arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۳۳۳۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۴ : ۰۲ - ۰۳ اسفند ۱۳۹۰

حمله شديد اميرآبادي به عادل فردوسی پور

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدي اميرآبادي يكي از 4بازيكني است كه عادل فردوسي‌پور اصرار داشت براساس قانون بايد دچار محروميت مي‌شدند. اميرآبادي معتقد است وقتي دكتر هاشميان به عنوان يك متخصص دلايل حكم صادرشده را توضيح مي‌دهد دليلي ندارد عادل بر اشتباه بودن آن اصرار بورزد: «فردوسي‌پور چه تخصصي در زمينه دارد كه مدام بحث مي‌كرد و اصرار داشت ما را دچار محروميت كند؟»


نكته‌اي كه بازيكن استقلال به آن اشاره مي‌كند همان چيزي است كه مديرعامل اين باشگاه هم در تماس با برنامه به آن اشاره كرده بود. اميرآبادي در انتقاد از رفتار عادل مي‌گويد: «اين اولين بار است كه من مي‌بينم يك ايراني با اين شدت و با اين جديت در تلاش است تا ورزشكاران هموطن خودش را گناهكار جلوه بدهد. آن هم در حالي كه مسئول مربوطه اصرار دارد ما بي‌گناه بوده‌ايم.»

عصبانيت اميرآبادي از عادل و برنامه‌اش به قدري شديد است كه تصميم گرفته حتي تماشاي برنامه او را تحريم كند: «ديگر برنامه 90 را نگاه نمي‌كنم. هيچ وقت هم با اين برنامه حرف نخواهم زد. عادل را به خدا واگذار مي‌كنم و به همه آن‌هايي كه به شكل‌هاي مختلف آويزان او مي‌شوند تا در  برنامه‌اش حضور داشته باشند.»

مدافع استقلال با اشاره به اين‌كه اين كار عادل باعث ناراحتي شديد خانواده‌اش شده مي‌گويد: «آرزو مي‌كنم كه عادل روزي در موقعيت مشابه با من قرار بگيرد. يعني در مخمصه‌اي گرفتار شود كه حق با او باشد ولي نتواند آن را ثابت كند. عادل با اين كارها اشك مادرم را درآورد. من اميدوارم خدا اشك او و خانواده‌اش را دربياورد.»
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
بهروز
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۵۸ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
0
16
انتخاب چرا نظر منو هرجا ميزارم نمي زاري مگه غير از اينه كه ميگم .. حقيقت تلخه نه.. ديروز در مورد دوپينگ نظر دادم نزاشتي دوست داريد به دروغ به به و چه چه كنيم در مورد اون پسر هنر پيشه امريكائي نظر دادم نزاشتي. خيلي دوست داشتم ازادي بيان داشته باشيم
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۳ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۴
4
36
حرف بدی نزده که، گفته اگر دوپینگ کردی باید مثل بازیکنهای تیمهای دیگه که اگر دوپینگ کنن از هستی ساقطشون می کنند تو رو هم یه گوشمالی بدن.
نظرات بینندگان