arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۶۵۷۶
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۲۱ - ۱۰ فروردين ۱۳۹۱

ماشین بازترین فوتبالیست جهان کیست؟/ عکس

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
 در اينکه بيشتر بازيکنان فوتبال حرفه​اي در دنيا عشق ماشين هستند هيچ شکي وجود ندارد. اين يک جور رفتار همه​گير در ميان فوتباليست​هاي مشهور است که به محض امضاء کردن قراردادهاي نان​و​آبدار، فورا به فکر بزرگتر کردن گاراژ منزل​شان مي​افتند و سراغ نمايندگي​هاي فروش خودروهاي گران​قيمت مي​روند. گاهي کار به جايي مي​رسد که شمار اتومبيل​هاي ستاره​هاي فوتبال از مرز 10 ماشين هم فراتر مي​رود، نمونه​اش هم کريستيانو رونالدو ستاره پرفروغ کهکشاني​هاي رئال مادريد است که از وقتي پشت لبش در منچستر سبز شد تا حالا که گرانترين بازيکن جهان است نزديک به 20 ماشين گران و جذاب را در گاراژ منزلش ديده است.



به گزارش برترین ها: کريس رونالدو که حالا با حروف اختصاري نام و شماره پيراهنش، لقب CR7 را از سوي هواداران فوتبال و رسانه​ها گرفته سياهه بلندبالايي از اتومبيل هاي متفاوت و هيجان​انگيز را در اختيار دارد و نشان داده همانطور که در زمين فوتبال سريع و ويرانگر است در دنياي اتومبيل هم تخت گاز رفتن را دوست دارد. جالب اين که لقب او شبيه پسوند يکي از مدل​هاي مشهور هوندا به نام CR-X است. کريس رونالدو کمي بعد از آنکه توسط آلکس فرگوسن کشف شد و به منچستر يونايتد آمد اولين ماشينش را خريد و از آن روز تاکنون همچنان وسوسه بي​پايان خريد اتومبيل​هاي جديد و گرانقيمت را همراه خود دارد.

 حالا در خانه بزرگ و مجلل رونالدو هم شماري از اتومبيل​هاي رويايي او پارک شده و با توجه به دستمزد فوق​العاده​اش در باشگاه مادريدي، به نظر مي​رسد باز هم بايد جاي پارک بيشتري براي خريدهاي بعدي او باز کرد.آنچنان که در خبرها آمده تا پايان سال 2011، دستکم 18 اتومبيل با برندهاي مختلف توسط کريس رونالدو خريداري شده و تصاوير برخي از آنها توسط پاپاراتزي​ها شکار شده است. با يک برآورد ابتدايي مي​توان به اين نتيجه رسيد که شماره 7 باشگاه رئال مادريد تاکنون چيزي در حدود 4 ميليون 600 هزار دلار بابت اين تفريح پرخرج هزينه کرده است. با اين حال به نظر مي​آيد براي يکي از سريع​ترين مهاجمان جهان فوتبال، پرداخت اين هزينه گزاف افسوسي به همراه نداشته است.

 در برابر بوگاتي

کريس رونالدو در يکي از فيلم​هاي تبليغاتي مربوط به يکي از برندهاي مشهور البسه ورزشي، دست به حرکت عجيبي زد و سريع​ترين خودرو جهان در آن زمان را به چالش کشيد. او تنها کسي بوده که هوس رقابت با بوگاتي ويرون به سرش زده و خواسته رکوردهاي انساني را به رخ ماشيني به سرعت و شتاب بوگاتي بکشد. کريس رونالدو در اين فيلم پشت يک خط با بوگاتي 16 سيلندر و 1001 اسب بخاري ايستاد و در لحظه استارت واکنش سريع​تري نشان داد اما طبيعي بود که در ثانيه دوم به هيولاي چهارچرخ ببازد. اين برنامه با نام « يک مرد مقابل يک ماشين» شناخته شد و تصاوير آن در نقاط مختلف دنيا در معرض ديد علاقمندان قرار گرفت.


 تصادف وحشتناک

مهاجم خوش​سليقه رئال مادريد در گاراژ خود تعدادي از سريع​ترين خودروهاي جهان را در اختيار دارد اما اين روزهاي جاي خالي فراري 599 جي​تي​بي او به شدت احساس مي​شود. اين فراري سرخ​رنگ پرشتاب در اوايل سال 2009 وقتي کريس رونالدو راهي زمين تمرين منچستر يونايتد بود در يکي از تونل​ها از کنترل خارج شد و به شدت با جدول برخورد کرد و تقريبا نابود شد. اين اتفاق در شرايطي روي داد که رونالدو با سرعت در تعقيب هم​تيمي​اش ادوين فان​درسار و بنتلي​اش بود. در اين حادثه البته کريس رونالدو آسيبي نديد اما با يکي از ماشين​هاي محبوبش خداحافظي کرد.

 فهرست بلند جذاب​ها

تنها ملاحظه و زمزمه کردن نام​ها در فهرست ماشين​هاي کريس رونالدوف کافيست تا بيننده به هيجان بيايد. اتومبيل​هايي که عموما اروپايي هستند و در صدر جدول جذابيت قرار دارند. کريس رونالدو از طيف​هاي مختلف اتومبيل يکي دو نمونه در گاراژ خود دارد، از بوگاتي ويرون گرفته تا مرسدس سي​کلاس کوپه...

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
12
30
یک جهان سومی بی جنبه ندید بدید!
کیارش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
6
2
نوش جونش به کوری چشم بدخواهانش.هرچی بهش بدن بازم کمشه
نادر فرجی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۱/۱۱
1
0
سایت بسیار خوبی است ولی باید نکته مهمی باید درج شود
نظرات بینندگان