arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۱۳۷
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱ : ۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

پاسخ بانک ملی به گلایه خواننده "انتخاب": ما نگفتیم "برترين بانك جهان اسلام" هستیم/ این عبارات غيرمنصفانه است

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
در پی انتشار گلاه خواننده "انتخاب" با عنوان "وقتی "برترین بانک جهان اسلام" آبروی مشتریانش را می برد!"  روابط عمومی بانک ملی ایران با ارسال جوابیه ای آورده است:

احتراماً، همانگونه كه استحضار دارند پاسخگويي به پيام ها و شكايات مندرج در رسانه ها يكي از وظايف مهم روابط عمومي است.

اداره كل روابط عمومي بانك ملي ايران نيز بر اين باور است كه رسانه ها نقش بسيار موثري در طرح و پيگيري مشكلات مردم دارند. از همين رو ضمن سپاس از پيگيريهاي آن رسانه وزين، خواهشمند است با عنايت به جايگاه بانك ملي ايران در كشور و با توجه به اينكه پاره اي پيام ها از موضعي يكسويه و همراه با ذهنيات شخصي فرد پيام گذار مطرح مي گردد و در صورت كامل بودن اطلاعات آن، قابل پيگيري و پاسخگويي است، شرايطي فراهم گردد كه مراتب قبلاً از سوي آن سايت محترم به اطلاع اين اداره كل رسانده شود. بديهي است اين اداره كل نيز موضوع را در اسرع وقت پيگيري كرده و در خصوص اطلاع رساني به فرد مذكور اقدام خواهد نمود.

بر اين اساس عطف به مطلب مندرج در آن سايت محترم تحت عنوان« وقتي برترين بانك جهان اسلام، آبروي مشتريان را مي برد!» مورخ 2/2/1391 توضيحات ذيل ايفاد مي‌گردد.

مزيد امتنان خواهد بود دستور فرماييد جهت تنوير افكار عمومي، مطلب مذكور را در اسرع وقت در آن سايت وزين درج نمايند.

1- بانك ملي ايران هيچ گاه برخلاف اظهارات مطرح شده خود را « برترين بانك جهان اسلام» معرفي نكرده است ، بلكه بر اساس ارزيابي نشريه معتبر و بين المللي بنكر و از نظر شاخص دارايي بزرگترين بانك جهان اسلام محسوب مي شود.

2- به طور كل پرداخت آسان و سريع تسهيلات قرض الحسنه ازدواج همواره مورد تأكيد مسئولان اين بانك بوده است و در حال حاضر نيز اين روند ادامه دارد. در صورت بروز مشكل ، اداره كل روابط عمومي آمادگي پيگيري موضوع را دارد.

3- ضمن تقدير از وقت شناسي پيام گذار محترم در خصوص پرداخت به موقع اقساط به اطلاع مي رساند، تسهيلات گيرندگان و ضامنان آنها در زمان دريافت تسهيلات به بانك وكالت مي دهند در صورت عدم پرداخت به موقع اقساط، به صورت قانوني اقساط مذكور از حساب آنها برداشت شود.
چون درواقع با برگشت همين اقساط است كه زمينه پرداخت تسهيلات به ساير متقاضيان فراهم مي شود. ذكر عباراتي نظير« خالي كردن حساب توسط بانك وقت و بي وقت » غيرمنصفانه و دور از واقعيت است!

4- به علت مشخص نبودن اجزاي پيام نظير نام پيام گذار و شعبه مربوطه پيگيري موضوع امكان پذير نيست . پيام گذار محترم در صورت تمايل مي توانند، مراتب را از طريق اداره كل روابط عمومي بانك ملي ايران پيگيري نمايند.»

توفیقات روزافزون جناب عالی و همکاران را از درگاه ایزد منان خواستار است.

بانك ملي ايران
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
مهدی نکو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
1
همه کسانی که وام ازدواج گرفتن میدونن بانکها برای دادن این وام شونه خالی میکنن و چون سامانه شعبه مورد نظر رو انتخاب میکنه نمیتونن مخالف قانون عمل کنن و وامو ندن , وامو میدن اما متقاضی رو که شاید درگیر انجام تدارکات عروسی باشه به بهانه های مختلف میبرنو میارن .
محمود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
1
شما هم که میگین یه جاییی اون داخل ماخل قرار داد یه امضایی از مشتری گرفتین که یواشکی از حساب مشتری بدون اذن اون پول برداشت کنید حتما دولتهم یه جایی اون زیر میرا از بانکها امضاء گرفته که شبانه حساباشونو تخلیه کنه پس ز نده باد شاه دزد !!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
1
دروغ که شاخ و دم نداره چقدر وقت بود قبل شروع مسابقات فوتبال خودتان را تکه تکه می کردید که بانک ملی بزرگترین بانک جهان اسلام شما را به دیدن این مسابقه دعوت می کند یعین ما مردم الزایمرداریم خودمان خبرنداریم
ف.ک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۵۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
0
1
"...شرايطي فراهم گردد كه مراتب قبلاً از سوي آن سايت محترم به اطلاع اين اداره كل رسانده شود. ..."
دقیقا مثل شما که مراتب را قبلا به اطلاع خود شخص وام گیرنده می رسانید؟؟؟؟؟!!!!
soroosh
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۳
1
0
والله تو این وضعیت بی سءو لیتی مسءولان
آفرین بر بانک ملی که حداقل جوابی داد!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
1
با سلام خدمت همکاران محترم اداره روابط عمومی
با عرض معذرت می¬شود شما بفرمایید وقتی بیش از 3.000 میلیارد(که البته بعضی¬ها می¬دانند که مبلغ خیلی بیشتر از این حرفها است) از پول بزرگترین بانک جهان اسلام را به یغما بردند، شما کجا تشریف داشتید؟ رئیس محترم بزرگترین بانک جهان اسلام الان کجا هستند؟
آیا امکان دارد یک آدم مستحق، پدر یک تازه عروس، یک جوان بیکار، یک کارگر قراردادی (3ماهه) و....... بدون سپرده گذاری از بزرگترین بانک جهان اسلام!!!!!! (با این همه سفارشی که در اسلام به پرداخت وام قرض الحسنه شده است که صوابش از صدقه بیشتر است) یک وام 500 هزار تومانی (معادل یک سوم یا یک چهارم حقوق شما) بگیرد؟ یا باید عزتش در مواجهه با کارکنان شما له شود.اصولا این چه بانک اسلامی است که تمام پولدارها و شیک پوش¬¬ها در آن معتبر و کارگرها و مستمندان در آن بی¬اعتبارند؟!!!!!!!!
خدا به ما رحم کرده که شما از پول خود این مردم و با تلاش خود مردم به اینجا رسیده¬اید، اگر پول مال خودتان بود که واویلا.
آیا در کشورهای اروپایی، وام¬های سوددار آنها که همگی ربا هستند!!!!!!! با نرخ سود 4% ،که در ایران به آن وام قرض الحسنه می¬گویید، پرداخت نمی¬شود؟
آیا قرار نبود رییس جمهور محترم نرخ وام¬ها را تک رقمی کنند؟ (21% ظلم آشکار است).
آیا سال اولی که رئیس جمهور محترم نرخ وام¬ها را از 14 به 12 درصد کاهش داد شما با تغییر فرمول محاسبه اقساط وام¬ها دوباره به همان نرخ 14 درصد نرسیدید؟ الان هم که قرار است نرخ وام 21% بشود با فرمول جدید فکر کنم نرخ واقعی وام¬ها معادل 30% خواهد بود.
خواهشمند است آبروی اسلام را نبرید.
در پایان خواهشمندم نسبت به حذف نام الله از آرم بانک یا حداقل از فیش¬ها و کارت¬ها اقدام نمایید؛ چرا که معمولا افراد بی وضو به آن دست می زنند، یا کارت سیبا را توی کیف جیب پشتشان می¬گذارند و ...... در ضمن با شعار و استفاده از نماد نمی توان اسلامی شد بلکه باید با عمل ملتزم به احکام اسلامی شد.
اگرامکان دارد این متن را نیز به عنوان یک گلایه با عنوان یک خبر منتشر کنید. ممنون می¬شوم.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۰۴
0
0
سلام قبول ندارم چرا از بدهکاران میلیاردی کسی پیگیر مطالبات نیست وام 3میلیونی دیگه برایه به قول شما بزرگترین بانک جهان اسلام چیه که 100 هزار تومان قسطش عقب می افته انقدر زنگ می زنن که بیچاره میکننت
نظرات بینندگان