arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۳۰۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۱۷ - ۱۳ اسفند ۱۳۹۰

فتح الله زاده: آقای رویانیان بگم ، بگم ،بگم ؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
علی فتح الله زاده می گوید مدیرعامل پرسپولیس حق ندارد به استقلال تهمت بزند.

مدیرعامل استقلال در گفت و گویی با خبرآنلاین ؛ به اتهامات مدیر تیم رقیب پاسخ داد؛«متاسفانه از رفتار آقای رویانیان ناراحت هستم. من خودم کم کری نمی خوانم و مخالف این نیستم که ایشان هم برای ما کری بخواند اما این دلیل نمی شود که ما به یکدیگر و تیم های مان تهمت بزنیم. ایشان با دستاویز کردن اتفاق ساده ای که افتاده دارد برد ما در دربی را لوث می کند. اصلا تصمیم نداشتم جواب گفته هایش را بدهم اما او استقلال را دوپینگی خواند و من به نمایندگی از میلیون ها هوادار تیمم باید جوابگویش باشم.»
او ادامه می دهد:« جالب است که این همه هیاهو برای جریانی به پا شد که قانونش را فیفا مشخص کرده . بازیکن ما از یک مکمل استفاده کرده که خیلی از بازیکنان لیگ و اصلا تمام دنیا از آن استفاده می کردند و تا قبل از این که چنین ماده ممنوعه ضعیفی را داشته باشد ، مکملی مورد اطمینان بوده است. بسته های آبی آن که بچه های ما استفاده کرده بودند حتی بعد از آلودگی هم چیزی روی شان نوشته نشده بود که نشان دهد مشکل دار هستند. برای همین هم بود که تبرئه شدند. »
حاجی یکباره گیر می دهد به عادل فردوسی پور و می گوید:« آقای آقا زمانی به من زنگ زد و گفت از چیزی ناراحتی ، من هم گفتم از دست عادل ناراحت هستم. او کاری کرد که فکر کنند چون بحث بازیکنان ما بوده قوانین عوض شده درحالی که اصلا این طور نبود. بچه های ما گناهی نداشتند. آنها تعمدی نداشتند و ندانسته آلوده شده بودند. من این گلایه ام را به آقای ضرغامی هم گفتم.»
او سپس درباره حرف های مدیر پرسپولیس می گوید:« چنان می گوید ما از ماجرا خبر داشتیم که انگار خودشان بازیکن دوپینگی نداشتند. این نامه مربوط به بازیکنان ، تقریبا یک ماه قبل به ما رسیده بود. ایشان دانسته از قصه رفت و با پولادی قرارداد بست. اگر این بازیکن مشکل داشت چرا با او قرارداد بستید؟ »
حاجی البته برگه برنده دیگری هم دارد که برای اولین بار رویش می کند:« آقای رویانیان واقعا فکر می کنید این اولین بار است که بازیکنی به دلیل استفاده از مکمل آلوده تذکر کتبی می گیرد؟ چرا شما یادتان می رود که من عضو هیات رئیسه فدراسیون هستم و همه اخبار فدراسیون را می دانم و اسنادش را دارم. دوست دارید بگویم در همین مدت کدام بازیکنان بودند که از همین مکمل ها یا چیزهای دیگری که بدتر هستند استفاده کردند و تذکر گرفته اند؟ می خواهید اسم این بازیکنان را بگویم تا همه بدانند؟ برای من خیلی سخت نیست که اسم ببرم که کدام 3 نفر ، 5 نفر یا 6 نفر بودند که از همین مکمل ها استفاده کردند و با تعهد دارند بازی می کنند و بازیکنان کدام تیم هستند. نگذارید من به سیم آخر بزنم . حرمت ها را نگه دارید . به استقلال توهین نکنید.فوتبال است دیگر مگر ما وقتی دربی را باختیم ، زمین و زمان را به هم دوختیم؟»
حاجی استقلالی ها در ادامه از تیمش می گوید:« شرایط بد نیست. می گذرانیم. منتظریم مصدومان ما برگردند. آندو اگر برگردد ، مشکلات تیم حل می شود. فکر می کنم استقلال می تواند امسال مدعی قهرمانی باشد. اگر مردم دعای مان کنند ، می خواهیم سومین ستاره را روی پیراهن استقلال بنشانیم.»
و سئوال آخرمان از او درباره انتخابات فدراسیون فوتبال است؛« فرقی ندارد. هر سه نفر دوستان صمیمی ام هستند. هر کدام شان که رئیس شوند انگار خود من رئیس شدم. پس از الان می توانی بنویسی روز دوشنبه ، کفاشیان رئیس فدراسیون می شود.»

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
آرمین 23
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
34
50
دوست داریم حاجی, خوب جوابی دادی به تهمت زنندگان! در زمین دارن به دسته دو سقوط می کنند میخواهند ذهن هوادارانشان و مردم را پرت کنند تا نتایج شان هم لاپوشانی شود.. فتح الله قهرمان, محبوب کل ایران
قمر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
45
11
عجب آدمی این دکتر!! فتح اله زاده
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۳۶ - ۱۳۹۰/۱۲/۱۳
34
21
فقط آبی .... فقط دکتر .....
نظرات بینندگان