arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۰۸۲
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۴ - ۲۲ اسفند ۱۳۹۰

دام زنده وارد بورس می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
بورس کالا در سال جاری شاهد پذیرش و عرضه کالاهای جدیدی مانند تخم مرغ، شیر، گوشت و مرغ منجمد بود که در همین رابطه یکی از کارگزاری‌های بورس اعلام کرده که از سال آینده نیز بورس کالا شاهد عرضه دام زنده خواهد بود.

علی اصغر بهرامی کارگزار بورس کالا معتقد است که با توجه به عرضه‌های جدیدی مانند تخم مرغ، شیر، گوشت و مرغ منجمد در بازار بورس‏، سال آینده دام زنده نیز وارد بورس کالا می‌شود.

وی در گفتگو با ایلنا تاکید کرد: بسترسازی سخت افزاری و همچنین نرم افزاری، برای عرضه دام زنده و همچنین مراحل پذیرش این کالا انجام شده و قرار است در سال آینده عرضه دام زنده در بورس کالا انجام شود.

این فعال بورس در ادامه به بخش کالاهای صنعتی نیز اشاره کرد و افزود: بخش کالاهای صنعتی در سال جاری جهش بی‌نظیری نسبت به سال‌های گذشته داشته وحتی می‌توان گفت که قابل مقایسه با سال‌های اخیر نبوده است.

بهرامی وضعیت بازار بورس سال آینده را بهتر از سال جاری پیش بینی کرده و در ادامه اظهار داشت: بازار کالاهای صنعتی بازار جدیدی است که امکان رشد آن با درنظر داشتن امکان ارائه کالاهایی که قابلیت عرضه در بورس را دارند وجود دارد.

همچنین این فعال بازار به اطمینان خاطر فروشندگانی اشاره کرد که در بورس، کالا‌هایشان را عرضه می‌کنند و افرود: افرادی که در بورس، کالا عرضه می‌کنند به پشتوانه این نهاد دولتی فعالیت کرده و درصد از بين رفتن مطالباتشان به صفر می‌رسد.

وی به سهولت تامین منابع مالی فروشندگان نیزاشاره کرده و گفت: عرضه کالا در بورس، امکان تامین منابع مالی را برای فروشندگان آسان و بدون پرداخت هزینه کرده وحتی امکان پیش فروش محصول با دریافت ۱۰۰درصد وجه فروخته شده را، قبل از تحویل کالا به فروشندگان می‌دهد.

بهرامی در خاتمه خاطرنشان کرد: در بخش صنعتی نیز خریداران باید هزینه کامل کالا را ۲۴ ساعت قبل از دریافت کالا پرداخت نموده که به بخش تولید کمک شایان توجهی می‌شود.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۱ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
چه جالب حتما تا سال اینده اونجا میشه دامپروری
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۹ - ۱۳۹۰/۱۲/۲۲
0
2
مرغ زنده هم وارد بورس میشه؟
نظرات بینندگان