arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۱۴۲۵
تعداد نظرات: ۸ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۱۱ بهمن ۱۳۹۰

احمدی‌نژاد: نابسامانی‌های بازار با اغراض سیاسی و با هدف فشار بر دولت بوده است

كساني كه بخاطر اغراض سياسي، ملت، انقلاب و كشور را دچار مشكل مي‌كنند، در حقيقت افرادي هستند كه با اجراي موفق طرح هدفمندي يارانه‌ها دچار زيان شده‌اند و مي‌خواهند با برهم زدن بازار، ناراحتي و عصبانيت خود را بروز دهند اما بايد بدانند كه اين دولت تا پاي جان روي احقاق حق مردم ايستاده و بر آن پافشاري مي‌كند و در برابر فشارهاي زياده خواهان كوتاه نخواهد آمد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :



احمدي‌نژاد با اشاره به نابساماني‌هايي كه اخيرا در بازار توسط عده‌اي با اغراض سياسي و با هدف اعمال فشار بر دولت ايجاد شد، اظهار كرد: كساني كه بخاطر اغراض سياسي، ملت، انقلاب و كشور را دچار مشكل مي‌كنند، در حقيقت افرادي هستند كه با اجراي موفق طرح هدفمندي يارانه‌ها دچار زيان شده‌اند و مي‌خواهند با برهم زدن بازار، ناراحتي و عصبانيت خود را بروز دهند اما بايد بدانند كه اين دولت تا پاي جان روي احقاق حق مردم ايستاده و بر آن پافشاري مي‌كند و در برابر فشارهاي زياده خواهان كوتاه نخواهد آمد.

به گزارش انتخاب؛ محمود احمدی‌نژاد پیش از ظهر روز سه‌شنبه در همایش استانداران سراسر کشور با اشاره به نابسامانی‌هایی که اخیرا در بازار ایجاد شد گفت عده‌ای با اغراض سیاسی و با هدف اعمال فشار بر دولت این فضا را ایجاد کردند.

وی اظهار کرد: کسانی که بخاطر اغراض سیاسی، ملت، انقلاب و کشور را دچار مشکل می‌کنند، در حقیقت افرادی هستند که با اجرای موفق طرح هدفمندی یارانه‌ها دچار زیان شده‌اند و می‌خواهند با برهم زدن بازار، ناراحتی و عصبانیت خود را بروز دهند اما باید بدانند که این دولت تا پای جان روی احقاق حق مردم ایستاده و بر آن پافشاری می‌کند و در برابر فشارهای زیاده خواهان کوتاه نخواهد آمد.
رییس‌جمهور با تاکید بر این‌که «ستادهای بازرسی و نظارت در تمامی استان‌های کشور در روزهای پایانی سال، باید فعالانه به منظور کنترل بازار اقدام کنند» گفت: بسیاری از افرادی که با ارز دولتی کالاهایی را وارد کشور کرده‌اند، اما آن‌ها را درون انبارها نگه داشته، قصد دارند تا گرانتر وارد بازار کشور کنند و این به منزله اعمال فشار به مصرف کنندگان و مردم است و در این خصوص باید به طور قاطع و با همکاری سازمان تعزیرات حکومتی با آن‌ها برخورد شود. احمدی‌نژاد تاکید کرد: استانداران در سراسر کشور باید ستاد تنظیم بازار را برای بررسی قلم به قلم کالاها فعال کنند و به گونه‌ای عمل کنند تا به هیچ کس امکان اجحاف در حق مردم نداشته باشد.
اهم سخنان رییس جمهور به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری در ادامه می‌آید:

    * گام اول هدفمندی یارانه‌ها با همراهی خوب مردم به اجرا درآمد و ثمرات و برکات فراوانی داشته است.باید به گونه‌ای عمل کنیم تا گام‌های بعدی این طرح بزرگ اقتصادی که موجب تحول در بسیاری از بخش‌ها از جمله تولید در کشور شده است، هر چه سریعتر به مرحله اجرا درآید و باید طوری برنامه ریزی شود تا موضوع هدفمندی یارانه‌ها و اجرای برخی پروژه‌های عظیم که در این دولت آغاز شده، تا پایان دولت دهم به اتمام برسد.
    * در اجرای گام اول هدفمندی یارانه‌ها سنگین‌ترین کار فکری در دولت صورت گرفت تا حداقل در دستگاه اجرایی ذهنیت مشترکی در خصوص اجرای این طرح ایجاد شود. یکی از اهداف این طرح، اجرای عدالت در کشور است، چرا که سیاست‌های کشور را دولت و حکومت باید درست اجرا کنند تا بتوانند منابع را به طور عادلانه میان تمامی اقشار جامعه تقسیم کنند.
    * انتخابات یک موضوع اعتقادی است چراکه معتقدیم ارزش‌های الهی زمانی مستقر می‌شود که مردم آن را فهمیده و آزادانه آن را مطالبه کنند و تمامی زیبایی انقلاب اسلامی ایران این است که توده‌های مردم آن را پذیرفته و انتخاب کرده‌اند.
    * هنر حکومت دینی این است که توده‌های مردم با انتخاب آزاد خود در راه آرمان‌ها و ارزش‌ها تلاش می‌کنند. انتخابات متعلق به مردم و پایه حکومت به شمار می‌رود و باید طوری به انجام برسد که رای و نظر مردم آشکارا اعمال شود و چنانچه نظر مدیران کشور با نظر مردم در دو سوی مختلف قرار بگیرد، دیگر ادامه راه امکانپذیر نخواهد بود.
    * استانداران نباید در برابر هیچ اقدام و روندی که به واسطه آن حق مردم ضایع می‌شود، سکوت کرده یا منفعل باشند و باید همواره از حق مردم دفاع کنند.  اگر در جایی مشاهده کردید که حقی ضایع می‌شود باید قاطعانه و در چارچوب قانون به آن رسیدگی کنید.
    * باید برگزاری انتخابات به گونه‌ای باشد تا مردم از عمق جان باور داشته باشند که رای آنها تاثیرگذار است و آنچه حاکم می‌شود رای مردم است؛ و اعمال رای و نظر مردم نه تنها در داخل بلکه در خارج از کشور نیز ثمرات گسترده‌ای برای کشور به همراه دارد.
    * باید مراقب بود تا فرهنگ دنیاپرستی و قدرت طلبی به کشور بازنگردد و در این راستا باید تلاش کنیم در هر اتفاق و موضوعی مسوولان در کنار مردم و پشتیبان آن‌ها باشند و این بزرگترین خدمت به نظام اسلامی و ولایت فقیه است.
    * هر کس برای انجام کاری و ماندن در پست و مقام به اسبابی غیر از توکل به خدا متوسل شود، قطعاً از همان ناحیه ضربه خورده و دچار زیان خواهد شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۸
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
62
واقعا فکر میکنی همه چی سر جاشه؟!! واقعا طرح هدفمندی موفق بود؟!! مشکل اقتصادی با اغراض سیاسی چه کسانی و چگونه ایجاد شد؟!! اگر واقعا هنوز این ملت را دوست دارید به وضوح بگویید.تا کی دروغ تا کی فرافکنی
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
51
به خدا دکتر جون یه چیزی خدا به تو داده که من حسرت یه ذره شو میکشم نه من بلکه میلیونها ایرانی!
...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۴ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
3
43
کار آمریکا و اسرائیل بوده....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
31
اینو نگی چی بگییییییییییییییییییییییییییی ؟؟؟
اینطور نگی چطور بگیییییییییییییییییییییییی؟؟؟
اینجوری روتون هم می شه خب
بالاخره یه حرفی زدین دیگه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۱
2
34
بنازم به اين اعتمادبه نفس كه اگه من داشتم الان به ارسطو هم ميگفتم هرررررررري
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
2
33
من تعجب میکنم !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۱ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
زنده باد احمدی نژاد
م-س
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۱/۱۲
0
0
خدا پدر مادرت را بیامرزد .ماکه از سیاست دوریم ولی چیزی راکه میبینیم می گوییم .حقوق من 485000تومان است .180000تومان کرایه خانه 55متری رامیدهم با 24000000پول پیش295000تومان هم قسط دارم مابقی با یارانه میشود 140000تومان(حدودا")شمابگین آب-برق-گاز-مرغ کیلویی 3200تومان -نان 500تومان-گوشت هم که خوردنش برای ما حرام است و......!!؟؟...خدایی آقای رئیس جمهور به چه کسی بیشتر فشار میاید؟؟؟!!
نظرات بینندگان