arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۵۱
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۲۸ دی ۱۳۹۰

علی مطهری: واکنش ها به مواضع افروغ، بچه گانه بود؛ می خواهند صدای منتقدان را خفه کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سخنان چند شب قبل دکتر عماد افروغ در برنامه پارک ملت اين روزها دستاويزي براي برخي از کساني شده است که حيات خود را در هياهو و غوغاسالاري مي بينند.

اين جماعت اين روزها با پيامک و نطق و تهديد مي خواهند باب هرگونه فضاي نقد دلسوزانه را ببندند و در حالي که بسياري از اين نقدها متوجه رفتار و عملکرد چندساله گذشته آنهاست با نشانه رفتن آنها به سوي رهبر عزيز انقلاب ، اهداف و اغراض خود را مخفي سازند . سخنان افروغ درست ياغلط از منظري علمي و در برنامه اي خاص بيان شد و بايد با آن نيز از همان منظر علمي برخورد کرد و رفتارهاي کودکانه و عقده هاي فروخورده را وانهاد براي وقتي ديگر.

در اين خصوص دکتر علی مطهری، نماینده مردم تهران در مجلس شوراس اسلامی ضمن بچه‌گانه خواندن رفتارها و مواضع صورت گرفته علیه مباحث مطروحه دکتر عماد افروغ در برنامه تلویزیونی "پارک ملت"به" سياست نامه"، گفت: کسانی که هیاهو به راه انداختند و هتاکی می‌کنند تنها نشان می‌دهند که در پی خفه کردن صدای منتقدان هستند.

این استاد دانشگاه تصریح کرد: آقایانی که تریبون مجلس را با میتینگ‌های انتخاباتی خود اشتباه گرفته‌اند، اگر منطق دارند و قائل به حاکمیت عقل بر حرفشان هستند چرا دست به هیاهو و فحاشی می‌زنند؟ چرا می‌خواهند علیه منطق، دستور حمله بدهند؟!

نماینده مردم تهران افزود: من در جلسه روز گذشته کمیسیون فرهنگی نیز به این رفتارها اعتراض کردم و گفتم که باید اجازه داد منتقدان حرف بزنند وگرنه این حرف‌ها با ماندن در پستوها تبدیل به پتانسیل خواهد شد.
نظرات بینندگان