arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۱۱۶
تاریخ انتشار: ۰۰ : ۰۹ - ۱۵ فروردين ۱۳۹۱

تهران همچنان تعطیل است!

انگار نه انگار عید تمام شده، هنوز جاده ها شلوغ است، ورودی و خروجی های شهرها پر از همهمه و البته تهران خلوت!
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
سرویس اجتماعی "انتخاب"، مصطفی حق بین: حتماً مستحضرید که عید نوروز تمام شده، یک روز هم از پایانی ترین روزش که "سیزده بدر" باشد گذشته، اما ظاهراً تعطیلی در کشور بالاخص تهران تمام ندارد!

انگار نه انگار عید تمام شده، هنوز جاده ها شلوغ است، ورودی و خروجی های شهرها پر از همهمه و البته تهران خلوت!

این ادعا را می توانید تنها با یکبار حضور در خیابان های تهران درک کنید، خیابان ها زیادی خلوت است، خبری از شلوغی نیست، کسی دنبال جای پارک ماشینش نیست، می تواند همین بغل پارک کند، بی آنکه نگران پارکبان باشد که از قضا، تهران نیست و با یارانه اش در حال کیف دنیاست ، البته نه همه جا، بعضی جاها پارکبان ها هستند، مثل همان اندک مدیران و کارمندانی که در شهر هستند، پس مشکلی نیست، پارک بان را هم دیدی از یارانه ات بزن و به او بده، اگر چیزی ته کارت یارانه ات ماند، بگذار برای سرمایه گذاری در بورس، این را من نمی گویم، ستاد هدفمنید ابراز فرموده اند.

بسیاری از مدیران دولتی که تشریف ندارند! به طبع آنان کارمندان زیادی هنوز سرکارهایشان حاضر نشده اند و مشغول تفریحند و ... بیچاره آن ارباب رجوع ( چقدر این اسم برازنده ی مردم مظلوم ماست! ) که مشکلی برایش در آخرین روز سال 28 اسفند ایجاد شده، منتظر شده تا 5 فروردین، تا شاید کارش را در اداره های دولتی پیگیری کند، اما زهی خیال باطل، نمی داند که اینجا ایران است و نباید فعالیت در ایام تعطیل را جدی بگیرد، مگر ایران زندگی نمی کند پدر جان؟!

تازه، منتظر باشید! اولین تعطیلی پنجشنبه جمعه سال 91 که احتمالاً همین یکی دو هفته ی آتی است، تهران اندکی خلوت می شود و چالوس، مثل همیشه شلوغ!

به گزارش سرویس احتماعی "انتخاب" ؛ شیرین تر ماجرا اینجاست که این همه تعطیلی به کنار! بچسبید به تعطیلی یک سوم سال 1391، مملکت خیلی می چرخید، با این تعطیلات، اوضاع بهتر هم می شود! ... و این ثابت می کند ایرانی جماعت، ته جیبش تنها یارانه ها و حقوقی چندرغاز باشد، میدان را خالی نمی کند، تخته گاز به سوی طبیعت نشانه می رود، نشد با اتوبوس، نشد با دوچرخه، نشد همین بغل ، پارک سرکوچه و... تا بوده چنین بوده، ایرانی ها از دیرباز خوش گذران بوده اند، کاری به این چیزها ندارند.

 ... و نمی توان پنهان کرد که پایتخت ایران، این روزها بیش از پیش دیدنی است، البته روزهای آینده اش که چونان سابق شلوغ می شود و پرتنش و مملو از استرس، بعید است چندان زیبا باشد! فعلاً از این فضا استفاده می کنیم و خدا را شکر، تا فردای پر ترافیک و مملو از آلودگی و شلوغی و تنش و استرس و ....
نظرات بینندگان