arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۰۸۰
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۱۴ - ۰۶ فروردين ۱۳۹۱

جنجال سازی برای فیلم ضعیف "گشت ارشاد" ، کار خودشان است تا فروش بیشتری بکنند!

فیلم نوروزی امسال، اصلاً جای حرف زدن نگذاشته! نه فیلمنامه دارد، نه داستان ، نه به قول افخمی "منظور" و نه حتی حرف و کلمه ای برای گفتن! و در یک کلام، یک اقتضاح سینمایی!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از خوانندن "انتخاب" با ارسال پیامی آورده است:

تحریک برخی گروه ها مذهبی و یا تندروها، مدتی است راهی شده برای تبلیغ و پرفروش شدن فیلم ها!

"گشت ارشاد" را می گویم، فیلمی که یکی از آن دو فیلم نجنجالی عید 91 است باعث اظهارات تند برخی افراد شده است، البته فیلم دیگر جنجالی را ندیدم و طبعاً نمی توانم در موردش اظهارنظر کنم، اما "گشت ارشاد" فیلمی است که خیلی جاها به خاطر اعتراضات، اکرانش متوقف شده و البته به به خاطر همین جنجال ها، خیلی جاها از جمله تهران، فروشش بسیار بالا بوده است!

اما "گشت ارشاد"، کارگردانش سعید سهیلی است، با دیدن نام کارگردان، حتمماً باید بفهمید فیلمی که می بینید اساساً فیم مهمی نخواهد بود! فیلم تاثیرگذاری نخواهد بود! بسیار بی ربط است به اسم و همه چیزش! مثل "شب برهنه" (که با بازی فوق العاده ضعیف شادمهر عقیلی پرفروش شد و شاید یکی به خاطر انتقادات زیاد، یکی از دلایل رفتن شادمهر از ایران شد) و یا آن اثر تاریخی و کم نظیر "چهار انگشتی"!

اما فیلم نوروزی امسال، اصلاً جای حرف زدن نگذاشته! نه فیلمنامه دارد، نه داستان ، نه به قول افخمی "منظور" و نه حتی حرف و کلمه ای برای گفتن! و در یک کلام، یک اقتضاح سینمایی!

همین نصفه خط، نقدی است بر این فیلم بدون رقیب که الحمدالله توانسته به خاطر برخی چیزها (!) اکران مهم نروزی را تصاحب کند!

این همه جارو جنجال هم، به نظرم کار خود عوامل اصلی فیلم است! خط دهی کردند و ایجاد نگرانی برای برخی جریان ها! و الا تردید ندارم خیلی ها که مقابل سینماها تجمع کردند و خواستار به پایین کشیدن اکران فیلم شدند، حتی فیلم را هم نیدند، چرا که اگر می دیدند نه تنها از تریبون نماز جمعه علیهش صحبت نمی کردند، بلکه فیلم مذکور را شایسته ی اشاره هم نمی دیدند!

با تشکر از سایت انتخاب
نظرات بینندگان
انتشار یافته:
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
دكتر سعيد
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۱:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۶
2
18
شما نبايد هر نظر بي منطقي را در سايتتان درج كنيد.
اعلان توقيف رسمي اين دو فيلم خط بطلاني بود بر اين مطلب بي پايه وغلط.
درج اينگونه نظرات از لين صدها نظر منطقي كه درج نميكنيد فقط باعث تضعيف جايگاه واعتبار سايتتان مي شود!
پاسخ ها
امیر
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۰۷
وظیفه خبرگزاری ها اطلاع رسانی است و قضاوت خوبی و بدی نظرها با مردم است شما انتظار دارید انتخاب هم مانند صدا و سیما خبرها و نظرات رو سانسور کند؟
نظرات بینندگان