arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۲۷
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۳۵ : ۰۹ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

به جاي تخريب هاشمي سند محكمه پسند ارائه كنيد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دبیرکل خانه کارگر در مناظره با عضو جبهه پایداری به اتهامات وارده شده از سوي اين جريان به برخی روحانیون نظام از جمله آیت الله هاشمی رفسنجانی انتقاد کرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایلنا، علیرضا محجوب در این زمینه اظهار داشت: آیت الله شهید بهشتی، هاشمی رفسنجانی و دیگر روحانیون از ابتدای مسیر، در خط انقلاب بودند و ممکن است بین نظرات آن‌ها فاصله باشد اما کارآمدی انقلاب به حفظ وحدت و یکپارچگی همگان از جمله روحانیت است که اگر چنین نباشد مردم راه را گم می‌کنند.

وی درباره اظهارات قاسم روانبخش در مورد دیدار برخی فعالین سیاسی با مقامات آمریکایی در بگرام عراق گفت: چه کسی اطلاع دارد در عراق این جلسه بوده یانه، زیرا ما که در مجلس هستیم گزارشی از دستگاه خاصی دریافت نکردیم و لازم است در این زمینه سند ارایه شود و تاریخ در همه موارد بر اساس اسناد قضاوت می‌کند.

نماینده تهران تاکید کرد: من در طول دوران نمایندگی صحبتی راجع به فرد خاصی نداشتم و اگر بخواهم در مورد جبهه‌ها و اینکه چه کارهایی کردند یا نکردند صحبت کنم تخریب محسوب می‌شود که این کار را نمی‌کنم.

دبیر کل خانه کارگر تاکید کرد: تاریخ مملو از ادعا است و من می‌توانم بگویم که در بگرام آقای روانبخش با آمریکاییان دیدار کرده است و ایشان چطور می‌توانند ثابت کنند که نبودند البته باید بگویم سند باید محکمه پسند باشد چرا که کار دستگاه اموی هم درست کردن ادعا بود و اگر امروز براساس حرف‌های آقای روانبخش در مورد چهره‌های روحانی قضاوت کنیم باید از اعدام شیخ فضل الله نوری هم حمایت کنیم.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به جایگاه هاشمی رفسنجانی گفت: هاشمی رفسنجانی تاریخ این انقلاب است و اگر مساله‌ای وجود دارد با خود ایشان مطرح کنید و آن رابه سطح جامعه نکشید من تعجب می‌کنم که بعضی‌ها این چنین دیگران را تضعیف می‌کنند چرا که با این روند چیزی بدست نمی‌آوریم.

نماینده تهران خاطرنشان کرد: در تاریخ سند می‌تواند حرف بزند اما آقای روانبخش تنها به ظن خود تکیه می‌کند و مدام راجع گذشته حرف می‌زند و ملاک من برای احترام به افراد تنها مقام معظم رهبری است اگر ایشان بگویند که اقای هاشمی مورد احترام نیستند من هم به فرمایش ایشان عمل می‌کنم واینکه ما مسایل را ظاهرا مستند کنیم کار درستی نیست.

علیرضا محجوب در ادامه مناظره خود در دانشکده علوم قرآنی تهران تاکیدکرد: نمی‌توان به همه از اول و آخر چپ و راست اتهام زد و تنها خودمان را قبول داشته باشیم چرا که وقتی نتوانیم با یکدیگر وحدت داشته باشیم چگونه می‌توانیم جهان اسلام را به وحدت دعوت کنیم اگر هم ایرادی وجود دارد باید به صورت علمی گفته شود و اینکه بگوییم افراد به خارج وابسته‌اند و سندی هم ارایه نکنیم درست نیست.

وی با اشاره به سیره حضرت علی (ع) در برخورد با مخالفان گفت: برای اثبات مطلبی نیاز نیست مسایل را به صورت غیر واقعی در کنار هم قرار دهیم چرا که سیره حضرت علی (ع) مباحثه و گفتمان بود و بد گویی و رجز خوانی از نظر ایشان درست نیست واصلیترین سیره علوی و نبوی مدارا با مخالفان است.

علیرضا محجوب با اشاره به نوع صحبت‌های روانبخش در مورد فعالین سیاسی گفت: من در فرمایشات ایشان یک رادیکالیسم ‌می‌بینم که همه را از چپ و راست نقد ‌می‌کند اما باید بگویم حرکت هستی و رادیکالی به از هم پاشیدن جریان اسلامی ‌می‌انجامد.

محجوب در پاسخ به پرسش یکی از دانشجویان که وی را به کم کاری در موقع انتقاد در مجلس محکوم کرد گفت: مطمئن باشید که من در مورد دفاع از حقوق کارگران در مجلس هیچ گونه کوتاهی نکردم ما آنچه که مصوبات بوده را دنبال کرده‌ایم و لحظه‌ای هم از اعتقادات خود عقب نکشیده‌ایم‌. شاید من محکوم به این باشم که کمتر در مورد مسایل سیاسی اظهار نظر ‌می‌کنم اما من در حوزه خودم بسیار فعال بودم و آخرین کاری را هم در مجلس هشتم به تصویب رساندیم بحث بیمه بیکاری کارگران بود که یک ضمانت برای قشر کارگری ما فراهم کرد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
BRAZIL
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
خدا به خیر کند روانبخش هم به جرایانات بالادستی رسیده است .
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۴۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
ملاک بدی و خوبی فقط سیره معصومین و کلام خداوند هست !!!!!!
فرزاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
یک کلام آیت الله هاشمی در دلمان جای دارد ،و یارو یاور رهبرند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
سند؟ واقعا فکر میکنی احتیاجی به سند هستد؟مردم خوب میفهمن خانواده ایشون چه بلای سر اقتصاد و سیاست این مملکت آوردن
نظرات بینندگان