arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۴۹۹۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۳ : ۲۳ - ۲۲ دی ۱۳۹۰

کلاهبرداری جدید در فوتبال ایران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
«یکی از بازیکنان لیگ برتری دوپینگ کرده بود، وقتی ما با باشگاه این بازیکن مذاکره کردیم، گفتند میلیون‌ها تومان داده‌ایم که برای بازیکنمان کپسولی بیاورند که مکمل غذایی باشد اما جزو داروهای دوپینگ محسوب نشود. ما فقط همین کپسول‌ها را به بازیکن تیم‌مان داده‌ایم.
به گزارش انتخاب به نقل از خبرآنلاین، رئیس کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال از کلاهبرداری جدیدی در این رشته ورزشی پرده برداشت.
احمد هاشمیان رئیس کمیته مبارزه با دوپینگ فدراسیون فوتبال صبح امروز در مراسم ارتقای دانش فنی مربیان فوتبال حرف‌های جالبی به زبان آورد.
 
هاشمیان که در مورد چگونگی مبارزه با دوپینگ صحبت می‌کرد گفت: «یکی از بازیکنان لیگ برتری دوپینگ کرده بود، وقتی ما با باشگاه این بازیکن مذاکره کردیم، گفتند میلیون‌ها تومان داده‌ایم که برای بازیکنمان کپسولی بیاورند که مکمل غذایی باشد اما جزو داروهای دوپینگ محسوب نشود.
ما فقط همین کپسول‌ها را به بازیکن تیم‌مان داده‌ایم. شخصی که این کپسول ها را به آن باشگاه فروخته بود به آن ها گفته بود بازیکن تان اگر این کپسول را بخورد، در طول بازی می رود و می آید، می رود و می آید! بعدها که آزمایشات مان از آن کپسول‌ها و ماده ممنوعه مصرفی توسط آن بازیکن تکمیل شد فهمیدیم اولا آن کپسول‌ها به اندازه آرد نخودچی هم انرژی غذایی نداشته و دوما این‌که بازیکن اصلا از آن کپسول‌ها نخورده و خودش رفته از یک ماده ممنوعه مصرف کرده است.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
بابایی
|
SWITZERLAND
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۳
0
3
هر دم از این باغ بری میرسد.
تازه تر از تازه تری میرسد.
نظرات بینندگان