردانی کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۵
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
79
یه سوال : میشه ایشون تعریف خودشون رو از فقیر و عدالت برای مردم توضیح بدهند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
62
ما دو نفری جون میکنیم حقوق یه نفر میره اجاره اون یکی هم تو تهران خرج بخور و نمیر بعد با این حساب ما از یارانه محرومیم پس حق ما از امکانات دولتی چی میشه فقط افزایش هزینه ها بعد وام و تسهیلات و اینا مال ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
قاسم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
61
نه دیگه آقای دکتر ، نشد ! همه ی این گرفتاری ها توی
همین " اگر " ناقابله !!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
75
این خنده های احمدی نژاد نمکی است بر زخم های مردم ایران. هر چند که مردم هم میدانند که نمک زیادی ضرر دارد و باید با آن ....
پاسخ ها
amir fd
| GERMANY |
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
متاسفانه دوران سختی رو داریم سپری میکنیم .
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
موافقم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
66
جناب رئیس! به خدا قسم که لفظ جلاله است دیگر حنایت برای اکثر مردم رنگی ندارد چه برسد به وعده و وعیدهای توخالی و پوچ. حتما فراموش نکرده ای قول و قرارهای دو دوره ریاست جمهوری قبل را. بیشتر همین مردم از خدا میخواهند که این مدت باقیمانده ریاست! شما و دوستانتان که از قضا به دور تلخی جمع شده‌اند زودتر پایان پذیرد. لااقل این را نیک میدانند که اگر هر کسی به جای شماها بر کرسی امارت تکیه زند بدتر از جنابانتان نخواهند بود. به امید روز ی که بهترین باشد.
پاسخ ها
بردیا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
ناشناس عزیز واقعا چه زیبا نوشتی
هممون خسته شدیم فشار زندگی هممون رو داغون کرده
بهزاد
|
PHILIPPINES
|
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
3
54
باشه باشه
از این حرفا گوشمون پره....
سجاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
107
4
درود بر دكتر احمدي نژاد 0
پاسخ ها
ما
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
ای کلک افعال معکوس بید!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
60
برو عمو جان. بس کن
بهرام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
61
عزیز دل برادر شما قول های فبلی را اجرا بکن بعدقول بده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
52
دقت کرده اید چه قدر حساسیت ها نسبت به حرفهای رییس جمهور محترم کم شده است؟دقت کرده اید که از بس رییس جمهورمان سخنرانی های عجیب و غریب داشته اند دیگر برای همه عادی شده است؟ظاهراَ همه ما واکسینه شده ایم نه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
56
قبل ازهدفمندی هم همین حرفها بودولی ......
ali
|
NETHERLANDS
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
67
جان اون مدرک دکترات بگو این دو ‌دهک رو از کجا آوردی ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
65
از عکس چاپ شده چنین بر میاد که ظاهرا جناب رئیس جمهور خودشان هم از وعده وعیدهائی که به ملت میدهند خنده شان میگیره !
صبوری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
60
ترا خدا اینقدر خجالتمون نده....!!!! شرمنده شدیم.....!!!!
صالح
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
64
امیدوارم ...بساط دروغ از کشور ما ریشه کن شود....
وکیلی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
48
تازه ...اگر اجرا شود...پس بفرما تا حالا اجرا نمیشده...!!! این اوضاع واحوالمونه..!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
47
دکتر جون ! فکر نمی کنی که داری زیادی قول الکی میدی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
1
58
بنده هم قول میدم اگر بعضی ها با دستور خودشان موجبات اختلاس چند هزار میلیاردی را فراهم نکنند دیگر فقیر نشوم.
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
46
قولِ قول؟!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
61
فقط شعار... هنوز تو سخنراني‌هاي انتخاباتي به سر مي‌بره بنده خدا... ما به آمريكا باج نمي‌ديم، ولي به جاش چند برابرش رو به روسيه و چين دودستي تقديم مي‌كنيم.
مشكوك
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
49
اين نيز بگذرد!
سام
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
2
47
ما گوشمون ازین حرفا و قولها پر هست. هزار وعده خوبان! یکی وفا نکنند.
علی
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
2
دقت کرده اید چه قدر حساسیت ها نسبت به این حرفها کم شده است؟دقت کرده اید که از بس سخنرانی های عجیب و غریب داشته اند دیگر برای همه عادی شده است؟ظاهراَ همه ما واکسینه شده ایم نه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۷
0
1
یه چیزایی قبلا شنیدیم که می گفتن
...
phonix
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
2
20
پس خواهشاً جناب رئیس جمهور دفعه بعد از برنامه هایی که برای رفع نیاز و آسایش مردم بوده سخن به میان آورید تا ببینیم چقدر مفید بوده و درباره این طرح زمانی صحبت کنید که اگرها برطرف شود.
یه یاور
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
42
2
مطمئنم شما که دارید از رییس جمهور بد می گویید همه تون هدفمندی به ضررتون بوده هرکی نبوده و هدفمندی به صلاحش بوده چرا بد بگه حتما قبضاتون زیاد میاد نه ما هم قبضامون زیاد میاد ولی....
ولی به فکر دیگرانیم به فکر روستاییا که نه منبع درآمدی دارند و نه پولی بابت قبضا می دن
نظر شما چیه؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
2
23
دولت وظیفه دارد برای همه مردم امکان تحصیل رایگان تا بالاترین مدارج علمی را فراهم کند با کار آفرینی و اشتغال فراوان برای همه امکان "انتخاب شغل" آبرومند و مکفی را ایجاد کند. وخلاصه محرومیت زدایی کند.اما چون فشار حذف سوبسیدها به همه وارد می شود و پول یارانه ها از درآمد نفت و گاز و ... فراهم میشود که متعلق به همه ایرانیان است ، باید به مساوات و یکسان بین همه تقسیم شود حال اگر دهک های بالاتر خودشان دوست داشتند به دهک های پایین تر کمک کنند کار ارزنده ای است اما کار خیر با اجبار نمی شود و درست نیست دولت محترم ...سهم مرفهین را ...بگیرد و به محرومینی بدهد که خودش باعث محرومیتشان شده !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
3
30
اگه به جای یارانه ها شایسته سالاری رو اجرا می کردین بیشتر به عدالت نزدیک تر بود. همه ی جوان های با استعداد و تحصیل کرده بیکارند و مسئولین اعتنایی نمی کنند.
پاسخ ها
z
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
موافقم یه جورای با این پولها و اون 3000 میلیارد تومان و اونای که خاوری جون با خودش برد و ویلا خرید میشد ریشه بیکاری توی این مملکت رو خشکاند تا جناب رئیس جمهور نفرمایند بروید وام بگیرید 5 تا گوسفند بخرید دامداری راه بندازید .......
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۸
2
28
قول میدهمممممممم !!!!!!!!
؟؟؟؟؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
0
14
آقاي رئيس جمهور كدام شرع و قانون به شما اجازه ميده يك ايراني را از حق مسلمش از بيت المال محروم كنيد ؟؟ تمام هم ميهنان از بيت المال به يك اندازه سهم دارند همه ميخواهند در كشوري زندگي كنند كه فقير نداشته باشه ولي راه اون دادن پول يارانه نقدي نيست شما با اين كار گدا پروري ميكنيد در حاليكه ميتوانستيد ماهيگيري ياد بديد ماهي يخ زده به ايشان داديد . با اين روش منم قبول دارم تا دو سال ديگر فقيري نميماند نه اينكه غني بشن ميميرن !!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۰۹
0
20
خدا صبر بده. يعني قراره از اين بدتر بشه!؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
3
کسی که برای آبادانی ورفاه مردم میکوشد جهان از او به نیکی یاد می کند.اول ایران و مردم ایران بعد مدیریت جهان
امیر ذولفقار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
6
قانون از کجا اورده ای اقای شهید مظلوم بهشتی چه شد؟ چطور یک شبه خیلیها تیلیاردر شدند؟ چشم حسود کور بخیل نیستم اگر واقعآ دنبال عدل علی (ع) یا هیهات امام حسین(ع) هستیم و شعار نمیدهیم خیلی ساده با مراجعه به ثبت اسنادواملاک و اسناد بانکی همه چیز مشخص میشود و نیازی به دهک و محک نیست ولی قدرت انجام این کار را کدامین دولت دارد ؟چه کسی پیدا میشود که در مقابل پول بی زبان ایستادگی کند و رشوه رانت را نپذیرد و خود رانت خواری نکند و صحه بر خلاف نگذارد ؟انتخاب منتشر کن از هیچ کس بجزخدا نترس
z
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۰
0
8
دیگه فقیری نمونده طفلکی ها کوچ کردن اون دنیا برسید به داد قشر پردرآمد با دهک های اونا می خوای چه کار کنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
حسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۱
0
1
نمي دانم چرا سفرهاي استاني سوم و چهارم تعداد نامه ها به جاي اينكه كمتر بشه بيشتر مي شه؟! يعني مشكلات توي سفرهاي قبلي كمتر نشده ؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
0
0
دقیقا چون همه فقرا از گرسنگی خواهند مرد
یکتافر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۳
0
0
من هم فکر می کنم تنها قولی که ایشان می توانندعملی کنند همین است چون با این کار همه ی فقرا به دیار باقی می شتابند!!
نظرات بینندگان