arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۵۴ : ۱۶ - ۲۰ شهريور ۱۳۹۹

استقبال خیره کننده از گوشی «گلکسی Z. Fold۲» در کره جنوبی

طبق گزارش‌های جدید از کره جنوبی، گوشی گلکسی Z. Fold ۲ سامسونگ تقاضای زیادی دارد. نسخه معمولی آن معادل ۱۹۹۹ دلار است در حالی که نسخه Thom Browne از قیمت تیز ۳۳۰۰ دلار شروع می‌شود، هرچند این موضوع مانع علاقه‌مندان محلی برای درخواست پیش خرید نمی‌شود.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

طبق گزارش‌های جدید از کره جنوبی، گوشی گلکسی Z. Fold۲ سامسونگ تقاضای زیادی دارد. نسخه معمولی آن معادل ۱۹۹۹ دلار است در حالی که نسخه Thom Browne از قیمت تیز ۳۳۰۰ دلار شروع می‌شود، هرچند این موضوع مانع علاقه‌مندان محلی برای درخواست پیش خرید نمی‌شود.


به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، حدود ۲۳۰ هزار نفر برای خرید نسخه تاشو و محدود که با مجموعه‌ای از Galaxy Buds Live و Galaxy Watch۳ و همچنین موارد اختصاصی همراه است، ثبت نام کرده اند.

«گلکسی Z. Fold۲»
تنها مشکل این است که سامسونگ قصد دارد فقط ۵۰۰۰ دستگاه Thom Browne Z. Fold۲ تولید کند و فقط ۱۰۰۰ دستگاه به کره جنوبی اختصاص خواهد یافت. این بدان معنی است که فقط خوش شانس‌ترین افراد می‌توانند نسخه محدود تاشو را به محض شروع فروش رسمی از ۲۵ سپتامبر خرید کنند.


طبق پیش بینی‌های اولیه، سامسونگ قصد داشت ۵۰۰۰۰۰ دستگاه از Z. Fold۲ را تا پایان سال وارد بازار کند، اگرچه در صورت ادامه رشد علاقه کاربران، این رقم به ۸۰۰۰۰۰ افزایش می‌یابد و اگر تقاضا همچنان زیاد باشد سامسونگ می‌تواند تولید را بیشتر کند.

نظرات بینندگان