arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۴۶۵
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۳ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱

کاهش 24 درصدی صدور برگ جریمه در نوروز سال جاری

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : فرمانده ناجا از کاهش 20 تا 24 درصدی صدور برگ جریمه در تعطیلات نوروز سال جاری نسبت به سال گذشته خبرداد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار اسماعیل احمدی مقدم پیش از ظهر پنج شنبه در نشست خبری با تاکید بر قانونمند رانندگی کردن مردم در تعطیلات سال جاری، گفت: با توجه به افزایش 10 تا 15 درصدی سفر در سال جاری شاهد کاهش 15 درصدی تصادفات و 12 درصدی تلفات رانندگی بوده ایم.

وی با اشاره به وضعیت استان فارس نیز یادآور شد: طبق آمار روزانه شاهد افزایش 25 درصدی تردد خودرو در استان فارس بودیم که این رقم بیانگر این مطلب است که روزانه حدود یک میلیون نفر وارد استان فارس شده اند.

فرمانده ناجا در پاسخ به سئوالی در خصوص وضعیت تصادفات و تلفات در این استان تاکید کرد: با توجه به ورود روزانه یک میلون مسافر به استان فارس شاهد کاهش 21 درصدی تصادفات و تلفات در فارس هستیم.

سردار احمدی مقدم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه استان فارس یکی از پر تردد ترین استان کشور است، افزود: استانهای خراسان رضوی، فارس، مازندران، گیلان و خوزستان از جمله استانهایی هستند که بیشترین تعداد مسافر را در خود جای داده اند.

وی تصریح کرد: طی دو سال گذشته استان خوزستان نیز با استقبال مردم مواجه شده و تا دو روز پیش حدود 3.5 میلیون مسافر به استان خوزستان سفر کرده که این رقم تا چهار میلیون نفر خواهد رسید.

فرمانده ناجا در پاسخ به سئوال خبرنگار مهر در خصوص وضعیت جاده های کشور و دلیل تلفات جاده ایی تاکید کرد: بدلیل تردد و ترافیک جاده های مختلف تردد با سرعت بالا مقدور نیست اما واژگونی خودرو به دلیل خستگی از مهمترین دلایل تلفات در جاده ها است.

سردار احمدی مقدم افزود: راه هایی که به آزاد راه و بزرگراه تبدیل نشده اند نیز از جمله محل هایی است که تصادفات در آنها روی داده است.

وی در خصوص حضور پلیس در ادامه تعطیلات نوروزی تاکید کرد: حفظ امنیت و آرامش مردم اولویت اول ناجا است که در این راستا تا زمانیکه مردم به شهر های خود برگردند حضور پلیس همچنان ادامه دارد.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ارومیه
|
NETHERLANDS
|
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
0
تکبیر
عزیز با جریمه نمیشه کنترل کرد!.
وقتی فرهنگ سازی نباشه نمیشه این کارو کرد.
فرهنگ سازی هم مختصص امور رانندگی نمیشه باید در تمام امور فرهنگ سازی کرد تا جواب گرفت.
رامین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۰
0
0
معلوم که کمتر صادر میشه. آخه کدوم افسر یا مخصوصا افسرهای وظیفه، با وجود این مبالغ زیاد جریمه جرات میکنه قبض صادر کنه؟؟!!...غیرازاین هم افسرها و مامورین سعی می کنند تا حد ممکن با مردم کنار بیان، تا خاطره بدی از مسافرت برای مردم نمونه...
نظرات بینندگان