arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۱۴۹
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۲۲ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۱

صلیب لوگوی رئال مادرید به احترام مسلمانان، حذف شد

باشگاه رئال مادرید در راستای افزایش محبوبیت خود در میان مسلمانان نشان صلیب را از لوگوی رسمی خود حذف کرد.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
باشگاه رئال مادرید در راستای افزایش محبوبیت خود در میان مسلمانان نشان صلیب را از لوگوی رسمی خود حذف کرد.

به گزارش سرویس بین الملل شفقنا، این اقدام باشگاه محبوب رئال مادرید در حالی صورت می‌گیرد که این باشگاه قصد دارد محبوبیت خود در میان طرفداران مسلمان اروپایی و خاورمیانه‌ تقویت کند.

روزنامه ورزشی مارکا چاپ اسپانیا عنوان کرد: این تغییر از آن جهت صورت گرفته است که از هرگونه سوء تفاهم در منطقه خاورمیانه که اکثریت جمعیت آن مسلمان هستند، اجتناب شود.

رئال مادرید در این خصوص عنوان کرده است: تصمیم به حذف نشان صلیب از لوگوی رسمی هزینه‌ای است که باید برای تجارت در دنیای جهانی‌شده پرداخت، این در حالی است که منتقدان این اقدام را نمایانگر از بین رفتن فرهنگ اروپایی می داند.

موضوع صلیب روی لوگوی رئال مادرید پس از آن جنجالی شد که این باشگاه عملیات ساخت یک مجتمع ورزشی توریستی یک میلیارد دلاری را در امارات آغاز کرد. عملیات ساخت این مجتمع 50 هکتاری از روز 29 مارس سال جاری میلادی در منطقه راس الخیمه امارات آغاز شد و انتظار می روود ساخت آن تا سال 2015 به پایان رسیده و در ژانویه این سال به بهره‌برداری برسد.

رئال مادرید می‌گوید که این مجتمع در نوع خود اولین است که بر روی یک جزیره مصنوعی ساخته می‌شود و در همین حال اولین مجتمع توریستی است که تحت نشان رئال مادرید ساخته خواهد شد.

این مجتمع شامل یک هتل لوکس 450 اتاقه، ویلاهای لوکس و یک بندر ورزشی خواهد بود و اولین استادیوم فوتبال رو به دریای جهان نیز در آن احداث خواهد شد.

رئال مادرید در بیانیه‌ای در این خصوص عنوان کرد: این اقدام یک گام استراتژیک برای تقویت این موسسه در منطقه خاورمیانه و آسیا است، منطقه‌ای که برای ما اهمیت زیادی دارد.
نظرات بینندگان