arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۰۶۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۱۲ - ۱۲ دی ۱۳۹۰

این روزها در هالیوود چه خبر است؟+تصاویر

در این تعطیلات اخر هفته، لس انجلس و مخصوصا هالیوود با یک بلای جدید یعنی اتش افروز یا اتش افروزانی دست به گریبان بود که در عرض سه روز دست کم 39 خودرو را در این شهر به اتش کشیدند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
نیویورک تایمز نوشت: در این تعطیلات اخر هفته، لس انجلس و مخصوصا هالیوود با یک بلای جدید یعنی اتش افروز یا اتش افروزانی دست به گریبان بود که در عرض سه روز دست کم 39 خودرو را در این شهر به اتش کشیدند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، بیشتر این خودروها در پارکینگ های بدون سقف پارک شده بودند.

برای سومین شب ناارام متوالی، نیروهای پلیس و اتش نشانی خود را با عجله به نقاط مختلف شهر می رساندند اما همیشه یک قدم عقب تر از فرد یا افراد مسبب اتش سوزی ها بوده اند.

ربکا اش، شهروند 29 ساله گفت: این واقعا ترسناک است.

وی افزود: من یک پارکینگ در بسته در زیر ساختمان محل سکونتم دارم و اگر فردی وارد انجا شود و یکی از ماشین های ما را به اتش بکشد، احتمالا تمام ساختمان در اتش خواهد سوخت.

اوایل هفته گذشته پلیس دو فرد را به اتهام ایجاد اتش سوزی در هالیوود دستگیر کرد اما انها معتقدند ارتباطی میان ان دو نفر و اتش سوزی هایی که از صبح زود جمعه اغاز شده است وجود ندارد.

در ادامه مقاله با بیان اینکه این اتش سوزی ها بدترین سوانحی هستند که شهر لس انجلس از زمان شورش های سال 1992 به خود دیده امده است، تاکنون جراحت جدی در اثر این سوانح گزارش نشده است.



در طول تعطیلات اخر هفته، بیشتر مناطق شهر به ویژه خیابان های سرسبز هالیوود غربی و هالیوود ظاهری مانند مناطق جنگی داشتند.

در شب سال نو، صدای اژیرهای خطر با روشن شدن هوا اغاز و تمام مدت بدون وقفه شنیده می شد و به دنبال ان بالگردهای پلیس برای یافتن اتش افروزان بر فراز شهر و در ارتفاع پایین پرواز می کردند.



ماشین های گشت نیز در خیابان های مسکونی به دنبال متهمان می چرخیدند. ماهیت این اتش سوزی ها که در ان هدف ها به طور تصادفی انتخاب می شوند موجب شده است تا همه ازجمله پلیس درحالت اماده باش قرار بگیرند و مردم به اقدامات پیش گیرانه مبادرت ورزند.

به طور مثال چراغ حیاط ها روشن گذاشته می شوند و مردم خودروهای خود را در خیابان ها و دور از خانه هایشان پارک می کنند.

اندرو جی اسمیت از اداره پلیس لس انجلس گفت، هنوز مشخص نشده است که تنها یک نفر و یا بیشتر در این اتش سوزی ها دست دارند.

وی افزود، کسانی که بر روی این پرونده تحقیق می کنند با تعدادی مظنون احتمالی و خودروهایی که ممکن است اتش بگیرند، مواجه هستند. پلیس روز یکشنبه یک فیلم ویدئویی پخش کرد که مظنونی در ان نشان داده شده بود.



یک سفیدپوست مسن که موهای خود را پشت سرش جمع کرده بود. اسمیت گفت، باید بگویم دهها بازپرس از بخش های مربوط به سرقت و قتل به طور مداوم بر روی این پرونده کار می کنند تا بالاخره موفق به دستگیری این اتش افروزان شویم. اریک اسکات، سخنگوی اداره اتش نشانی لس انجلس گفت، مقامات، امار دقیقی درمورد اینکه چه تعداد خانه کاملا اسیب دیده اند و چند نفر محل سکونت خود را از دست داده اند، ارائه نکرده اند.

برخی از مردم معتقدند پلیس به سادگی نخواهد توانست این مسئله را حل کند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
20
10
به جهنم به ما چه!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
3
16
بی وجدانها به شما چه که در آامریکا یا هرجای دیگر چه اتفاقات ناخوشایندی می افتد اگر وجدان داشتید بررسی می کردید این وضعیت اقتصادی فلاکت بار که موجب افزایش وحشتناک دلار ویورو و.....ومتعاقبا گرانی افسار گسیخته نیازهای مردم این مملکت گردیده ناشی از چه می باشد
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
آقای عزیز باوجدان جوگیر یعنی میگی از هیچ جای دنیا خبر نذارن؟؟ اصلا عقل داری شما ؟؟
ali
|
NETHERLANDS
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۱۲
18
9
این خبر نشون میده که تاریخ مصرف هالیوود تموم شده ،منتظر یه حالی‌ وود! جدید باشید .
نظرات بینندگان