arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۸۸۵۸۴
تاریخ انتشار: ۵۶ : ۱۸ - ۱۶ آذر ۱۳۹۹

مدیریت بحران بوشهر: جسد زن مفقود شده در سیلاب امروز پیدا شد / پنج محور ارتباطی در این استان بسته است

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براثر سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارندگی شنبه شب و روز یکشنبه پنج محور ارتباطی اصلی و فرعی در این استان همچنان بسته است. جهانگیر دهقانی روز با اشاره به پیدا شدن جسد زن مفقود شده در سیلاب امروز افزود: در زمان حاضر محور دیلم - هندیجان، برازجان - گناوه (محدوده پل قدیم و جدید)، جاده ساحلی بوشهر- گناوه - ریگ و برخی محورهای روستایی از جمله درودگاه - سعدآباد و همچنین پل کُلل به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه‌ها بسته است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: براثر سیلاب و آبگرفتگی ناشی از بارندگی شنبه شب و روز یکشنبه پنج محور ارتباطی اصلی و فرعی در این استان همچنان بسته است.

جهانگیر دهقانی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا با اشاره به پیدا شدن جسد زن مفقود شده در سیلاب امروز افزود: در زمان حاضر محور دیلم - هندیجان، برازجان - گناوه (محدوده پل قدیم و جدید)، جاده ساحلی بوشهر- گناوه - ریگ و برخی محورهای روستایی از جمله درودگاه - سعدآباد و همچنین پل کُلل به دلیل سیلاب و طغیان رودخانه‌ها بسته است.

وی اضافه کرد: در زمان بارندگی از نزدیک شدن به رودخانه‌ها، مسیل‌ها، آبراه‌ها، سدها، بندها، کانال‌های آبیاری برای عکاسی خودداری شود.

دهقانی تاکید کرد: با توجه به شرایط بارش پیش رو امکان وقوع سیلاب در رودخانه‌ها، آبراه‌های فصلی و مسیل‌های استان دور از ذهن نیست بر همین اساس از توقف، اتراق وعبور و مرور در این محدوده‌ها پرهیز شود.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری بوشهر گفت: آبگرفتگی معابر، خیابان‌ها و منازل از مهمترین مشکلات این بارندگی است که نیروهای امدادی هلال احمر در حال امداد رسانی به مردم هستند.

دهقانی اعلام کرد: میزان بارش استان بوشهر از روز جمعه تا ساعت ۱۲.۳۰ روز یکشنبه در جزیره خارگ ۱۰۰.۹ و در شهرستان‌های گناوه ۸۹.۶ دیلم ۵۰.۶، برازجان ۱۱۴.۷، جم ۱۹.۸، دیر ۷.۹ و در ایستگاه بهرگان ۳۰ میلی‌متر ثبت شده‌است.

وی افزود: این میزان در ایستگاه‌های فرودگاهی و دریایی بوشهر به ترتیب ۱۱.۷ و ۱۰ میلی متر گزارش شده‌است.

براساس پیش بینی اداره کل هواشناسی استان بوشهر از اواخر وقت شنبه تا اوایل روز دوشنبه فعالیت سامانه بارشی در این استان شدت می‌گیرد و در این ارتباط نسبت به آبگرفتگی معابر و سیل هشدار سطح نارنجی (آمادگی) اعلام شده‌است.

نظرات بینندگان