arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۷۶۵۸
تاریخ انتشار: ۴۴ : ۰۸ - ۱۹ فروردين ۱۳۹۱

ثروتمندترین زن جهان کیست؟ / تصویر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یک زن استرالیایی با داشتن ثروت ده‌ها میلیارد دلاری به‌زودی به‌عنوان ثروتمندترین زن جهان معرفی خواهد شد.


با وجود این آنچه جینا‌‌ رینهارت 57 ساله را در چند روز اخیر به چهره‌ای رسانه‌ای تبدیل کرده است تبلیغات فرزندانش در رابطه با خسیس بودن وی است. یکی از پسران وی که به دادگاه نیز شکایت کرده است در مورد او می‌گوید:‌ اگر نیازمندی بتواند ادعا کند که از مادر ما یک سنت کمک مالی گرفته است وی را به‌عنوان خوش‌اقبال‌ترین فرد جهان معرفی خواهیم کرد. گفتنی است رینهارت هنگامی در سال 1952‌به این ثروت دست یافت که آقای لانگی‌هانکوک صاحب معدن بزرگ سنگ از دنیا رفت.

درخت ماهی‌نما

هرتفوردشایر: درخت بلوطی که ظاهری شبیه نمو (شخصیت کارتونی انیمیشنی شرکت والت‌دیسنی) دارد تعداد گردشگران پارکی در انگلستان را افزایش داده است. این درخت که توسط کارکنان پارک، تریمو نامیده می‌شود دارای 2 حفره است که چشم‌های ماهی را تداعی می‌کند. حفره سوم نیز درست مانند دهان ماهی است. یکی از کارکنان این پارک به نام تنیا کیام درباره این پدیده می‌گوید: ‌یافتن این درخت ماهی‌نما برای گردشگرانی که به این محل می‌آیند کار آسانی است زیرا فقط کافی است به مرکز پارک بیایند، آن وقت است که بدون هیچ راهنمایی می‌توانند آن‌را پیدا کنند و از آن عکس بگیرند.

نجات جوجه‌اردک

استستد: در یک مزرعه انگلیسی هنگامی که جوجه‌اردکی در چنگ روباه افتاده بود ناگهان توسط یک سگ نجات پیدا کرد. اما این ماجرا به همین‌جا ختم نشد، زیرا براساس یک افسانه قدیمی چنانچه جان کسی را نجات بدهیم باید تا پایان عمر از او نگهداری کنیم. فِرِد (سگ) نیز به‌نظر می‌رسد به این افسانه صحه گذاشته و در حال حاضر از این جوجه‌ اردک نگهداری می‌کند. آقای جرمی‌گولد صاحب 44ساله این سگ به رسانه‌ها گفت: در زمان حادثه این جوجه به‌شدت گِلی شده بود و فِرِد ساعت‌ها مشغول تمیز کردن گل‌های او بود و تا امروز چشم از او بر نداشته است.

عینک لاغری

توکیو: استفاده از عینک 3‌بعدی که مقدار کم غذا را برای افراد بزرگ‌نمایی می‌کند به راهکار‌های جدید کاهش وزن اضافه شد. گروهی از دانشمندان ژاپنی در بررسی‌های خود دریافتند که عینک‌های 3‌بعدی بزرگ‌نمایی‌کننده می‌توانند به‌عنوان راه‌حل جدیدی برای افزایش حس سیری و کاهش وزن به افراد مبتلا به چاقی کمک کند. یکی از دست‌اندرکاران این تحقیق می‌گوید: این عینک‌ها که به دوربین متصل شده‌اند قادرند اجسام را حداکثر 1.5 برابر بزرگ‌تر و یا یک سوم کوچک‌تر کنند. گفتنی است روانشناسان نیز عینک‌های سه‌بعدی یاد‌شده را بر کاهش اشتها بی‌تاثیر نمی‌دانند.

نظرات بینندگان