arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۵۹۰۶۱
تاریخ انتشار: ۰۱ : ۰۴ - ۲۷ فروردين ۱۳۹۱

دو سریال ایرانی در تلویزیون زیمبابوه !

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

در دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران با رییس رادیو و تلویزیون زیمبابوه، سریال‌های 'مریم مقدس' و 'بشارت منجی' و دو فیلم سینمایی از طریق نمایندگی صداوسیما در حراره به تلویزیون زیمبابوه اهدا شد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، پور نجف با اشاره به همکار‌ی‌های رسانه‌یی دو کشور و سفر سخنگوی رییس جمهور و دبیر دایمی وزارت رسانه‌ها، اطلاع‌رسانی و تبلیغات زیمبابوه در راس یک هیات رسانه‌یی به کشورمان، اظهار کرد: سریال‌ها و فیلم‌های مذکور از طرف رسانه ملی به منظور پخش از تلویزیون زیمبابوه به آن کشور اهدا شده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: طرف ایرانی آمادگی تهیه و تولید فیلم مشترک با طرف زیمبابوه‌ای را دارد، موچه چتره نیز ضمن قدردانی از این اقدام، با اشاره به سریال ایرانی "یوسف پیامبر(ع)" که هم اکنون در حال پخش از تلویزیون زیمبابوه است، گفت: بسیاری از مردم زیمبابوه با توجه به فرهنگ خود از چنین فیلم‌ها و سریال‌هایی استقبال می‌کنند.

وی همچنین ضمن استقبال از تولید مشترک دو کشور و اذعان به تجربیات بالای ایران در این زمینه، تصریح کرد: فیلم‌های غیراخلاقی غرب که فاقد هر گونه احترامی به فرهنگ‌های دیگر هستند برای مردم زیمبابوه مشکل‌ساز هستند.

در پایان این دیدار تلویزیون زیمبابوه مصاحبه ای با سفیر کشورمان انجام داد.
نظرات بینندگان