arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۴۸۲۴
تاریخ انتشار: ۴۲ : ۰۰ - ۲۰ اسفند ۱۳۹۰

مهدوي‌‌كيا:کي‌روش گفت اميدوارم دستت برايمان سبک باشد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مهدي مهدوي‌کيا مي‌گويد براي ايران بهتر است تا با استراليا هم‌گروه شود.

کاپيتان محبوب سال‌هاي قبل تيم ملي در گفت‌وگو با خبر از مراسم قرعه‌کشي جام جهاني سخن گفت. به گزارش ايسنا او در فاصله چهار ساعت تا مراسم قرعه‌کشي گفت:« راستش ديشب که رسيديم آقاي کي‌روش هم مي‌گفت اميدوار است که دستم برايش سبک باشد و بتوانم قرعه مناسبي براي تيم ملي انتخاب کنم؛ البته من هم به او گفتم مطمئنم ايران در هر گروهي بيفتد صعود مي‌کند؛ چون هم ما تيم ملي خوبي داريم و هم اين‌که چند رقيب هميشگي ما مثل عربستان، خيلي زود از گردونه رقابت حذف شده‌اند.»

مهدوي‌کيا ادامه داد:« خيلي خوشحالم که اين افتخار نصيبم شده تا قرعه‌هاي جام جهاني را بردارم. مي‌دانم دوره قبل علي دايي قرعه‌ها را انتخاب کرده و اين بار نوبت من است تا قرعه‌ها را بردارم. راستش خودم فکر مي‌کنم هم‌گروهي با تيم‌هاي استراليا ، اردن ، عراق و لبنان باشد. اين اولين بار است که قرار شده قرعه بردارم و نمي‌دانم دستم چطور است؛ اما اميدوارم در چنين گروهي قرار بگيريم.»

وي در پايان درباره بازي پرسپوليس و الهلال هم گفت:« راستش نتيجه‌اي که گرفتيم، آن هم در آن شرايط بازي، راضي‌کننده است و بايد خوشحال باشيم؛ چون آن‌ها در نيمه اول فشار وحشتناکي روي تيم ما داشتند؛ اما در مجموع شرايط خيلي هم بد نشد و گرفتن يک امتياز خارج از خانه الهلال ، شروع خوبي براي ما بود.»
نظرات بینندگان