arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۵۱۳۲
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۱۰ - ۲۳ اسفند ۱۳۹۰

انتقاد سلیمی نمین از حزب موتلفه

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
روزنامه شرق نوشت:

عباس سليمي‌نمين گفته: «در مجموع مي‌توان گفت كه جبهه متحد در كل كشور بيشترين توفيق را كسب كرده است. در تهران هم من فكر مي‌كنم بايد اين قاعده را پذيرفت كه جبهه متحد جايگاه بهتري در جامعه دارد؛ اما بعضي چهره‌ها در جبهه متحد نمي‌توانستند مورد پذيرش جامعه واقع شوند. يعني جامعه نسبت به آنها ايراد داشت. افرادي مانند آقاي بادامچيان و آقاي باهنر را مردم خيلي نمي‌پذيرفتند. به طور كلي جامعه از حزب موتلفه خيلي رضايت ندارد و اين موضوع به جبهه متحد ضربه‌اي را وارد كرد.

دليل عدم رضايت مردم از موتلفه هم براي من و هم براي جامعه واضح است. بايد گفت موتلفه بيشتر اهل بهره‌برداري بود و من نمي‌خواهم اين موضوع را به كليت موتلفه تسري بدهم، اما موتلفه در طي اين سال‌ها بيشتر جايگاهي بوده كه عده‌اي توانستند از آنها بهره‌برداري‌هاي مختلف بكنند و اين لطمه‌اي به اعتبار موتلفه كه شخصيت‌هاي برجسته‌اي در آن بودند، وارد كرده است.

در سال‌هاي اخير وضعيت موتلفه به گونه‌اي بوده كه يك پناهگاهي براي افرادي كه دنبال بده‌بستان‌ها يا دادوستدها بودند، شده است. اين موضوع متاسفانه به اعتبار گروه لطمه زده و در انتخابات اين دوره هم مردم خيلي راضي نبودند كه در جبهه متحد اين افراد قرار بگيرند. در مورد آقاي باهنر هم مردم ايراداتي داشتند.»
نظرات بینندگان