arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۲۵۸
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۱۹ : ۱۲ - ۰۲ اسفند ۱۳۹۰

آذربایجان: این ایران است که سرویس اطلاعاتی اش در کشور ما فعالیت می کند! / جلوی اقدامات تروریستی ایران را گرفته ایم!

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اذربایجان افزود: ایران نه تنها در این مورد اقدامی انجام داده است، بلکه اتهامات مضخکی را علیه ما مطرح کرده است!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
المان عبدالیف، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اذربایجان اظهارات مقام ایران را مضحک خواند.

به گزارش سرویس بین الملل انتخاب، وی مدعی شد: این سرویس اطلاعاتی ایران است که به صورت مخفیانه در اذربایجان عملیات انجام می دهد.

این مقام وزارت خارجه جمهوری اذربایجان گفت: چند وقت پیش، ما به ایران در خصوص فعالیت سرویس اطلاعاتی ایران در اذربایجان اعتراض کردیم. این وضع بر روابط ما با ایران سایه افکنده است.

سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اذربایجان افزود: ایران نه تنها در این مورد اقدامی انجام داده است، بلکه  اتهامات مضخکی را علیه ما مطرح کرده است!

بر اساس این گزارش، وزارت خارجه جمهوری اذربایجان یاداشتی اعتراضی را در این خصوص به ایران داده است.

در این یادداشت به گلایه وزارت خارجه ایران از رفتار مسئولان گمرکی اذربایجان در مقابل رانندگان کامیون ایران اعتراض شده است.

همچنین علی حسنوف، رئیس اداره سیست عمومی ریاست جمهوری اذربایجان مدعی شد: وزرات امنیت ملی آذربایجان عملیاتی موفقیت امیز انجام داده است که در پی آن از حملات تروریستی یک گروه مرتبط با ایران جلوگیری شد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۲۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
0
0
برو عمو بچه اي برو با هم قد خودت كل كل كن برو
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۲ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
19
22
چه غلطای زیادی .اگر نبودن اون ایل قاجار خاک بر سر و اون ناصر الدین شاه ملعون تو الان استاندار یکی از شهرهای ایران بودی مردک. راست گفتن شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر کش میشه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۲
21
22
تقصیر از ماست که بیست و چند سال است با در اختیار قرار دادن جاده کناره ارس در اختیار انان ارتباط جمهوری خود مختار نخجوان را با اذر بایجان برقرار نموده ایم . واین خیرخواهی ما انان را جری نموده است فشار اندکی از این کانال موجودیت این حکومت نوکر صهیونیستها را به باد فنا خواهد داد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
20
20
اگه تا مرفق دست تو خمره عسل کنیم بذاریم تودهنشان با زگاز میگیرند...فقط باید با تشر با اینها برخورد کرد...یادمان رفته سرباز بی سلاح و بی دفاع ایرانی را با 14 گلوله وحشیانه سوراخ سوراخ کردند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۵
1
2
اينها از ترس گرايش مردم اذربايجان به ايران هر روز يه توطئه درست مي كنند مردم اذربايجان رو از ايران دور كنند
نظرات بینندگان