arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۰۵۳۲
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۱۳ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۱

برگزاری همایش بزرگ عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) / صدیقی: به ندای شهید زنده "رهبر معظم انقلاب" لبیک بگویید

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) که هر ساله توسطمرکز هیئت های عاشورای فاطمی برگزار می گردد ، امروز نیز با حضور پرشور مردم در میدان هفت تیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی انتخاب ، در این مراسم اقشار مختلف مردم و عزاداران با پرچم های یاحسین، یا فاطمه زهرا و یا صاحب الزمان (عج) حضور داشتند . 

در آغاز مراسم مداحان اهل بیت با مدیحه سرایی به عزاداری شهادت حضرت زهرا (س) پرداختند.

هیئت های مختلف عزاداری از نقاط مختلف تهران با سینه زنی و ذکر مصیبت به مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا (س) که در میدان هفت تیر برگزار شده بود اضافه می شدند.

پس از عزاداری و سینه زنی مردم، حجت الاسلام صدیقی امام جمعه موقت تهران به عنوان سخنران ویژه در جمع عزاداران فاطمی سخنرانی کرد ، مهمترین فراز های سخنان ایشان در پی می آید : 

*حضرت زهرا (س) عنایت ویژه ای به مردم مظلوم بحرین، لبنان و سوریه دارد و امروز مردم با احساس و شور در این میدان جمع شده اند تا عزاداری کنند چرا که صاحب اصلی این مجلس را می شناسند.

*هشت سال دفاع مقدس ،9 دی و 19 دی قم به خاطر عشق به دین صورت گرفت و این مردم درد دین دارند.

*نباید عشق و ایمان را کم بگیریم امروز مشاهده می کنیم که دشمنان از امکانات بالا و از دلارهای فراوان علیه ما  استفاده می کنند اما نمی توانند مقابل این ملت بایستند و مجبور به عقب نشینی می شوند چون ما بر اساس عشق وایمان حرکت می کنیم وآنها این عشق و ایمان را ندارند. همیشه عشق بر فولاد پیروز است .

*اگر می خواهید بر دشمن غلبه کنید اگر می خواهید به ندای مرجع بزرگ شیعیان و شهید زنده "رهبر معظم انقلاب" لبیک بگویید اگر می خواهید در جبهه فرهنگ، اخلاق، اقتصاد و سیاست و سایر عرصه ها پیروز شویم و شکست نخوریم باید صبر داشته باشیم. با صبر می توان در مقابل طوفان ها ایستاد.

در پایان این مراسم عزاداران به سینه‌زنی و ذکر مصیبت پرداختند.
نظرات بینندگان