arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۰۴۷۶
تعداد نظرات: ۴۴۹ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۱ - ۲۹ دی ۱۳۹۰
با وجود تکذیب ها؛

فیلم برهنگی کامل گلشیفته فراهانی هم آمد! / دلیل گلشیفته برای انتشار این تصاویر چه بود؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :


پس از آنکه امروز فیگارو تصویری تقریباً برهنه از بالاتنه گلشیفته فراهانی بازیگر سابق سینمای ایران منتشر کرد که این بازیگر با دست هایش تنها بخشی از بدنش را پوشانده بود، جنجال فراوانی در میان هواداران این بازیگر به خصوص در شبکه های اجتماعی از جمله فیس بوک به وجود آمد. تا آنجا که گروهی عکس برهنه این بازیگر را در صفحات خود قرار دادند و گروه دیگری از هواداران این بازیگر پس از نام بردن از وی با عناوینی چون بی حیا و ...، از صفحات هوادارانش خارج شدند تا در نهایت گلشیفته فراهاتی که حرکتش حتی از سوی نزدیک ترین بستگانش نیز انکار شده بود، با توجه به حجم نقد به این رفتارش عقب نشینی کرده و تصویر نخستش از وب سایت منتشر کننده حذف شود 

به گزارش انتخاب به نقل از بازتاب، در حالی که جامعه سینمایی ایران به واسطه موفقیت ارزشمند فیلم «جدایی نادر از سیمین» در رویدادهای پیاپی بین المللی علی الخصوص برد گوی طلایی بهترین فیلم غیرانگلیسی زبان 2012، غرق در شادی و همچنین تلاش برای هموارتر شدن مسیر آخرین ساخته اصغر فرهادی به سمت جایزه اسکار است، گلشیفته فراهانی نقش غضنفر سینمای ایران را ایفا کرد و مسئله اصلی سینمای ایران را با حرکتی تبلیغاتی که انجامش دقیقاً پس از موفقیت اخیر سینمای ایران تعجب برانگیز و از نگاه برخی مشکوک است، به حاشیه راند.

فراهانی که گفته می شد رایزنی های صورت پذیرفته تا علی رغم بازی در فیلم اخیر مرجان ساتراپی که حاوی برخی صحنه های خلاف عرف ایرانی و اسلامی است، به ایران بازگردد و پس از یک دوره مجددا فعالیت بازیگری اش را در کشور از سر گیرد، اخیراً در گفت وگویی از بازجویی اش در ایران گفت تا نشان دهد به تلاش نزدیکانش برای بازگشتش به کشور اهمیت نمی دهد و البته پس از همه اینها به تازگی تصویری از وی منتشر شد که در آن، عکاس یک مدیوم شات از اندام برهنه اش را جای داده و در این تصویر مدیوم شات، تنها بخشی از بدنش به وسیله دست هایش پوشانده شده است.

هرچند بارقه امیدی نزد دوستداران گلشیفته مبنی بر اینکه سایت مادام فیگارو به جعل و تصویرسازی(!) از او پرداخته باشد، وجود داشت تا اصالت تصویر محل تشکیک باشد، اما عصر امروز با انتشار ویدئویی راجع به همین تصاویر که در آن گلشیفته همان یک بخش از بدنش را که در تصاویر پوشانده، عریان به نمایش می گذارد، همه امیدها پیرامون جعلی بودن این تصویر، ناامید شد و مادر و پدر این بازیگر سابق سینمای ایران که حیرت زده از انتشار این تصویر، از جعلی بودنش سخن به میان آورده بودند، سکوت اختیار کردند و این سکوت به همان میزان برای اهالی سینما تلخ بود که برای بهزاد فراهانی به عنوان یکی از پیشکسوتان خوش سابقه و اساتید باتجربه و بااخلاق تئاتر و سینمای ایران تلخ و سنگین بود.

در این میان، جنگ اصلی در شبکه های اجتماعی و به طور خاص فیس بوک به راه افتاد؛ جایی که بخش قابل توجهی از هواداران گلشیفته فراهانی که تا پیش از این به واسطه آثار ارزشمندی چون «میم مثل مادر» مورد توجهش قرار می دادند، به این حرکت اعتراض کردند و حتی برخی صفحه وی را در فیس بوک آن لایک کردند. برخی حتی این حرکت را برخلاف تاریخ ایران خواندند و به سینوهه اشاره داشتند که در آن یادآور می شد زنان ایرانی برخلاف زنان مصری لباس می پوشند و آراسته هستند و برخی دیگر نیز در اعتراض به این حرکت عنوان کرده بودند همه دنیا زن ایرانی را با این مشخصه می شناسند که تنش را به هرکسی نشان نمی دهد و این اتفاق جز بی حیایی معنایی دیگر ندارد.

عده ای این بازیگر سابق سینمای ایران را حتی فاحشه خوانده بودند که این امر به واسطه بار معنایی و شرعی با اعتراض گروهی در فیس بوک دیگر مواجه شده و حتی صفحه هایی در حمایت از وی به واسطه این اتفاق راه اندازی شد. مدافعان این حرکت که عمدتاً جماعت منورالفکر افراطی بودند، این مسئله را در چهارچوب دموکراسی و حق گلشیفته فراهانی می خواندند و او را هنجارشکنی می خواندند که پیله ها را شکافته و به پروانگی رسیده و باید راهش را ادامه داد(!) در مقابل گروه مخالف که این حرکت را ضربه به سینمای بدنه ایران و مستمسکی برای برخی اشخاص متحجر می دانستند که زنان سینما را فاحشه بخوانند، ضمن رد تعبیر آزادی برای انتشار تصاویر اروتیک، از آنهایی که از این حرکت فراهانی حمایت می کردند و می گفتند راهش را ادامه می دهیم، درخواست می کردند اگر حقیقتاً این حرکت را اخلاقی دانسته و باور دارید، پیش قدم شوید و عکس های برهنه تان را منتشر کنید!

پاسخ برخی از این منورالفکران مدافع این حرکت که بعضا عکس پروفایلشان را تصاویر برهنه گلشیفته فراهانی قرار داده بودند، در قبال چنین پیشنهادی برای ثابت کردن اعتقادشان به چنین مسئله ای سکوت بود. جالب آنکه بسیاری از این اشخاص که انتشار این تصاویر برهنه توسط مردم و افتادن پرده و حریم جنسی را تجویز می کردند، حتی پروفایل هایشان نیز به گونه ای بسته بود که مشخصاتشان هم قابل مشاهده نبود، چه رسد به تماشای عکس های پوشیده شان و به نظر جو حمایتی از وی، عمدتاً شعاری بوده و حامیان چنین حرکتی نیز در نهادشان به غیرقابل پذیرش بودن چنین حرکاتی آن هم از سوی یک ایرانی مسلمان، آگاه بودند.

این درگیری ها به جایی رسید که برخی صفحات سینمایی، امکان اظهارنظر عمومی شان را بستند و تنها در بخش پیام امکان اظهارنظر قائل شدند که همین رویه باعث شد در برخی جدل های دو طرف موافق و مخالف چنین اتفاقی، 1500 تا بیش از 2000 کامنت رد و بدل شود و در حالی که کشور مسائل و مشکلات و دغدغه های فرهنگی، سیاسی و اقتصادی خاص خودش را دارد، بخش قابل توجهی از زمان و انرژی گروهی از جماعت ایرانی در 24 ساعت اخیر  صرف این جدال شود که انتهایش مشخص است و تنها یک افسوس بزرگ برای هر دوستدار سینما باقی می گذارد که چرا یک بازیگر ایرانی به چنین حرکتی تن در داده است و گروهی از هوادارانش را به کل ناامید کرده که صفحه اش را پس از درج عباراتی خطاب به او ترک کنند. نکته جالب توجه این که این حرکت نه تنها مورد نکوهش جدی بسیاری از مخالفان دولت کنونی قرار گرفته، بلکه بخش زیادی از اقشار نه چندان متدین هم به صراحت با این اقدام مخالفت کرده اند.

یک واکنش جالب را هم احمد پورنجاتی، معاون سابق وزارت اطلاعات، معاون سابق سیما و رییس سابق کمیسیون فرهنگی مجلس با ادبیات کوچه بازاری داشته و نوشته است: «سنگ پا در گرمابه گم می شود, بشود. جار و جنجال ندارد. یک سنگ پای دیگر! این طفلکی, محصول بازار مشترک: ستاره تراشی عوام الناس ندید بدیدما, گنده ... جوجه فسقل هنرپیشه ی بی ظرفیت مملکت ما و البته فضای خفقان آور افراط کاری های القاعده ای و طالبانی متولیان .. ماست. پس: بگذار و بگذر!...هیچ ربطی هم به جنبش سبز ندارد.» و برخی هم با اشاره به یکی دو مورد ژست سیاسی و معترض گرفتن گلشیفته فراهانی، از او انتقاد کرده و مثلا نوشته اند: «دختر جان دلت خواسته عریان بشی و تن عریانت بر روی جلد مجله باشه و برای تبلغات انگشتر فلان مارک هم پول بگیری؛ اوکی ! اما دیگه تو رو خدا منتش رو سر مردم بیچاره ایران نذار و دم از مبارزه نزن! بابا بی خیال این ژست...

در عین حال ضمن اینکه ضروری است حرمت خاندان محترم فراهاتی حفظ شود و مردم و به طور خاص سینماگران و اهالی تئاتر که برخورد بیشتری با بهزاد فراهانی و دیگر اعضاء این خانواده دارند، با نیش و کنایه، زخم دل این پدر را عمیق تر نکنند و از اظهارنظرهای شتاب زده ای که باعث می شود این حرکت گلشیفته فراهانی به کل بانوان سینمای ایران تسری داده شود پرهیز شود و پذیرفت که این حرکت به هیچ عنوان جای دفاع ندارد و ربطی نیز به آزادی ندارد، چرا که در تاریخ هیچ آزادی خواهی با برهنه شدن به آزادی نرسیده و این حرکت فراهانی نیز هیچ ربطی به آزادی ندارد و چون در حریم خصوصی انجام نشده نیز نمی توان با طرح این عنوان که به «به خودش ربط دارد»، ماجرا را شخصی جلوه داد. چرا که اگر یک شخص در ملا عام برهنه ظاهر شود، نمی توان ملاءعام را حریم شخصی تلقی کرد!

دلیل انتشار تصاویر برهنه توسط گلشیفته چه بود؟

 اما در خصوص علت انجام این اقدام توسط گلشیفته فراهانی که گفته می شود یکی از نامزدهای جایزه سینمایی فرانسه (سزار) است، برخی معتقدند وی برای پیشی گرفتن از رقبایش دست به یک خودنمایی باب طبع فضای لاییک فرانسه زده و رنگ و بوی سیاسی نیز به آن داده تا شانس خود را در برد این جایزه افزایش دهد. اما همان گونه که ذکر شد نه گاندی، نه نهرو، نه چگوارا، نه نلسون ماندلا، نه جمیله بوپاشا و نه هیچ یک از رهبران سرشناس آزادی خواه با برهنگی یا رفتارهای اینچنینی درصدد بیان اعتراض برنیامده اند و اصلاً چنین حرکاتی هیچ ارتباطی با آزادی ندارد، مگر اینکه پای یک سزار و یک حکومت لائیک ضدایرانی چون فرانسه در میان باشد!

و وانکش آخر اینکه هرچند ویدیوی مذکور که مربوط به جشنواره سزار است و در آن ویدئو گلشیفته فراهاتی تنها بازیکری است که تا آن حد برهنه می شود(!) حذف نشده اما تصویر نخستی که در سایت مادام فیگارو منتشر شد حذف شده و علی الظاهر پس از واکنش های منفی که حتی نزدیک ترین اشخاص به این بازیگر سابق سینمای ایران داشته اند، وی در تماس با مسئولان این سایت خواستار حذف تصویرش شده است که البته این اتفاق تاثیر چندانی نخواهد داشت و تنها بیانگر عقب نشینی و پشیمانی فراهانی از این اقدام است، چرا که این اتفاق حتی انعکاس بین المللی نیز داشت و تلگراف در گزارشی به این موضوع پرداخت و حواشی سیاسی اش را پررنگ کرد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴۴۹
در انتظار بررسی: ۴۳۶
غیر قابل انتشار: ۵۹۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
664
727
تنها کسی هم که در این فیلم اقدام بی شرمانه رو میکنه این ..شیفته هستش، من اصلا متحجر نیستم ولی معتقدم ایشون تحت اغوای تفکر فراماسونری قرار گرفتند ، همه برنامه ریزی های این چند سال اخیر فقط برای نابودی حیا و شرمی که مختص ایرانی هاست داره انجام میشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
حیا و شرم مختص ایرانیها نیست در ذات آدمی هست. منتها در ایران چون حیا یک ارزش هست پایدار مونده و لکه دار نشده.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
نچ!!من برداشت دیگه ای دارم.تحت الشعاع قرار دادن جایزه بزرگ اصغرفرهادی ....
حالا میتونیم بگردیم دنبال پرتقال فروشا!!
30نا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
من به عنوان کسی که همیشه منفی میداد این دفعه مثبت میدم راستش این کارو به هیچ عنوان نمیشه توجیح کرد
تو این فیلم تنها کسی که تا این حد برهنه میشه گل شیفتست یعنی واقعا گرفتن یه جایزه ارزش این کارو داشت
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
بیا تو مترو بعد میفهمی حیا و شرم مال ایرانی هاست
البته اگه بیشتر دوست داری یه سر ورزشگاه آزادی برو
تینا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
من فکر می کنم حتما چیزی به خوردش داده اند یا به زور بهش تزریق کرده اند -ببینید چشمانش مثل انسان های منگ است -گناه دارد- اینقدر پشت سرش حرف نزنیم
رشید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
با اینکه با زی هاشو دوست داشتم اما این کارشو بزرگترین توهین به ایران و ایرانی میدانی .هر دلیلی هم داشته باشه اما حق نداشت به ایران و ایرانی اینجوری توهین کنه آخه چرا به چه قیمت ..؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
واقعا که خیلی باید شرم کنه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
936
938
خدا لعنت کنه بی حیا
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
دوستانی که منفی دادن یعنی طرفدار بیحیاها هستن خوب اصلا خودتون هم که بیحیا باشین جایی خراب نمیشه
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
617
802
واقعا با این کارش به همه ی زنان ایرانی توهین کرد این حرکت چه ربطی به آزادی و اعتراض سیاسی داره این نشان از ............ داره که متاسفیم ):
پاسخ ها
آرمان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
اگه يه ايراني يه كار زشتي رو انجام بده چه ارتباطي به ساير ايراني ها داره. در ضمن اصلاً چرا بايد اين عكس اينقدر مهم بشه اين ما ها هستيم كه داريم بزرگش ميكنيم اين عكسم كنار هزار عكس مشابه ديگه توي website هاي مستهجن.اگه نگاه نكنيم بهمون بر هم نميخوره. سايت انتخاب هم بنظرم نبايد تا همين حد اين عكس رو روي سايت ميذاشت.
mazyiar
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
چی شد؟ چطور وقتی فرهادی جایزه میگیره میگین افتخار ایرانی هاست ولی وقتی این اتفاقات می افته ربطی به ایرانی ها نداره و به خودش ربط داره؟
بیاین خودمون رو گول نزنیم
از كردستان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
234
604
با با ول كنيد انگار همه مشكلات مملكت از اينه به فكر دلار و نفت سر سفره و يارانه و سرعت فضاحت اينترنت و مشكلات جامعه و 3000ميليارد باد برده و رشد 50درصدي تورم باشيد كه عكس گلشيفته اب است
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
268
392
اینهمه از سینماگرا دفاع کردیم آخرش با این حرکت مفتضحانه دهن ما رو بستی .
اه اه اه ... لقب غضنفر سینمای ایران واقعاً شایستت .
مردمت رو به چی فروختی ؟ جایزه سزار ؟ یعنی اینقدر پست و حقیر شدی ؟
مجید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
539
369
بنظرم آقای فراهانی مزد دادن آزادی بیش از اندازه به دخترش رو گرفت یا شایدهم مزد بیش از اندازه لوس کردن دخترشو گرفت!!. هرچند معتقدم نباید بی احترامی به این پیشکسوت هنر کرد قطعا هیچ پدری نمیخواد دخترش اینگونه باشه . دلم برای این پدر و مادر می سوزه که میخواستند فرزندشون باعث افتخارشون بشه و متاسفانه برعکس شد . البته گلشیفته باید اسم خودشو عوض میکرد به خودشیفته یا ... تغییر نام پیدا میکرد .
پاسخ ها
یک جهان سومی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
من هم نقش اصلی تربیت رو نتیجه کار پدر و مادر میدونم که در جامعه کنونی ما کمرنگ شده و جاش رو ماهواره گرفته البته متاسفانه
مجید
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
دوستانی که نظر منفی دادند میدونم برداشت بدی از حرفای من کردند منظورم خشونت علیه دختران و زنان توسط پدران یا مردان نیست بلکه نگهداشتن مرز پدری و فرزندی است بهرحال اگه برداشتی از حرفای من شد از همه دوستان عذر خواهی میکنم .
دیدگاه ایندگان
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
لطفا رفتار هر شخص را بجای پدر و مادرش نگذارید همانگونه که همه ما انجور که پدر و مادرمان میخواستند نشدیم
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
بی انصاف آقای فراهانی مرد بزرگیه ، نباید با این وقاهت حرف بزنی
گناه و خرابکاری و بی حیایی دخترش ربطی به ایشان نداره
ایشان هم از این موضوع متاسف هستند
برای یه پدر واقعا سخته دیدن این حرف ها
به خدا بسیار متاسف هستم
ناشناس
|
United States of America
|
۰۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
209
285
شوهرش کجاست الان؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۵:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
228
240
سوای از دین در فرهنگ ناب ایرانی برهنگی آن هم به این بی شرمی هیچگاه وجود نداشته. هویت ایرانی خودت رو به چه چیزی فروختی؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۷:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
158
124
اقای پورنجاتی منصف باش اینها در دوره مسئولیت امثال شما مرح شده اند
حالا همه چیزو بنداز به گردن این و اون

سیاست فرهنگی ی که این محصولشه سیاست فرهنگی امثال شماست
وقتی معاونان وزیر و مشاوران رئیس جمهورتون دارند کشف حجاب می کنند
طبیعیه که هنرپیشه تون پوستشو هم بکند
دنیادیده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
127
157
گرچه عمل خانم فراهانی قابل دفاع نیست اما نباید از این عمل برداشت سیاسی شود و علیه منتقدان اوضاع داخلی ایران استفاده شود. عملا شخصی که مرتکب چنین کاری می شود خود را از بدنه منتقدان و دلسوزان ایران و ایرانی جدا می نماید.
فریار صالحی
|
Germany
|
۰۹:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
118
335
سلام. من قبل از تولد این گلشیفته خانم با شخصیت پدر نازنیش در داستان های شب رادیو آشنا بودم و حدس می زنم لحظه های خوبی را نمی گذراند. از طرفی نمی دانم چه انگیزه ای خود گلشیفته داشته و چون برایم روشن نیست نمی توانم او را هم متهم به شرکت در توطئه علیه ایران بکنم. اما:
به عنوان کسی که سالهاست در غرب زندگی می کند می دانم که اگر فکر کرده با این کارها برای همیشه مؤفقیت دارد اشتباه کرده است. امثال مادونا و آنجلینا جولی و نظایر اینها از نظر جامعۀ غرب هنر دارند که به اینجا رسیدند ودر اوج ماندند. اینجا هم نمی شود ره صدساله را یکشبه طی کرد. اگر اینگونه ادامه بدهد چند سال دیگر کسی یادی هم از او نمی کند. ای کاش از فرصت بهره می جست و مثلاٌ زبان انگیسی یا فرانسه را گونه ای یاد می گرفت که می توانست در فیلم های اینجا بازی کند. به هر حال به عنوان یک انسان برایش آرزوی مؤفقیت دارم و در فکر پدر ومادر محترمش هستم. متشکرم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
111
314
نمردیم و دیدیم دیدگاه همه شما که دم از آزادی میزنید رو ... هرکسی رو تو قبر خودش جای میدن ... مگه شما که کلاه برداری میکنی یا درورغ میگی کم از این کارهاست گناهش؟؟؟؟؟؟؟؟؟یه نگاه به اطراف خودتون بکنید سرتون و کردید مثل کبک زیر برف هیچ چیزی نمی بینید هر موضوع کوچیکی رو بزرگ میکنید موقع اختلاسی که صفرش تو ماشین حساب جا نمی شد کجا بودید؟؟؟ البته می دونم که انتخاب منتشر نمیکنی
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
102
384
الان دلار چند است ؟چند ثانیه قبل چقدر بود؟ بحث اصلی فقر روز بروز مردم ایران است یا این موضوع؟ارزش پول ملی مهمتر است یا این مساله؟
پاسخ ها
بووووووووووووووق
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
عموجان حرف توهم درسته اما این مسئله هم کم بی اهمیت نیس ...بیچاره اصغر فرهادی آخه به اون چه مربوطه ...ببین اینقد مهمه این قضیه که BBC روش مانور داده ...شرم آوره ..مجبور نبود علنی کنه ، برای چی ؟ به چه قیمتی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یه برادر...یه پدر...یه ایرانی ...
|
United States of America
|
۱۰:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
230
136
ای وای از *گلی* که پرپر شد ....
پاسخ ها
m
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
ختیار هر کس دست خودش......به فکر خودتان باشید...شما که ظاهرا دارین گیر میدین ...ابرو ی ایران و برده...والا خدا شاهده.... نگذارین زبونم و باز کنم.....
جمع کنین این دورنگی رو...این هزار صفتی رو........
سید
|
United States of America
|
۱۰:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
132
272
چرا گلی؟ چرا حالا ؟
چرا دقیقا زمانی که فرهادی نام ایران و بالا برده بود...
چرا دقیقا زمانی که خانه سینما رو بسته بودن...
چرا دقیقا زمانی که سلحشور زنان سینمای ایران رو فاحشه خوانده بود...چرا؟
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۰۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۵
باسلام به همه دوستان دوستا بیاید درست فکر کنیم.بادیدن یک عکس با زندگی سرمای ملی بازی نکنیم. از کجا معلوم با فوتوشاب درست نکرده باشند.بیاید زود تصمیم نگیریموزود همدیگر را تخریب نکنیم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
128
74
این یک واقعیت تلخ است که بعضی از هنرمندان کشور هنر را بادستمایه شدن در معرض تبلیغات سو استفاده گران قرار دارند هنر را نه تنها درک نکرده بلکه راه رسیدن به شهرت را در بدترین شیوه که فقط از حیوان بعید نیست میدانند .حیوان در مقابل هیچ کاری محدودیت ندارد ولی انسان که شریفترین مخلوق افریدگار است در مقابل همه ی کارهایش مسیول وپاسخگو است .این یک روش مبارزه با تفکر انسانی وافتادن در مقام پست حیوانی است جا دارد همه ی مردم متفکر واندیشمند ما با بی اعتنایی به این عمل پست حیوانی بر شرافت مقام انسان تکیه کنند.
ناشناس
|
Germany
|
۱۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
119
275
مومن تو چرا تماشا میکنی!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
خودت واسه چی تماشا کردی مومن!!!!؟؟؟؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
42
199
من موندم شما اینهمه فعالیت تو فیس بوک و دیدن فیلم های این بی حیا!!!!!!!!!! رو چطوری انجام دادین؟؟؟؟؟ نکنه اینترنت شماها با ما فرق می کنه ناقلاها؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
:-))))))) خیلی زرنگی ها
بی خیال بابا ! نکته ســنــــــج ! :-))
ناشناسم بمون تو کفش!
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
ایرانی اگه واقعا ایرانی بود فیس بوکو ایرانیش میکرد نه ..!آخه این فیس بوک چی داره؟ده تا عقده ای جمع شدن خود نمایی میکنن بعد میگن ما هم آدمیم!اگه آدم بودین که...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
39
167
زیاد هم به این عکسها وخبر های ساختگی وقعی نگذاریم!!! عصر عصر گنجشک رنگ کردن وقناری فروختن است !!! درد ما امثال گلشیفته ها نیستند !!! درد ما بیکاری وفقر و دروغ و اختلاس و نصفه شدن قیمت اسکناس هایی است که دارند هیچ میشوند ! درد ما از هم پاشیدگی تولید وصنعت و کار وکسب این مملکت است که با این شتابی که پیش گرفته ومیتازد !!!! در آینده همه عریان میشویم !!!
گل گل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
168
126
به نظر من عقده ای بازی در آورده !!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
136
180
من یک اصلاح طلب هستم اما برهنگی را بیشتر به حیوانات نزدیک میدانم تا انسان که جانشین خدا در زمین است
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
220
228
چرا منفی میدید؟ واقعا چرا؟اینکه آبروی زن ایرانی رو برده یا به دلیل بی حیاایش؟بازیگرهای زمان شاه هم همچین عکس افتضاحی رو حداقل در رسانه های بین المللی انجام ندادن
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۴:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
126
76
ولی آخه چرا ؟ :D
زمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
169
140
اي اونايي كه با هزار ترفند به نظرات مخالف اين حركت، رأي منفي ميدين، يعني ميخواين بگين اين دختره كارش بد نبوده؟!! خب فرض كنين رأي هاي منفي هزار برابر رأي هاي مثبت بشه ... آخرش چي؟ شما فقط طرز فكراتون رو عريان ميكنين: فرهنگي، سياسي، اجتماعي ...
همینه که هست
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
43
149
به نظر من این کار فقط برای انحراف ذهن من و شما بود از اینکه هیچ کس حتی در صدا و سیمای ایران بردن جایزه گلدن گلاب رو به اصغر فرهادی تبریک نگفت. و من و شما بازیچه شدیم. چطور قبلاً که فیلم مرجان رو بازی کرده بود اینهمه سر و صدا نشد؟!!!
میترا
|
United States of America
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
149
95
اگر تو فیلم گیس بریده جلوی باباشو نگرفته بودن حالا شاهد این عکس نبودیم
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
219
131
دلیلش هرچی که می خواد باشه ، مهم اینه که با اینکارش توهین بزرگی به ایران و ایرانی کرده و متاسفم برایه غیرت مردانشون که اجازه بهش دادن نفس بکشه
شرمم می یاد بگم این هم جنس و هم وطنمه...
ساناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
253
172
تف به غيرتت
پاسخ ها
دوستت
| Germany |
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
مگه کسی مونده که با غیرت باشه؟؟؟؟؟؟؟؟
عبدو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
202
76
از چهره اش معلومه دختره بسیار ساده لوح و در عین حال خوش گذران و البته بی شیله پیله ای هست
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
196
263
شاید گلشیفته دلیلی برای این کارش داشته . ؟؟؟؟ ما که نمیدونیم چی توو فکرشه واقعا ؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
منم موافقم...احتمالا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
بره گمشه
مریم
|
Iraq
|
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
199
123
بعد از خبر سربلند کردنمون توسط فرهادی اینم خبر شرمناک کردنمون توسط فراهانی
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
71
214
ملت شریف ایران خودتونو ناحت نکنید اون که بارهاگفته دیگه نمیخواد ایرانی باشه پس ما هم بی تفاوتیم هرجا هستی خوش باشی مردم ایران انقدر مشکل دارن که گلشیفته جلوش هیچه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
212
47
به نظر من پای مصرف شیشه درمیان است چون خانواده های ایرانی ازاین کارها مبرا هستند چندی پیش در بیمارستانی که دخترانی اورده بودند که شیشه وچیزهای دیگر مصرف کرده بودن همین کارهارا درانزار عمومی میکردند
پاسخ ها
بماند حالا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
یک کلاغ چهل کلاغ کردن ممنوع
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
170
121
حالم به هم خورد ... واقعا ....
پاسخ ها
حمید
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
خیلی بد بود اره
....
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۰/۲۹
261
121
واقعا هرچي فحش برازندشه ايشالله تو همين دنيا جزاشو ببينه
رضا ب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
127
66
چرا بی هیچ دلیلی چنین عمل خلاف شرع و عرفی را باعنوان زن ایرانی و بازیگر زن سینما تکرار می شود که در نتیجه بار معنایی آن متوجه بانوان عفیفه و مجموعه سینماگران ایرانی گردد ودر پی آن نیز امثال سلحشورها مصداق تعابیر نابخردانه حود رایافته و با بی حیایی خوب و بد سینما را با یک چوب خواهند راند . پس لطفاً خبر به گونه ای تنظیم کردد که دایره شمول آن فقط توجه فعل خانم فراهانی باشد
جاوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
90
148
دزدی، فساد، دروغ، خفقان، بیکاری، فقر، تورم،.....
مسئله این است
خودمون را گول نزنیم..
معصومه ن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
131
71
واقعا به عنوان يك حقوقدان برات متاسفم.گند زندي به شخصيت ايراني ها.والسلام
Mehran1
|
United States of America
|
۰۳:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۰/۳۰
144
101
بابا بخدا این گلشیفته ارزش کامنت گذاشتن هم نداره ها
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
107
76
واقعا واسش متاسفم من نمی دونم می خواست چیو ثابت کنه . فکر آبروی یه ملتو نمی کنه . حالا ماها هیچی خانوادش چی که تو ایران باید سر کوفت های این و اونو تحمل کنن.کارش واقعا زشت بود یکی مثل اصغر فرهادی که مارو سربلند می کنه یکی هم مثل این تازه به دورون رسیده که....
پاسخ ها
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
باسلام، بانظرت موافقم.
اسلام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
96
41
دیانت و اسلام برای اینجور ادمها مثل یه بازیچه شده من به عنوان یه ایرانی اون خیانتکار رو هیچوقت به چشم یه ایرانی نخواهم دید بلکه اون یه وطن فروش شده.میون این همه تحریم اقتصادی میخوان به ما بگن نمیتونیم ولی ما همیشه از پسشون برمیایم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
93
51
متاسفم واقعا
ارغوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
42
125
سلام خب به ما که ربطی نداره اون میدونه و خدای خودش این ماییم که گنده اش کردیم
میثم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
107
120
شاید ام اینطور نباشه شاید به زور این کارو کرده باشه .از توچشاش میشه فهمید
ناشناس
|
Netherlands
|
۱۷:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
74
24
واقعا
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
93
33
جقدر شرم اور بس
دینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۱
71
53
به نظر شما واقعا تقصیر کیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
بماند حالا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
واقعااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
90
116
کارش بد بوده دل ادم درد میاره
رویا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
112
71
به نظر من هم پای فراماسونا وسط
من از طرفداران سرسختش بودم ولی الان براش فقط متاسفم
بهروز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
137
93
باید اسمشو گذاشت خود شیفته فراوانی
م
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
111
59
واقعا حال همه رو به هم زدی، برات متاسفم
پرهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
120
79
از گلشیفته فرهانی متنفرم
ابراهیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
103
69
فرهادی برد بالا... فرهانی زدش زمین... خیلی ازش نفرت دارم... آبروی ایرانی ها رو برد... اینا نمک میخورن نمک دون میشکنن...
sam
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۲
107
65
من شخصا متاسفم بی حیااااااااااااااااااااااااااااااا
زهرا
|
Switzerland
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
77
129
چرا تا ناهنجاري در فرزندان اين مرز و بوم ديده مي شود
مي گوييم تحت تاثير برنامه هاي ماهواره ي قرار گرفته اند
آيا اين نشانگر ضعف برنامه هاي صدا و سيما نيست كه نتوانسته است تاثير گذار باشد .
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
111
60
به نظر من اين كاملا يك مساله سياسي است و گلشيفته شده آلت دست غربي ها.
خاك برسرش....
از بچگي آرزو داشتم يه كاري كنم كه ايران رو سربلند كنم اما
امروز فهميدم هر ايراني با حيا و كرامت انسانيش، ايران رو سربلند مي كنه و امثال گلشيفته لكه ننگ هستند.
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۱۱:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
سلام.واقعا احسنت وآفرین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
74
60
باید به پدرش فکر میکرد
حاجي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
17
110
الله عالم بحقايق الامور .
وحيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
88
52
منو باش كه پوسترشو زده بودم به اتاقم
واه واه استغفرالله
جواد منتظري
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
104
44
متاسفم برا كساييكه كور كورانه حمايت كردن از كار زشت و منافي عفت يه خانم به اصطلاح هنرمند
مرضیه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۳
82
39
واقعا براش متاسفم.....
امیری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
86
40
من اصلا باورم نمیشد ولی وقتی که خودش با زبان خود اعطراف کرد دیگه حرفی برای گفتن نداشتم فقط میتونم بگم برات متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
87
46
براش متاسفم اره بنظر من هم باید اسمشو گذاشت(خود شیفته فراوانی )حالم به هم خورد .......
نفس
|
Netherlands
|
۱۳:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
88
41
به نظر من گلشیفته فکر مبکرد بااین کار میتونه واسه خودش جایی توهالیوود دست وپاکنه ولی..............
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
80
32
خلیی متا سفم
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
73
98
نمیدونم چرا اینکارو کرد...ولی من هنوز دوسش دارم
پاسخ ها
مریم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
من هم خیلی دوستش داشتم.خیلی بد کرد.متاسفم
هنگامه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
134
36
گناه داره. عقده ایه کثیف
تینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
43
122
بیایید ندانسته دیگران را متهم نکنیم-شاید افسردگی گرفته-شاید چیزی به خوردش داده اند -شاید به زور به او مخدر تزریق کرده اند-نهی نکنیم-او می داند و خدا-بقیه هم بی گناه نیستند-روزی که می خواستند مریم مجدلیه را سنگسار کنند حضرت عیسی فرمودند :اولین سنگ را کسی بزند که هیچ گناهی مرتکب نشده-بفزمای
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
تو رو خدا یذره دیدتون رو گسترش بدید،آخه این چجور تحلیلیه؟؟ مگه تو زندان ابوغریب بوده که به زور وادارش کرده باشن یا چیزی به خوردش داده باشن؟؟
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۱۵:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
82
94
عزيز من بازيكري يعني هرجي نويسنده كفت بايد انجام داد و اين از ايران رفت و يك بازيكر خارجي شد مثل انجلينا. جنيفر و بقيه . الان كلشيفته يك بازيكر فارسي زبان نيست قبول كنيد
پاسخ ها
.......
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
فارسی زبان نیست مسلمان که هست.بی شرم بی حیا
از کامیاران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
108
28
خدارحم کرد که قیافه درستو حسابی نداره که این همه مردم توفکرشم اون باعث ننگ ملت ایران چرا تو فکر چیزاییی که از دست رفتن و دارن از دست میرن نیستید شماهایی که میگید ابرومان برد مگه اون کیه یه زن هرزه بی صاحب بیش نیس اگه اینطور نیس که این وضعش نبود
پانته ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
73
22
هیچ جوری قابل توجیه نیست دختر اصلا مگه ادم نیستی این کار با کدام معیار انسانیت می خونه من رو بگو که دوسش داشتم،دیگه چشم دیدنش رو ندارم بی حیا ،ییچاره پدرش ،مادرش ،خواهرش، ابروی اونا روکه برد، برد ابروی ما روهم برد
1753
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
71
55
این یه در سه برای جونهای ایرانی که نه باابروی کسی بازی کنید و نه خودتون رو وابدید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
72
25
بی خیال بابا.انقدر درد تو جامعه و دنیا هست که این اتفاق انگشت کوچیکشم نمیشه.بابت این عکس براش متاسفم بازیگر توانایی بود اگه می موند آینده ی کاری خوبی داشت. اینم پرپر شد.سر چی...؟؟؟؟؟
یه دختر ایرانی
|
Germany
|
۱۹:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
131
27
واقعا متاسفم!!
چرا باید به همین راحتی یه انسان هویت انسان بودنشو حالا با هر دین نمیگم فقط مسلمان براحتی آب خوردن از دست بده.
هرانسانی یه عفت و حیای درونی داره.نمیدونم،واقعا نمیدونم چی باید به این خانم گفت
پاكان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
74
29
اگر ادم بود هيچ وقت اين كار رو نمي كرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
ایول
فريما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
73
25
ميخواستي چيو نشون بدي؟ اخه انسانيه؟ همه اشتباه ميكنن ولي اين اشتباه نبود فاجعه بود
مينا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
72
25
متاسفم
سمی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
12
123
هیچ کس نباید از این کار تعجب کنه چون همه چی گندش دراومده بااااباااا بشینین یه کم تفکر کنین یه چیزی کشف یا اختراع کنیم نه اینکه بشینین از نت .....
خدا خودش همه رو هدایت کنه....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
78
42
فقط در یک کلام خیلی پستی
شقایق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۴
79
30
کارش مشمیز کننده بود خیلی غصه خوردم
ساده لوح نباشیم اگر زوری یاناخواسته بود شکایت میکرد
واسه همسرس متاسفم
ناشناس
|
Netherlands
|
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
32
66
با اين اتفاق قلبم به درد اومد...كاش كابوسي بيش نبود. گلي معصوم...!!!!
اعظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
19
86
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت

که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
پاسخ ها
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
پس نهی از منکر جاش کجاست ؟ به نظر من به این کار باید بیشتر از اینا واکنش نشون داده بشه تا 2 روز دیگه تو همین مملکت ...
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
18
80
به نظر من.ما ها صلاحیت قضاوت در مورد این کارو نداریم. جالب اینجاست که نه تنها قضاوت میکنیم بلکه حکمم صادر میکنیم.
راستی کدوم یکی از شما ها ترجمه ی کلیپ به فارسی
رو میدونه؟
پاسخ ها
الهه
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۳:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
به نظرم بیشتر انها جنبه بیان احساس رو داره تا قضاوت !!!
اگه خون ایرونی تو رگهات باشه نمی تونی بی تفاوت باشی!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
22
67
از اين بازيگر بعيد بود بهتر است قضاوت نكنيم شايد دستي تو كار باشدكه خواسته او را خراب كند.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
94
30
خدا لعنت کند هر کسی را که میخواهد به اسلام وایران ضربه بزند بخصوص گلشیفته را
رشید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
68
18
بزرگتریت توهین بود به ایران وایرانی ...هر دلیلی که هم داشته باشی اما نباید همچین کاری میکرد هر دلیلی ....آخه چرا کسی ] دخترا و حتی پسرای ایرانی میخواستن الگو شون باشه آبرو و حیایه ایرانی رو این جوری ببره ....کاش جرات عذرخواهی پیدا کنه خدا که میبخشه بندگان خدا هم .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
74
26
آزادی بیش از حد برای کسی که جنبه آزادی نداره نتیجه اش همینه دیگه...........
کل ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
71
24
فقط متاسفم برای این شخص.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
74
30
حیفت نبود این کار رو کردی...عفت و پاکدامنی خواهرت رو ببین تو کجا و اون کجا؟
ایرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
65
29
پایبند به ... نگاه نکن.
خداوند هدایتش کنه.
خدای بزرگ ما رو حتی یک لحطه به حال خودمون رها نکن.
خدایا هدایتش کن.
دايي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
82
24
خاك تو سرش
شيوا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
82
24
گلشيفته خود شيفته.....اه اه اه حالم بد شد
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
16
96
به به چه خوبه كه رگ غيرتمون در مورد اين يكي گل كرده مگه تن اين خانم چقدر ارزش داره كه تن ميليونها جوون بيگناه ديگه نداره كه اسير اعتياد و هزاران مشكل و مسيله ديگه كه از سر نداشتن حتي يه دلسوز به اينجا رسيدن و روزها هزاران نفرشون جسمشون به زير خاك ميره يا هزاران زني كه احساس امنيت نميكنن توي همين سرزميني كه سرشار شده از اين همه باغيرت ميليونها جوون پر انرزي كه هيچ كس اندازه يه دونه ارزن در قبالشون احساس مسيوليت نميكنه كه فردا خيليهاشون ميشن گلشيفته مگه براي امثال گلشيفته ها چقدر وقت و انرزي و سرمايه گذاشتيم كه اگه اينطوري تحويل ميگيريم بهمون برميخوره؟اين نگاه مسيولانه و عميق رو اگه درمورد تمام رفتارها و اتفاقات اطرافمون داشتيم حتما اينجا گلستان ميشدولي چي شده كه فقط اين يكي بيدارمون كرده بايد دنبال علت ديگه اي گشت....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
علت رو باید تو خودمون جستجو کنیم دوست عزیز،اگه همه ی ما در قبال انسانهای اطرافمون مسولیت پذیر باشیم همه چی درست میشه،اشکال ما اینه که همه مون منتظریم کسای دیگه ای مشکلاتمون رو رفع کنن،خود ماتا حالا شده برای نجات یه جوون معتاد یا یه زن بی پناه و برای رضای خدا کاری انجام داده باشیم؟ پس نباید خرده بگیریم که چرا همه چی رو بیخیال شدین و به این یکی گیر دادین،این هم یه درده و اگه انسان ها نسبت به هم نوعانشون احساس تکلیف بکنن،این هم در کنار دردهای دیگه رو دلشون سنگینی میکنه که چرا یه دختر ایرانی که میتونه باعث افتخار کشور و مردمش باشه باید کاری بکنه که باعث ناراحتی اونها بشه...
یه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
44
45
ببینید.نگاه کنید میبینید چشماش حالت طبیعی ندارن.طوری که گویی مست،خمار،معتاد یا گیج بوده.به نظر من دست خودش نبوده.
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
83
30
... حالم ازش بهم میخوره بی حیا...
ز هـ ر ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
69
22
حتی اگر خودم را بگذارم جای او، نگاهش و تفکرش باید بگم خوب فکر نکرد ، اشتباه کرد ...
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
21
70
متاسف شدم اما بانظره اونایی که میگن انگارحاله طبیعی نداره موافقم.درمقابله بدبختیایی که ازحالا به بعدبخاطره تحریمه نفت قراره بکشیم این هیچه اصلا دیده نمیشه.
kimia
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
38
25
کار اشتباهی کرد و وطن خودش را به خاطر جایزه فروخت.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۵
22
8
من هنوز باور نمي كنم
صبور
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
21
26
اشتباه بوده کار گلشیفته
ترانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
22
13
جزتأسف چي ميشه گفت!!!خيلي هم طبيعيه چشماش!چرا؟چون يه آدمي كه چنين كاري كرده اينجورنباشه غيرطبيعيه!تازه اونكه هميشه انگارخماره!
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۶
22
42
طوری اظهار تاسف میکنند که انگار خودشون مبرا از هر خطایند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۷
38
50
نباید یکطرفه قضاوت کرد،شاید به زور مجبورش کردن.
پاسخ ها
اقا ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
هیچ کس مجبورش نکرذه خودش خواسته
ن-الف
|
Kazakhstan
|
۱۵:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
20
17
به عنوان یک ایرانی متاسفم
گلشیفته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
15
89
برید به اشتباهات خودتان بیندیشید
نا اشنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۸
19
11
من اصلا انتظار این کارو از گلشیفته نداشتم خیلی هیجان انگیز بود
بی طرف
|
United States of America
|
۱۰:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
25
30
گناه داره به خدا کسی چه میدونه؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
28
21
خیلی شرم آور
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
29
19
کار زشت و ناپسند فرهانی باعث ریختن آبروی تمامی هنرمندتن ایرانی شده من واقعا واسش متاسفم
آنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
26
28
واقعا برات متاسفم خیلی بی غیرتی آبروی هرچی ایرانیه بردی
سمیتا
|
Netherlands
|
۱۴:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
33
22
نکبت برو بمیر عقده ای ندید بدید حالا شبیه جنیفر لوپز شدی ؟با هنرت خودتو اثبات کن نه با عریان شدن
نگین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
22
24
متاسف شدم واقعا
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
25
14
خجالت اوره
مهدیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۰۹
20
14
شرم آوره
کیوان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
20
19
توهین به فرهنگ ایران به بدترین شیوه
زنده باد مخالف من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
19
29
دو حالت داره : اول اینکه این تصاویر و ویدئو ها صحت دارن که اگه واقعیت داشته باشن خیلی درآورن ولی در این صورت باید دنبال مقصر این موضوع بین خودمون بگردیم. دوم اینکه این تصاویر صحت نداشته باشن که در اینصورت نمی دونم شما فردا چه جوابی دارین در محضر خدا بهش بدین؟
mahsa
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
8
29
به اميد روزي كه يه خانوم ايراني همقدم فرهادي بشه
دادا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
13
34
ندانسته قضاوت نکنیم . فقط همین
فرهادکرمانشاه
|
Netherlands
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۰
14
13
این هم آخر کلاس
وحید
|
Netherlands
|
۰۰:۱۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
30
7
به چشماش دقت کنید!!!! به نظر شما معتاد نشده؟؟؟؟
شریف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
16
29
قصد توجیه ندارم و تائید هم نمیکنم به هیچ وجه. ولی اعمال هر کسی به خودش مربوطه و بس.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
8
45
اینقدر نظر دادید خسته نشدید. بسه دیگه سرتون توی زندگی خودتون باشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
22
12
کارش بیشرمانه بوده
زن ايراني
|
Australia
|
۱۱:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
18
27
آيا خانم فراهاني از پدر ، دايي ، عمو و كلا از همه مرداي فاميلشون خجالت نكشيدن ؟ غيرت شوهرش چه جوري اجازه داد؟
اعتراض كردن سبك ومدل صحيح خودش رو داره .خانم خودشيفته با اين كارش توجه همه رو به بدنش جلب كرد نه نظرش .
f
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
33
42
بايد دركش كردو لي شايد هم اين عكس ها فتو شاپ است.
زن ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
22
14
خیلی کارش زشت بود ایران و ایرانی رو با جایزه سزار عوض کرد درد دل مردم از اوضاع اقتصادی کم بود این هم بهش اضافه شد
شنو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
21
15
واقعا خجالتم خوب چيزيه
ستاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
9
21
در پاسخ شما دوست عزيز كه نوشتين اگه نسبت به هم نوع خودمون احساس تكليف كنيم اين كار اين خانم يه درده.از نظر من ايشون راه ديگه اي رو انتخاب كرده اگه اين خانم نميخواد ما نسبت بهش احساس تكليف كنيم بايد كي رو ببينه؟مگه اون زمان توي ايران بازي ميكرد با نقش افريني زيبا باعث افتخار همه نبود؟حالا اتفاق ديگه اي افتاده و قطعا ما از دلايل اين رفتار ايشون بي اطلاعيم الحمدالله جاي خداي مهربون هم كه ننشستيم كه ارحم الراحمينه.و از خداي خودم ميخوام كه كمك كنه به خودمون بپردازيم نه به ديگران...شك نكنيد منم مثل شما دوست داشتم گلشيفته رو هر
جاي دنيا كه هست نجابت و پاكيشو ببينم.
سارا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
24
10
واقعا که ازش بدم میاد......................................
دختر ایرونی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
11
26
ما ایرانی ها فقط شعار خوبی را یاد گرفتتیم ای کاش به جای اینکه پاکی را به هم یاد اوری کنیم ابتدا ان را بیاموزیم !
این حرف من به همه ی دوستانی که شعار پاکی را می دهند ولی خودشان...
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
12
13
درسته كارش بد بود ولي ..................
پاسخ ها
tarane
| United States of America |
۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
ولي چييييييييييييييييييييييييييييييي!!!!!!!!!!!!!!!!!!
diablo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
14
8
اين كار يعني چي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
آریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
20
20
به نظر من این خانم شرافت ایرانیارو به بازی گرفته و خیلی کار احمقانه ای کرده
niki
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
14
22
متاسفم......... دلمم میسوزه ......
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
14
22
با اینکه خیلی مذهبی نیستم اما باید بگم که حالا میفهمم معنی این دعا چیه!! "خدایا لحظه ای مارا به خودمان وانگذار" که اگر بذاری گند میزنم به خودم و آبروی یه ملت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
22
17
به جای ترقی کردن ومقام آوردن افت کرد خاک بر سرت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
23
13
بی شرف
poroooo
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
12
18
ببینید ایرونیا یا همشون باید روشنفکر شن یا همه چادری که فک نکنم روشن فکری جواب بده تو ایران بعدشم شرافت هر ایرانی دست خودشه
پاسخ ها
بماند حالا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
نظر شمام در جایگاه خودش محترمه
مهدي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
19
12
واقعا كه خجالت هم نمي كشه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
كاظم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
24
20
خاك تو سزش.آبروي ايراني رو برد
فضول باشی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
23
39
بنظر این حقیر هر کسی حق داره هر کاری که به دیگران آسیب جانی نزنه انجام بده . الان یه بچه مومن میگه خوب این خانم گلشیفته با این کارش باعث ضرر به دیگران میشه . منم میگم خفه بچه جان و به این شعر گوش کن:
شیخی به فاحشه ای گفت ، مستی !
هر دم تو به آغوش کسی بنشستی ! گفت : شیخا !
هر آنچه میگویی هستم . اما تو خود هرآنچه می نمایی هستی !
آقاجان برید ببینید نوامیس واقعی خودتون که توی خونتون هستند چه دسته گلی به آب میدن . به مردم چکار دارید برید ببینید که اختلاس و اینا کجاست ... برید ... دو روز پول نفت نرسه همه یادشون میره ناموسم داشتند .
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
24
10
به نظر من با این کار آبروی ایرانی ها را برد.......
دلم میسوزد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
14
27
ببخشید ولی خیلی الاف تشریف دارید
اون داره اونجا حالشو می کنه اونوقت شما سر اینکه اون برهنه شده یا با یکی تو یه فیلم رابطه داشته بحث می کنید
به جای این که انرژوی زمان خودتون رو واسه این مزخرفات تلف کنید یه فکری واسه خودتون بکنید
فردا کجا قرار دارید
و چیکار می خواید بکنید
می خوایید یکی بشید مثل گلشیفته
................
شیدا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
12
26
وای ددم یانده
پرتو & مرجان
|
Georgia
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
16
11
همه ميگن پول چشم ادمو كور ميكنه ولي حالا مي فهمم شهرت رو دسته پولم اورده.واقعا كه..................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
احمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
13
10
من از طرفداراش نبودم ولی بازیش خوب بود الان نمی فهمم که واقعا چرا این کار وقیهانه رو کرد براش متاسفم و همینطور برای ژدر عزیز و دوست داشتنیش
فرزين
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۳
25
15
نشانه انسانيت=لباس وپوشيده بودن
اصغر فرهادي وساير بزرگان كشور=افتخار
بي حياولخت شدن=حيوان بودن
شهيد احمدي مقدم=افتخار وبزرگ بودن
گلشيفته فراهاني=مايه بي شرمي و حماقت
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
22
16
خب گلشیفته خانم خیلی فرهنگ برهنگی رو دوست داشتی!!!مشکلی نیست اماچراباآبروی خانوادت وماایرانی هابازی کردی؟؟؟
ثنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۴
20
10
خیلی بی حیاست همون بهتر که رفت اونور.حالمو بهم میزنه ایکبیری
niyoosha
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
13
12
متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هادي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
15
8
گلشيفته بي حيا نميخوايم نميخوايم ...
خيلي دوسش داشتم براي خودمون متاسفم
ماریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
14
10
همش از بی جنبه کی نشات میگیره. یه نقش مقابل دی کاپزیو دادنبهش اونم به دلایل سیاسی قکر کرد خبریه. الان که زفت اونور دید آواز دهل شنیده زده به سرش. معلوم بود تهش به اینجا میرسه... به پوچی... حالا جایزه سزار نه اسکار چه فرقی داره.
hsahzadeparsi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۵
17
10
با علاقه زیادی که به بازی ایشان دارم ولی واقعا براش متاسفم که این کار وقیحانه رو انجامداد . از تمام ملت ایران باید خجالت بکشه
هدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
23
14
با سلام من قبلا هم ازش متنفر بودم حالا که بیشتر اگر ایرانی نبود اصلا برام مهم نبود ولی حالا چی ایرانیه به دید خودش وقتی عکسشو دیدم مات ومبهوت موندم دختره خجالت هم نمی کشه من که ازش راضی نیستم ابراوی ماراهم برد و متأسفم برای کسانی که ازش حمایت می کنن
خودم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۶
18
17
خیلی بی جنبه بازی در آورده
محمود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
9
29
باسلام.
اولا مابراي ايشان بايد دعاكنيم كه خداوند به راه راست هدايتش كند ثانيا مابايد مراقب خودمان باشيم كه از راه خدا منحرف نشويم
قربان قلیزاده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
14
21
هر کس یک عقیده ونظر خاصی دارد.وانسان ازاد افریده شده است.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۷
29
10
فوتوشاپ نيست به نظرتون؟
rabi
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
8
70
همه فقطگناهان دیگرانومی بینن
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۸
11
33
همه ماهایی که اینجا داریم تاسف میخوریم بجاش از همه بدتریم اگه ما مسلمونیم نباید زود قضاوت کنیم واقعا خجالت بکشید
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۰
21
23
مردم عادی که یه گندی به بار میارن فقط آبروی خودش و خونوادشو میبره اما این ..... زده آبروی ایرانی رو تو دنیا برده
خاک تو اون سرش
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۱
25
17
خاک تو سر همچین آدمی
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
17
15
واقعا برات متاسفم.
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک تو سرت
شایان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۷
13
10
ابروی ایران و ایرانی رو بورده
برایت متاسفم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۸
21
8
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااک عالم برتو سرت با این کاری که کردی آبروی همه را بردی واقعا خجالت نمی کشی
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
12
10
گلشيفته با اين كارش نجابت زناي ايراني رو زير سوال برد،آدم بي جنبه به اين ميگن ديگه تا به جايي رسيد(اونم به لطف باباش) فك كرد اونور آبم همه براش دست و پا ميشكنن رفت اونوره آب ديد اونجا كسي تحويلش نميگيره چند تا آهنگه سياسي خوند ديد بازم كسي تحويلش نگرفت لخت شد رفت جلو دوربين تا اينطوري خودشو نشون بده!
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
11
8
بي ابرو
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
12
10
هيچ نظر خاصي ندارم
بچه ها محلش نذاريد . جواب ابلهان خاموشيست ........
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
21
26
واقعا ادم برای پول چیکارا که نمیکنه حتی اگه به حراج گذاشتن خودش باشه
یاسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
13
9
نمیشه توجیهش کرد
ناشناس
|
Germany
|
۲۱:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
15
16
سلام ماايراني هستيم وحتي قبل ازاسلام نيزبه حجابو عفت پايبند بوديم اين كاربراي يك زن ايراني مايع ننگ است
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۰/۱۱/۲۹
13
7
سلام .تو جواب دوستمون که گفت بی اهمیت باشیم وبیخیال میگم:چرا بین بازیگرای فیلم بقیه تا این حد برهنه نشدند .چرا یک ایرانی؟چرا یک بازیگر محبوب جوونامون ؟گلشیفته طعمست برای من وتو ایرانی.ح.اسمون باشه که میخوان با این کارا رو روتین و عادی جلوه بدن همین نظرات من وتو باعث میشه بفهمند که ما هنوز ناموس سرمون میشه .غم نان هم اگر هست غم ایران و غیرت بالاتره.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۲۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
11
6
کاش ما که این همه تظاهرات و راهپیمایی داشتیم برای توهین به اعتقادامون یک زحمت به خودمون میدایم و یک ساعت نفرتمون رو از کار این بازیگر نما ساده لوح نشون میدادیم.این مساله کوچیکی نبود که اینقدر راحت ازکنارش گذشتیم .منم قبول دارم که مشکل زیاده اما نذارید غم نان شما رو و ایرانی بودنتون رو از یادتون ببره .ما فرزندان کوروش کبیر و سربدارانیم که سر به دار دادند و تن به ذلت ندادند. ما فرزندان ایرانیم
دلسوز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۱/۳۰
7
25
خانم فراهانی امیدوارم نظرات ایرانی ها و جوانان هم سن و سالت را هم بخوانی. از هر جایی می شود برگشت در توبه باز است. می توانی در همان اروپا زندگی کنی ولی این ننگ برهنگی را نپذیری.این امتحان بزرگی برای توست.برایت دعا می کنیم تغییر عقیده بدهی.
اميررضا بهبودي
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
10
13
خانم فراهاني بهتر است هرچه سريعتر توبه كني وبه راه دين اسلام برگردي
متاسف
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
13
7
شرم اوره
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۱
3
14
خاک عالم بر سر همه ی ما.این چون گلشیفته هست اینجوری میگید.اگه یه آدم معمولی بود که مهم نبود.اگه کنار شما کسی اینجوری زندگی نمیکنه دوروغ گفتی.کنار من از این جور آدمها پر هست.ولی اسمشون گلشیفته نیست خیلی معمولی هستن.چشماتو باز کن...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
11
5
بی حیا
بيتا
|
Canada
|
۰۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
18
9
گلشيفته تو ديگه چرا؟
سمانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۱۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
6
6
واقعا" کار گلشیفته زشت بود الان اونوره آبی ها فکر میکنن چقدر مردم ایران اوغده ای هستن که میان تو کشور ما اوغدهاشون رو خالی میکنن بیچاره پدر گلشیفته که اینجوری آبروش رفت
ايراني
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
4
11
نظرات همتون قابل احترامه ولي بچه ها.گلشيفته اره كارش اشتباه بوده خيليم اشتباه بوده(همه ميدونن درنقاشيهاي برجسته برستون هاي تخت جمشيدهيچ پيكري برهنه نيست.....)ولي حرف من چيز ديگه ايه من ميگم ماهايي كه اينقدركار امثال گلشيفته بهمون برميخوره بيايم خودمون وايرانمونو اينقدرازهرنظري بالا ببريم كه ديگه هيچ گلشيفته اي حتي اگه بامصرف شيشه!!!!!يا به زور!!!!!!نتونه ابروي ايرانمونوببره.به خودمون بيايم.ايران الان دربرابر اين حركات به من وتونياز داره.
به اميدسربلندي همه ايرانيها
شهاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
11
8
حیف شد بازیگر خوبی بود
نازی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
11
10
خاک من چه غریب است و دستان بیگانه ها با او چه می کند این روزها
تاراج یعنی همین … غارت یعنی همینکه دختر ایرانی حاضر به تن فروشی مقابل هزاران هزار چشم شود و به این نیندیشد که قرآن چه گفت و خدا چه خواست…
با همه ی دوستان متأسف ایرانی همدردی می کنم و آرزو می کنم گلشیفته بیش از این شیفته ی غرب نشود و ما را بیش از این شرمنده نکند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
22
29
خاكبرسرش
اسماء
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
9
30
کاش پاکیشو نگه میداشتو با هنرش خودشو نشون میداد..
نفس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
10
30
حيف اون سابقه نبود....
خلايق هرجه لايق....
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
7
24
همون دینی که گفته عفت و حیا داشته باش همون دین یه امام علی واسمون آورده که یه شب به مالک اشتر گفت : ای مالک اگر شبانگاه شخصی را در حاله دزدی دیدی فردا صبح به همان چشم که دیشب به او نگاه کردی نگاه نکن شاید در هنگام سحرگاه در اذان صبح به امر خدا متحول شده و توبه کرده باشد
پس توروخدا....تورو خدا ادامه ندید سرزنشش نکنید بهش توهین نکنید اگر حرف امامتون واستون مهمه.
اون بد کرد شما که ادعای مسلمونیتون میشه عیبشو فاش نکنید بخدا خدای شما ستار العیوبه
بس کنید انقدر بهش توهین نکنید....
بیخیال نام!
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
45
15
خدایی عجب داستانی شده!بابا آخه تا الان انقد به وضع ایرانی که میگین فک کردین؟نه!یک کم به اصلاح خودمون فک کنیم شرافت داره به این که بشینیم واسه گلشیفته یا امثال اون وقت تلف کنیم!اول از خودتون شروع کنید بعد قاضی بشید واسه راست یا دروغه این موضو ها!
فرهنگی بازنشسته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
3
32
سلام
جداًآنقدرمشکلات مازیاداست که دیگرنمی توانیم به گلشیفته فکرکنیم باورکنید دوروزاست مثل ماربه خودم می پیچم ازتوهین های پدروپسری که پول بادآورده ورانت دولتی گرفته اندوجنب خانه ام نمایندگی ایران خودروزده اندوآسایشم راسلب کرده اندخانه قدیمی ام داردفرومی ریزدمن یک زن 60 ساله فرهنگی هستم دیروزرفتم به این نمایندگی تذکربدهم که کمی رعایت کندناگهان یورش بردودادوبیدادراه انداخت که مانمایندگی ایران خودروایم الان تلفن می کنم 110 بیایدتورابه زندان ببرد وبارفتاری زشت ودورازادب کلمه ای رابه یک زن مسن نسبت دادکه ازشدت ناراحتی همان جا نقش زمین شدم خودشان ترسیدندوباچرب زبانی مراازدرگاراژبیرون آوردندکه اگربرایم اتفاقی افتادبرایشان مشکلی پیش نیایدازشدت خشم دیروزتاحالافشارخونم روی 18 است وچنان خشمگینم که اگراسلحه داشتم وتوان تیراندازی داشتم می رفتم واورامی کشتم کدام حیا کجاییدشماکه سرمایه داران دارندبه زنان اجحاف می کنند یک منشی جوان درگاراژشان است منشی درمیان مشتی مردکارگرورئیس گاراژوپسرانش !البته اسمن منشی یکی هم زن مسنی چون من موردفحاشی های زشت قرارمی گیرد وکسی هم نیست که به کارخلاف اینهارسیدگی کنددارندروزی چندمیلیون پول درمی آورندوبه کسی که اعتراض کندکه چرامزاحم ماهستیداینگونه برخوردمی کنندکدام حیادرجامعه مانده ازدست این سرمایه داران تازه به دوران رسیده. گلشیفته علناًکاری راانجام داده است منشی درگاراژایران خودرومیان ده هامردچه می کند؟آنهم یک دخترجوان این بی حیایی نیست من خوددختردارم گفتم اگراسلحه داشتم اووپسرانش رامی کشتم لطفن شهامت داشته باشید ودرج کنید.منتظرم شایدچندی دیگرآتش شان بزنم تایادبگیرندبازنان درست رفتارکنندوخانه های مردم رابه کثافت ودودآلوده نکنند.
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
9
13
من یکی از طرفداران خانم فراهانی بودم حتی زمانی که از سینمای ایران رفتن.ولی فکر کنم روسپی گری تو کل دنیا محکوم باشه.واقعا براش متاسفم...
شهسوار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
7
8
بی اخلاقی که در رادیو و تلویزیون و سینما وجود داره باعث بروز چنین افتضاحاتی میشه
روحش شاد مرتضی آوینی گفت :
این ساختمون رادیو تلویزیون رو باید شخم بزنیم از نو یک ساختمون نو بنا کنیم
اینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
12
9
خیلی زشته
بچه ترک آباد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
18
8
از مسئول سایت میخوام این چرت و پرت هارو برداره شان سایت های ایرانی باقرار دادن این افراد پایین میاد 0
متشکر یاعلی
مرام نی
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
14
17
دوستانی که با این کار غیر اخلاقی گلشیفته فراهانی نظر مواق دادن .پس شرم حیا رو از دست دادند چون او یک ایرانی و دوم ناموس این سر زمین پس باید ناراحت شد
دنیز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
13
15
آبروی هرچی دختر ایرانی رو بردی بعد از فیلم میم مثل مادر محبوب قلب ها بودی ولی الان مایه شرم و خجالتی خدا به پدر مادرت صبر بده برات متاسفم
مرتضی
|
United States of America
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
15
23
به نظر من که این رفتار برای یک ایرانی بسیار زشت و شرم اور است.

چرا تا یه ذره ازادی می بینند خودشون رو گم می کنند.

ولی ما بازیگران خوبی را در ایران عزیز درایم

فقط برای خانم فراهانی خیلی متاسفم واقعاااااااااا
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
8
8
واقعاً که دلم واسه پدر و مادرش میسوزه
متاًسفم براش آخه با این کارش چی رو میخاست؟؟؟؟؟بی حیایی؟بی شرمی؟بی کسی؟یا آزادی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
انشاالله که تک تک جوانای ایران باعث سرافرازی ملت بشن
م.ا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
61
7
همیشه دوسش داشتم حتی وقتی رفت امااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا الان ازش متنفرم دوست دارم یه روز ببینمشو یه تف بندازم تو صورتش
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
8
10
اون نباید این کار رو میکرد حداقل اگه واسه خودش مهم نبود باید احترام به جامعه میذاشت واقعاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا براش متاسفم
شکوفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
14
19
در هر صورت کارش غیر قابل توجیه به خاطر شهرت خودشو فروخت قبلا عاشق بازیگریش بودم ولی الان شرم دارم اسمشو بیارم
صبا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
16
33
به نظر من تصويري شرم اور است
فهیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
6
11
به نظرم کارش درست نبوده شاید الان پشیمون باشه خدا میدونه خدا عاقبتمونو به خیر کنه
پریسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
8
12
آخه چرا همه چیو با هم قاطی میکنید؟ بی حیایی یه زن مثلا هنرمند ایرانی چه ربطی به دلار و نفت داره.
هنرمند بزرگ، چارلی چاپلین سالها پیش به دختر رقاصش گفت: جسمت را از برای کسی عریان کن که روحت عریان شده ی آن است.افتخار فرهادی برای ما و ننگ این فاحشه هم برای ماست. خدا به پدرش صبر عطا کنه.حیا ایرانی و غیر ایرانی نداره.اگر انسان باشی ،حلّه
بی نام
|
Australia
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۸
14
38
این زن از نظر روانی بیمار است . اصولا برهنه شدن در مقابل دیگران یکی از بیمارهای جنسی محسوب میشود.او باید ازنظر روانی مورد کاوش قرارگیرد. در هر حال گلشیفته با این کارهایی که کرد آینده خود را تباه کرد .او درایران هنرپیشه ای قوی و محترم و محبوب بود ولی بجای اینکه یکشبه ره صد ساله را طی کند یک شبه به عمق دره ای سقوط کرد که دیگر امیدی به صعودش نیست . او بقیه عمر خود را با گمنامی و بد نامی باید بپیماید . مردم مغرب زمین باندازه کافی فیلمهای پورنو دیده اند و گلشیفته دراین رابطه عقب قافله است . وی دیگر ازنظر شخصیتی مرده است و امیدی بزنده شدن مجدد او نیست.البته برای ما ایرانیان . شاید برای غربیان آب ورنگی داشته باشد ولی آنان نیز دیگر او را در فیلمهای دست چندم نیز بکارنخواهند گرفت ت.
نسیم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
12
12
ارزشش در قالب زیبای تن نیست
او که زن را اینچنین دانسته ، زن نیست
همگان زیبایی اش اینگونه دیدند
کیست کو باور کند معنای زن چیست؟
از همه ی دخترای ایران می خوام که همیشه یک زن ایرانی باشند...یک زن آریایی با تمام ارزش های یک زن...پیروز باشید...
عاطفه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۹
22
18
خانم هااقایون چراجو میدید درسته که یه ایرانی غیرتش چنین ننگی روقبول نمیکنه اماواقعا تواین مملکت تنهاهنجارگلشیفته نیست کافیه یکم چشمامون روبازکنیم
سكرت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
5
12
كارهاي هر كسي به خودش مربوطه اما بازيگرا چون زير زره بين هستند يكم هم حيا بكنند بد نيست
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
11
11
باورش سخته.یعنی این همون گلشیفته ست!
جهانگیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۰
43
9
عالی
عاشق زن های با حیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
8
10
در ادبیات جامعه شناسی زن نماد سرزمین است.ایشون در تمام فیلمهایی که بازی کرده نماد سرزمین ایرانه و مردم جهان او را به عنوان زن ایرانی میشناسند.کجا هستند اون کسانی که این جور انسان ها را در فیلمهای ارزشی استفاده میکردند و مطرح کردند در حالی که باید دقت میکردند در انتخاب بازیگرانی که عاقبتشان اینگونه شده است در حالی که در آن زمان بسیار روشن بود ولی کسی به آن دقت نکرد
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۱
17
10
این عکس فوتوشاب.همین
سودا
|
United States of America
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۲
10
22
هر کسی جواب گوی اعمال خود هست
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
7
9
خیلی بد است
یاسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
10
11
به زنان ایرانی توهین کرد
فرح
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۰:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
11
19
من خیلی دوستش داشتم چون تنها بازیگر زنی بود که عالی نقشاشو بازی میکرد اما حالا .......................چرا ادما واسه پول خودشون رو میفروشن ........................... متاسفم خیلی
ایلانا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۳۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
9
21
حیف فیلم میم مثل مادر که گلشیفته بازی کرد
حــــــــــــــــــــــــــیــــــــــــــــــــــف...
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
9
13
واقا نميشه اين كارشو هيچ جوري شرح داد و توجيح كرد انگار يادش رفته تازه دو روزه از ايران خارج شده
مرجان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۴
69
26
شاعر ميكه: نا اميدم مكن از سابقه لطف ازل
تو بسه برده جه داني كه, كه خوب است و كه زشت
میترا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
12
5
شاید هم تصویر ساختگی باشه کی می دونه؟
الهام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
6
6
هرمشکلی یه راهی داره هیچکس نمیتونه بی حیایی و بی شرمی رو توجیح مشکلات کنه خانم گل شیفته نسبتا محترم!!!!!!!!
دانیال
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
13
10
اشتباه اشتباه از طرف هر کس که باشه لیلا با رفتن به اسکار و لباسی که پوشیده بود مایه سربلندی ما شد در عین حال بسیار زیبا بود ولی گلشیفته که زمانی عاشق بازیش و سادگیش بود راه رو بدجوری اشتباه رفت
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۵
14
10
واقعا شرم آوره آبروی هرچی زن ایرانیه برد، فقط و فقط متأسفم.
بالبیبخ
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
13
3
خیلی زیاد متاسفم .ابروی دخترای ایرانی رو برد ....بی حیا
مهسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
17
14
واقعا یه رسواییه.
محمد
|
United States of America
|
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۶
27
15
من واقعا متاسفم که ابروی هرچی ایرانی وبل اخص خانواده اش رو برد
ملیسا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
57
10
گلشیفته گلی بود که با دست خودش پرپر شد
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
12
5
ابروي ما رو بخدا بردي غربي ها همش دنبال بردن ابروي ايرانن وگرنه نه لخت اونجا كمه نه خوشگل برات متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!ارزشتو از يك انسان پايين تر اوردي!!!!!!!!!!!
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۷
20
105
جواب خدا رو چي ميدي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
14
21
خاک تو سرش کنم .آبروی ایرانیا رو برده.
حیف اون نقشی که تو میم مثل مادر به اون دادن.
دیگه نمیدونم چی بگم فقط تو دلم بهش فحش میدم.
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
16
5
واقعا واسه خودم متآسفم که فیلماشو نگاه می کردم اما هرچی بوده گذشته باید فراموشش کنیم.
هادی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۸
9
11
اگر کسی را به خاطر گناهی که از آن پشیمان شده سرزنش کنی از دنیا نخواهی رفت مگر آنکه خود بدان گناه دچار شوی
مرتضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
11
8
خدایا هدایتش کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۹
20
7
فکر می کنم شما از بی ظرفیتی اصغر فرهادی خبر ندارین که اینقدر ازش تعریف می کنین برین ببینین با کیا دستداده . به نظرم دوتاییشون گند زدن
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
10
6
اصلاچراااااااااااااااااااااااااا
viper
|
Germany
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۰
12
6
اقا ما رو توی یه گور میزارن اونم تو یک گور دیگه پس الکی نگیم فلان بود فلان شد
پریناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
10
6
سلام قبل از این رفتارهای زشت من عاشق گلشیفته بودم ولی اون فرهنگ مارو زیر سئوال برد.متاسفم.........
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۱
7
9
خدا به راه راست هدایتش کنه
سعید
|
Spain
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
7
4
حیف نبود خاطرات (در باره الی) و(سنتوری) اینقدر زود در ذهن ما خراب بشه؟؟؟؟؟؟
محسن
|
Kazakhstan
|
۰۹:۳۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
11
5
آبروي هرچي زنه ايرانيه برده
ناشناس
|
United States of America
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
8
46
واقعا برات متاسفم
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
9
6
واقعا ادم نمیدونه چی بگه ولی کارش خیلی زشت بود
واقعا شهرت به چه قیمتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
asal
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
30
15
به هیچ کس ربطی نداره که کی چیکار میکنه مارو که تو قبره هم دفن نمیکنن... کی میخوان ایرانیا از دخالت تو زندگی هم دست بردارن این همه بدبختی تو جامعه هست اینا گیر دادن به گلشیفته بدبخت اخه یکی نیست بگه به شما چه مربوطه ه ه ه ه ه ه
پاسخ ها
بماند حالا
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
بله بله !!
مومن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۶
10
4
ادم فقط يه هدف مهم تو زندگي داره اونم رسيدن به كماله ولي اين با اينكارش نشون داد كه نه تنها ادم نيست بلكه حريم حيوني رو هم حفظ نكرده
azrail
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
8
8
هر کاری کرده خودش تاوانشو پس میده به هیچکس توهین نکنید شاید اینطو کهر شما فکر میکنید نیست.........یاحق
سيران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
6
6
من با نظر تينا وستاره موافقم
سمین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
4
10
نباید موضوع رو به اصغر فرهادی ربط داد
lllllllllllll
|
Hong Kong
|
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۷
9
6
oh
بارون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
11
6
من عاشق گلشیفته بودم فیلماشو که میدیدم قربون صدقه ش میرفتم،ولی الان به نظرم یه آشغاله،خاک تو سر شوهر(دور ازجون) ایرونیش کنن
مهند
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۳
12
9
شورشو دراورد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
10
6
هر کسی تو قبر خودش میره
شاید از خدا نمی ترسه؟؟؟؟؟؟
شاید یادش رفته کی؟؟؟؟؟؟؟؟
احسان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
7
4
کارش واقعا زشت بود
هيچوقت نمي تونم خودمو جاي شوهرش بذارم
سینا anti freemasonary
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۴
9
2
این کار یا از پیش تعیین شده بوده است یا یک افکارهای بدون تفکر. با همه ی احترامی که به خانواده ی فراهانی قایلم اما باید بگویم که این کار یک حرکت ماسونی بوده است. اما یک سخن هم برای خانم گلشیفته فراهانی اگر با اسلام مشکلی داری چرا آن را رسانه ای کردی و اما سخن آخر حق داری ساده باشی اما حق نداری احمق باشی.و یک سخن هم برای مردم کمی باهوش باشید و به جزییات نگاه کنید نه به کلیات
سپهر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۵
4
7
قابل توجه کسایی که میگن فتو شاپه خود گلشیفته گفته واقعیه توی مصاحبه با یک مجله ی فرانسوی
مریم
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
5
36
به هرحال کار درستی نبود
soheyla
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
10
15
سلام شما چيكار به كار مردم داريد ولش كنيد
زهرا و فرشته
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
8
14
مشکلات جوونا رو ول کردیم چسبیدیم به گلشیفته من الان 6 ماهه نامزدم هنوز تونستم جهیزیمو بگیرم ایا به نظر شما وقت و حوصله فکر کردن به گلشیفته رو دارم ؟ جهیزیه من مهمتره یا گلشیفته ؟ به امید روزی که مشکل ازدواج جوانان حل شود اونوقت بشینیم راجع به این شخص بی حیا صحبت کنیم
نیکا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۸
22
1
تابلو یه چیزی خورده جو گرفتش
رهگذر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
7
7
وقتی اصغر فرهادی جایزه می بره ، همه باید مشکلات اقتصادی رو فراموش کنن!!! اگه یک به ظاهر هنرپیشه یک افتضاحی با میاره ، باید مشکلات اقتصادی فراموش نشه!!! بهتره موضع خودتون و معلوم کنین. نکنه شما هم گزینشی عمل می کنین؟ پس زیاد شعار آزادی و .... ندین که خودتون بدترین دیکتاتورین فقط چون قدرت ندارین از روی بیکاری نشستین پشت کامپیوتر و فکر میکنین می تونین دنیارو عوض کنین
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
94
33
واقعا برات متاسفم بی ادب
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
9
9
من متاسفم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اناهیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
13
10
گلشیفته خانووووووووووم ازاین کارات چی گیرت میاد
اناهیتا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
8
5
بیچاره فامیلات وپدر ومادرت خجالت میکشن که بگن با تو نسبتی دارن راستی الان ازدیدن این عکس وکلیپات کیف می کنی دیگه نه؟اگه اینو خوندی جواب وتو سایت بنویس منتظرتم
بيگناه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۹
9
4
براي شهرت راههي بهتري وجوددارد گلشيفته شيطاني ترين وبدترين راانتخاب كرد بايد منتظر آسيبهايش هم باشد خيلي براي خودش وخانواده اش گران تمام ميشود اميدوارم پشيمان شده باشد
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
11
10
خیلی بی شعوره .ادم بی قید و بند ازین بهتر نمیشه
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
10
6
خاک بر سرش کننکه حتی یه ذره بویی از انسانیت نبرده چه جوری اسم خودشو گذاشته زن واقعا اگه اون جایزه رو بهش بده باید خاک بر سر اون موسسه هم کرد که هیچی نمی فهمن. حیف اسم ایرانی که به همچین ادمی میگن
خدا لعنتش کنه
جوكار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
11
7
او انسانيت و ايران را زير سوال برده و درمقابل خدا بايد جوابگو باشد
من
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
10
11
خیلی کار بدیه واقعا برات متاسفممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممممم
یاسمن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۰۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
10
5
گلشیفته با این کارش هم آبروی ایرانی ها رو برد هم آبروی همه ی دخترای ایرانی رو شرم و حیا هم خوب چیزیه همون طور که غیرت خوبه باخوندن بعضی از نظرات حداقل فهمیدم هنوز پسرای با غیرت هم وجود دارند (از غیرتشون خوشم میاد.)
میلاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
9
5
واقعا متاسفم
مریم
|
Sweden
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
12
10
خدا لعنتش کنه که آبروی ایران و ایرانی رو برد. و خدا به پدرش صبر بده.
عسل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
6
4
بچه ها از یه ایرانی بعیده فحش بده درست نیست من امیدوارم خدا هدایتش کنه و از این بیشتر غرق نشه اینا همه توتئه ی آمریکاست ما نباید بزاریم
یعقوب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۳
9
5
زن خشایار شاه حیا و پاکدامنی خود را از دست نداد حتی با اصرار خشایار شاه وخشایار شاه به علت اطاعت ئنکردن او از فرمانش او را از مقام ملکه درباری حذف کرد اما گلشیفته به خاطر یه جایزه ابرو وحیثیت ما ایرانی ها را برد خاک تمام عالم بر سرش!
سیدحسن حسینی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۴
8
5
اسلام وآبروی اسلام بیدی نیست که بااین اعمال وقیحانه بلرزد.خداهدایتش کند
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۵
4
14
بیکار بودی .میشستی سرجات انقد تحقیرت نمیکردن دیگه.... من دوووووووووووووووووووووووست دارمااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
مهتاب
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
2
17
بهتر قبل از اینکه راجع به کسی نظر بدیم یه نگاه به خودمون و کارهایی که از صبح تا شب انجام میدیم بیندازیم
زمان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
7
3
بسیار بد
zahra
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
9
2
واقعابرات متاسفم
فرامرز
|
Germany
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
6
1
واقعا من نمي دونم چرا..؟ مثلا به اينها ميگويند هنرمند آيابراستي هنرمند هستندمن واقعا ناراحت ميشوم اينقدر به سينماايران لطمه واردمي شودبااين كاروجه بازيگران ديگرهم خراب مي كنند ومردم هم راجع به بازيگران فكرديگرمي كنند.......پايان
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۶
6
4
گلشیفته جان چرا؟
انسیه
|
Australia
|
۰۰:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
10
2
راستش من گلشیفته رو خیلی دوس داشتم اما بااین کارش...........!
بالاخره ادم عقده ای بایدخودشویکجورخالی کنه که گلشیفته روی هرچی...........روسفیدکرد.
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۶:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
7
4
واقعا متاسفم ادم چقدر باید بی حیا باشه
...
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
8
6
دروغه.
لیلا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
6
6
منم براش متاسفم
حمید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
2
17
خدایا خودت عاقبت به خیرمان کن
سام
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
12
5
خیلی برات متاسفمممممممممممممممممممممممممممممممممم؟ خاک تو سرت بی شرف بی حیا
محمد
|
Netherlands
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
7
4
واقعا اين كارش خيلي بي شرمانهاست
گلا بطون
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
7
3
باسلام به همه دوستان این خانم فقط ابروی خود را برده است .گلابطون
انسی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
10
20
این خانم ابروی کشورش را برد .انسی
حجت
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۷
1
28
گلشیفته ها در ایران زیاد است لطفا بزرگشون نکنید
ناهيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
9
3
اين اصلا شايسته نيست كه يك ايراني خودش را به اين راحتي بفروشد
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
8
7
با ابروی یک ملت بازی کرد واین غیر قابل بخشش
اکرم
|
United States of America
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
6
1
حرف نزن....!!!!!!!!!!!!!
مسعود
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
5
9
کاربدی کرده ولی بچه ها ما نباید تنهاش بزاریم بهتره دستشوبگیریم تا بیشتر غرق نشه باید راه نمایش کنیم هر کسی هم جوابگوی اعمال خودشه ما هم بهتره مراقب اعمال خودمون باشیم
المیر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
19
16
این کار دختر خودخواه صرفاجهت خود نمایی بود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
واه واه چه دختر بدی :D
آرزو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۸
13
9
راستی این شوهر داشت!!!!! این آقای با غیرت الان کجاست؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
|
United States of America
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۹
12
11
گلشیفته به خودت بیا... این کارا خوبیت نداره.. خاک بر سرت کنن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
حا لا خودمون خیلی بی عیبیم که اینجوری در مورد یکی دیگه نظر می دیم..فقط ایراد گرفتن از این و اون و بلدیم..بهتره اول خودمونو درست کنیم..بقیه پیش کش
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
58
5
خیلی کثیفی همون بهترکه کشور از وجودت پاک شد
علیرضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
0
18
عیب رندان مکن ای زاهد پاکیزه سرشت که گناه دگران بر تو نخواهند نوشت
من اگر نیکم و گر بد تو بر خود را باش. هرکسی ان درود عاقبت کار که کشت
کاشکی مشکل ما فقط همین بود
فرناز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
5
64
اینقدر ظاهر بین نباشین شاید اون خیلی بهتراز ما باشه با ی بار بی حجابی که نمیشه گفت گلشیفته ادم بدی هست.متاسفم برای اونایی ک واسه خودشون میبرن و میدوزن بی خود قضاوت نکنین روز حسابی هم در پیش هس.فکر کنید ی مشکل مث این واسه شما پیش بیاد خوشتون میاد. در مورد شما همه اینطور نظر بدن؟
میتی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۰
9
7
خیلی بد بود
ابراهیم
|
United Arab Emirates
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
13
24
خجالت میکشم حرف بزنم.خجالت آوره
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
2
22
در حاليكه ميليون ها نفر در اين كشور زير خط فقر زندگي ميكنند 3000 ميليارد پولتون رو چپاول كردند اينقدر ناراحت نشديد كه از برهنگي يك زن.
ترازو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۱
4
15
میدونید چی خجالت آوره این که تا بحال چندین بار نظرم را (که در حمایت از خانم فراهانی بود و بسیار قوی و مودبانه) درج ننمودید . اصولا بنظر میرسد از درج نکات تعقل آمیز که دیگران را به فکر وامی دارد واهمه دارید . واقعا متاسفم
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۲
12
5
هیچی نمیگم ینی نمیتونم بگم فقط متاسفم
ناشناس
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۳
7
6
خیلی زشت بود
سمیرا
|
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
|
۲۰:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
8
5
واقعا چه کمبودی توشهرت داشتی برات متاسفم من به عنوان یه انسان معمولی برات متاسفم
فاطمه
|
Germany
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۶
13
4
ازش متنفررررررررررررمم
نارسیس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۲۷
10
1
واقعا برای نام ایرانی بودن این خانم که فقط ان رایدک میکشد متاسفم کجارفته ان همه اصالت7034ساله ایرانی این خانم واقعا فرزندکورش سترگ است که برشهرپارسه اش اثری ازتصویرزن نمیتوان یافت
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
7
5
خدا به پدر و مادرش صبر بده .
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
7
3
ایمان کلیدیه که گل شیفته اونو تو ایران جاگذاشت .متاسفم
سحر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
9
3
واقعا فکرنمی کردم انقدر راحت انسانیتتون رو به حراج بگزاریدابروی هر چی بازیگر ایرانی رو بردید
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
13
9
ادم هر گندی باشه ولی باید وطن فروش نباشه گلشیفته آبروی ایران و ایرانی به قیمت ........ فروخت
نگار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۰
15
33
هر کاری هم کرده به خودش مربوطه
صدرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
6
4
بنده هم چندبن لار نظرات مفيدي و سوال برانگير در مورد اين مطلب درج كردم كه ذهن رو به سوال وا ميداره كه درج نكرديد واقعا متاسفم براي شما كه از آزادي بيان ميترسيد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
نگاار خانوم اون يه بازيگر ايراني بود كه رفته خارج ون مثل يه سوپر استار بود نميشه گفت هركار كرده به خودش مربوطه...
شهرزاد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
2
24
متاسفم براتون كه اين همه جنايت و فقر و گرسنگي تو همه جاي ايران هر لحظه رخ ميده ولي اخبار ش منتشر نميشه هيچ سانسور هم ميشه سعني كار اين خانم از جنايت بدتره !ازفقر و گرسنگي بدتره!از كار قاچاقچياي مواد بدتره!خدا هدايتتون كنه
ترانه
|
United States of America
|
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
14
10
انجلينا كجا تو كجا!!! خودتم بكشي عمرناش بشي يه هاليوودي گلي خانم!
محسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۳۱
7
5
حیف اون بازی خوبت توی فیلمای ایرانی خودمون نبود.عاشق فیلمات بودم حیففففففففففففففففففف
ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
6
6
خیلی ................................؟؟!!!
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
12
7
خاك بر سرش
پریا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
8
7
جزشرمندگی............
م.گ
|
United States of America
|
۱۶:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
7
19
واقعا جای تامل داره.چرا؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
6
9
فقط تاسف
حسین
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
6
4
این و به سیاست ربط ندین اون خارجی هابه خاطر کار این عوضی دارن به ما ایرانی ها ی با غیرت میخندن
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۱
6
7
رفته اون ور جو گیر شده می خواسته بگه منم هستم
محمد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
6
3
متاسفموقتی آدم این چیزا رو می بینه دیگه از مرگ بدش نمنی یاد............!!!!!!!!!!!
جوجو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
7
7
چراماملت ایران عادت کردیم زودقضاوت کنیم اونم ازنوع ناعادلانش؟چراعادت کردیم یکی وکه به اوج میرسه خرابش میکنیم؟مثل زهراامیرابراهیمی!یکم انصاف بدنیست .درضمن گناه دختروکه پای پدرنمیذارن.اینم بگم من اصلاطرفداراین خانم بازیگرنیستم
الیاس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
3
5
به قول یه ادم معروف وگمنام امثال گلشیفته زیاد توکشورهستن به جای گیر دادن به گلشیفته به فکرکمک باشید!به خدا بده شایدشما هم دچار همچین مشکلی شدید خداروخوش نمیاد شما غیرتتونونشون بدید نذارید بیشتر ابروش بره لطفا
فا...
|
Germany
|
۱۸:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
7
4
واقعا که
آرش
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
6
7
ای کاش ملت ما یاد میگرفتن قبل از محاکمه به حرفهای متهم گوش کنند
فقط یاد گرفتیم طوطی وار بشنویم و باور کنیم و حرف بزنیم
آنی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۲
8
6
به خودش مربوطه .
شادی
|
Germany
|
۲۲:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
10
43
منم مثل شما جوونم و تو همین جامعه زندگی میکنم
اگه کسی فکر میکنه آمریکا و انگلیس مخصوصا انگلیس واسه دل می سوزونن و به اندازه سر سوزن به ما خوبی میکنن باید بگم واقعا کوته فکریه شما قضاوت کنید وقتی کاری میکنید که دشمن واسه شما دست می زنه مطمئن باشید یه جای کار می لنگه
فیلم جدایی سیمین یه فیلم معمولیه نه اونقدر خوب که بخاطرش جایزه بگیره پس حتما این فیلم به سود اونها بوده
درمورد گلشیفته هم همین قدر بگم که حیف وواقعا حیف از میم مثل مادر که این .... بازی کرده
نمیدونم فیلم بوتیک یادتونه یا نه فیلم ولی واقعا شخصیت گلشیفته همون شخصیت اتی ه یه ادم عقده ای عشق شهرت که واسش خودفروشی هم میکنه وقعا باید براش متاسف بود
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
8
23
واقعا كه......................................................!
آشنا
|
Germany
|
۱۷:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
9
5
بدبختو به هوای پول کشوندنش اونجا حالا افتاده تو چاه
ترانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
9
8
بعضی از آدما آزادیو با بی بند و باری اشتباه می گیرن
و از انسانیت به حیوانیت رو می یارن
اگی عریان گرایی نشانه امروزی شدنه پس حیوانات از همه امروزی ترند.
خاک تو سر ادمایی که ادمیتشونو به خاطر دنیا به حیوانیت می فروشن.
ناشناس
|
Germany
|
۱۹:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
2
24
ما نظری نداریم حالا مشکل مملکت فقط گلشیفته هست
ساقی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۵
15
4
متاسفم
گلپسر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
1
11
نظرات همه رو خوندم .جالب بود برام هر کسی نظری داشت اما تا حالا درمورد خودمون قضاوت کردیم ؟؟ به نظر من قبل از اینکه درمورد کسی نظر بدیم اول علل رو پیدا کنیم بعد قضاوت کنیم . گلشیفته کارش مسلما اشتباه بوده اما مشکل ما فقط گلشیفته ست؟ چه گلشیفته هایی که رفتن و دیگه؟؟؟؟؟؟.
سعید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
25
3
ابروی ایرانی رو برده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
هستی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
11
7
واقعا براش متاسفم.ابرو ی ایران و ایرانی و برده.خیلی ادم کثیفیه.واقعا چقدر باید بی تعصب و بی... باشه؟
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
11
3
از یه ایرانی بعیده که چنین کار زشتی رو انجام بده اگه اصالتا ایرانی بود این کار را نمی کرد
رها
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۶
17
4
آخه این گلشیفتس...؟؟؟
یکی شبیه اونه...
دماغاشون که عین هم نیست..!!!!!
وحید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
10
6
با این حرکت شخصیت هنری خودش را زیر سؤال برد
غزال
|
United States of America
|
۱۶:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
9
7
هویت خودش را خانوادش را زیر سوال برد
m
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
14
11
خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککککک
الم توسرش
فريد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
10
9
مردشور پول رو ببرن كه ادم مجبور ميشه دست به هر كاري بزنه
ارزو
|
Germany
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
6
4
ah baba baz nemikoneke
الهه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
8
4
خون خود را گر بریزی بر زمین/ به که آبروی ریزی در کنار
بت پرستیدن به از مردم پرست /پند گیر و کاربند و گوش دار
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۷
12
5
اصلا ازش انتظار نداشتم. خدا هدایتش کنه.
علی دهیار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
8
5
واقعابه قول بعضیهاشایددستی توکارباشه که بخواد این بنده خداروخراب کنه وگرنه وقاهت هم حدی داره: اینجاباباش بایدکلاهشوبالاتربزاره وازفیلم گیسبریده بایدشروع میکرد
آراز
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
8
10
همه ی شما عقب مانده اید. اگه یه کمی عقل داشتین به جای این همه حرف میگفتید: گلشیفته همه ی ایران که نیست. مگه اون کیه؟ به نظر من بی خیل شدن بهترینه
نیلوفر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
9
9
واقعا خجالت آوره...
من عاشق میم مثل مادر بودم...
وقتی این خبرو از دهن دوستم شنیدم باور نکردم کلی هم باهاش جرو بحث کردم که نه بابا،این دختره خیلی معصوم و پاکه...
واقعا نمیدونم چی بگم...
واقعا ارزش خودشو در همین حد میدونست که چنین کاری کرد...
masoud12
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
12
5
گلشیفته بازیگر مورد علاقه من بود اما حالا خجالت میکشم ازش پیش دوستام دفاع کنم
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
30
20
دوست دارم گلشیفته
غضنفر گلی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
14
6
خک بر سر بی عرضت کنن که تو این خاک تو سری روزگار اسممونو خاک بر سر کردی................................
به تو چه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۸
9
5
واقعا نميدونم چي بگم فقط تا چه اندازه آدم مي تونه همه چي حتي خودشو فراموش كنه به پدرت مادرت فطرتت شخصيت وعزت نفست فكرنكردي؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
4
21
همگی خسته نباشید اینقدر نظر دادید!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن فیضی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۲ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۹
13
5
خودت رو ب چی فروختی
سیما
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
8
10
شما که به این خوبی تحلیل می کنین چرا ازاینکه دشمنتون براتون کف زده وبه فیلمتون جایزه داده خوشحال شدین؟
مینا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
10
9
خیلی متآسم
اا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۰
7
16
افرین
بهاره
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
8
13
اگه مامسلمان هستیم چراابروی مردم برامون مثل اب توچوی خیابون میمونه رفت که رفت یه چندروزی مشغول باشیم مولا علی ع میگه چیزی که براخودنمپسندی برای دیگران هم مپسند.روایت شده امام علی قراربود زنی را به علت زنا سنگ ساران کنندمردم پشت سرش فحش وناسزابه زن میدادن امام روبه مردم میکندبه انها میگویدچندلحظه روبرمیگردانم هرکسی گناه کبیره انجام نداده وایسه بعدازچندلحظه رویش راکه برگرداند دیدهیچ کسی پشت سرش نیست.
نا شناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
9
8
راه های زیادی واسه مطرح شدن وجود داره، ولی گلشیفته چرا اینو انتخاب کردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟ مگه تو ایران دوست نداشتن؟ مگه مطرح نبودی؟ میتونستی با کار کردن با افرادی مثل فرهادی به اوج برسی.آخه چرا؟؟؟؟؟؟؟؟
ایلار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
20
16
فرفری زشت متاسفم براش
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
16
14
وقعا"که....خیلی بی حیاست خاک توسرش
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۲
16
17
واقعا که گلشیفته برات متاسفم
shahim
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
13
10
اصلا کار خوبی نبود شاید می خواست بیشتر معروف بشه اما به چه قیمتی....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
11
12
خوب نبود.........
بهنام
|
Germany
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
8
22
اولا زود قضاوت نکنین ! دوم اینکه شخصیت دختر و پسر ، زیاد به تربیت خانوادگی بستگی نداره !!!! پسر نوح نبی ! ، کافر بود ! خوب که چه ؟؟!! آیا نوح نبی بهش گفت که کافر شو ؟!!! سوم اینکه ! با یه عکس برهنه ، کل شخصیت فرد رو - گلشیفته - نمیشه زیر سوال برد ! این طور نیس ؟! به نظر من این یه نوع افراطی گری محضه - اینکه طرف بدنشو به همه نشون بده ، بعد ما بگیم : ای کافر ، ای آشغال ، .... تو میری مستقیم جهنم !!! همه کارای هنریتم کشک بود !!!!!!!!!! دختر بهزاد فراهانی هم نیستی !!!! --- خواهشا در مورد حرفام ، که منم یه ایرانی هستم ، خوب فکر کنین ، بعد جواب بدین . مرسی . بای .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
این جماعت الکی شلوغش کردن...حتما دلیل قانع کننده ای حداقل از نظر خودش داشته...دلش خواسته به هر دلیلی درست یا غلط...برین چشماتو نو باز کنین ببینین دوروبرتون چه میگذره.از کبکه هم بدتر کردید
دختر ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
8
33
من نمیدونم چرا گلشیفته همچین کاری کرده.
کارشو تایید نمیکنم. اما دلم هم نمیخواد در موردش قضاوت کنم!
به هرحال هر کسی مسئول کارهای خودشه و یه حریم خصوصی داره.
درست نیست ما در موردانسانها اینجوری قضاوت کنیم.
به نظر من بهتره سعی کنیم خودمون انسان خوبی باشیم نه اینکه با دلیل و منطق یا توهین و ناسزا کارهای دیگران را بررسی کنیم.
تحلیل و بررسی رفتار وکارهای انسانها وظیفه خداست.
پس همه چیز را به خدا بسپاریم.
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۲:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
15
15
واقعا نمیشه نظری راجبش داد فقط باید تاسف خورد.........
هليا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
19
15
واقعاشرم اور است . به نظر من 80%سينماي ايران ادم هاي خرابي هستند.
زهرا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۱۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
17
23
حیف میم مثل مادر......
ابوالفضل
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
14
13
با این مارا پرچم ایرانیا پایین نمیاد ولی تو ...
دنیا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
7
27
بابا ولش کنید اون که رفت اینهایی که تو ایرانن رو بچسبید
k
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
9
89
پاشید خودتونو جمع کنید بیکارااااااااااااااااا
بهمن گودرزي
|
Kazakhstan
|
۱۸:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۶
15
12
باور كردنش واقعا سخته .....
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
10
22
حیف میم مثل مادر......
رسول
|
Spain
|
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۷
10
12
حرفی برا گفتن باقی نگذاشت
دیوید
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
8
22
با احترام به همه
شاید چیزهایی که ما نمی دونیم
همین
هایده
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
11
24
فقط میتونم بگم امیدوارم خدا هدایتش کنه
حکیمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۹:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۸
13
22
ابروی هرچی زن جماعت ایرانی روبردی
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۲۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
15
22
احساس ایرانی بودنش کجا رفته بود/؟
اتنا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
22
21
واقعا حالم بهم می خوره از این جور زن ها . الهی خدا همشون رو از روی زمین بر داره!
ناشناس
|
Germany
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۹
12
35
خدایا کمکش کن
amir
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
17
36
واقعا برای گلشیفته فراهانی متاسفم تا رفت خارج یادش رفت کی بود
مرمر
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۶:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۰
48
56
بایدخجالت بکشه
فاطمه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
13
87
الگو زنهای ایرانی باید فاطمه زهرا (س)باشه گلشیفته الگوش وگم کرد وبه بیراهه رفت باید درس گرفت از زندگی آدم هایی که فقط دنیای پوچ وزود گذر ومی بینندوقتی چشم برهم بذاری وبازکنی می بینی عمرت تموم شد خودت موندی اعمالت
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
16
41
گلشیفته ؟؟؟؟؟؟چرا
مهدی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
30
20
این کار ها به خاطر سختگیری بعضی ها هستش ولی بازم کار بدی بود
پرنیان
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۵
23
39
خوب هر ادمی نظرخودشو داره
سميه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۹:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۶
39
30
گلشيفته فرهاني تو يك ايراني هستي چرا با اين كارت دل يك ملتي كه به هنرمندشون افتخار مي كردن رو سوزوندي و شكوندي با اين كارت مي خواستي به كي تو دهني بزني ولي مطمئن باش اول به خودت زدي چون با اين كار خودتت رو از وطنت براي هميشه راندي دختر تو يك مسلماني و يك مسلمان بايد خودشو بپوشانه و اين عفت يك زنه من خيلي دوست داشتم اما ديگه نه متاسفم برات ولي برات دعا مي كنم
بابك
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۰:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
57
41
گلشيفته جان ميخوام بدونم كه الان از اين كات پشيموني يا نه؟؟؟؟؟؟؟؟
امیرحسین
|
United States of America
|
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۷
23
60
دیگه ازت بدم میادبدم میادعروسکـ خیلی کارزشتی کرد استغفرالله خدانصیب نکنه هنوزهم انگشت به دهن موندم خانواده بافرهنگ واصیلی داشت چرااینطوری شد خدارحمتش کنه ازدست رفت.
puriya
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
21
50
به نظر من بايد بيخيال اين موضوع بود.مثل گلشيفته ها فراوانند
mojtaba
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۸
38
72
سلام.واقعا حرکت زشتی بود
از یه دختر ایرانی واقعا حرکت خیلی خیلی بدی بود
دیگه نمیشد بهش بگیم یه دختر ایرانی
بهار
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۹
31
56
متاسفم کارش واقعا بی معنیه
ایران
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۹
39
88
من فکر میکنم جایزش رو میخواد با خودش ببره اون دنیا تا به خدا نشون بده وبگه: خدا من جایزه ی بی حیاترین زن دنیا رو گرفتم.....
دختر ایرانی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۴/۲۳
146
122
من شنیدم میگن ادما حق انتخاب دارن اونم حتما جایه گرم وبیشتر دوستداره البت نمیگم ما حتما میریم بهشت خلاصه بزارین هر غلطی دوستداره بکنه شما فقط حق دارین ازش متنفر باشین اعصابه خودتونم بخاطره اینجور ادما خورد نکین مگه اعصابتونو از سر راه اوردین؟؟؟
مونا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۲
8
10
بد بود
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
6
20
قابل باورنیست به عنوان یک ایرانی شرم دارم این خانم راایرانی بدانم.
علی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۶
3
11
دیگه وقاهت ازاین بالاتر شدی پرچم افتضاح نه افتخار
پروانه
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۸:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۹
1
5
از ایرانی بودنم متاسفم من وقتی ادمای خارجی رو میبین،میگم خدا اینارو میبخشه چون اونا نمی دونن خدا و پیغمبر کیه ولی این ادم هوس باز که میدونه دیگه چرا؟؟؟؟خدا به دادش برسه
رضا
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
3
4
والا نمیدونیم چی بگیم٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪٪
کیو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۳۱
2
5
نمیدونم اینا به چی فکر میکنن بابا شما که به اندازه خودتون معروفید دیگه کجاهارو میخواهید بگیرید............
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
3
5
متاسفم همین
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۶
4
16
انتظار نداشتم.تو الگوی زن ایرانی بودی.توکه بازی خوبی داشتی.این چه کاری بود درک نمی کنم.بااین حرکتها میخوای جایزه بگیری.متاسفم.متاسفم
نظرات بینندگان