arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۰۵۰
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۵۰ : ۰۱ - ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

"انتخاب" ازت دلگیرم!

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یکی از خوانندگان "انتخاب" با ارسال متنی آورده است:

بنام او که همیشه به او امیدواریم
انتخاب ازت دلگیرم. به خدا ازت دلگیرم

انتخاب به خودت شکایت می‌کنم شاید کمی تغییر کنی؛ البته خوب که فکر می‌کنم تغییر نمی‌کنی چون دست خودت نیست. تو محکومی به خبر رسانی. محکومی چون چاره‌ای دیگر نداری. محکومی چون صادقی.اگر تغییر کنی آدم شک می‌کند. خبرهات دلگیرم می‌کند، تازه بعد از یک سال کار و فشار زندگی داشتم برای عید نوروز آماده می‌شدم که گفتی قوه محترم جمهور، قوه محترم مجلس را به نوعی مورد شوخی و تمسخر قرار داده است. چند صباحی نگذشت که خبر از درگیری و اختلاف مجلس با دولت را سر یک انتصاب مدیر به ریاست یکی از بزرگترین مراکز اقتصادی کشور آوردی که قوه محترم قضاوت او را تحت پیگرد قرار داده‌است.خبر خوبی نبود ولی کمی خوشحال شدم که عده‌ای در مجلس به فکر مردم هستند، اما این خوشحالی طولی نکشید چرا که اصلاً معلوم نشد که چی شد، استیضاح، انصراف، پیگیری، حکمیت و اعتراض بحث فریب و این حرفها هم بود، نمی‌دانم ولی خدایا تو می‌دانی چی شد، گذشتم ولی یادم بود.

خبر برداشت شبانه از بانکها را دادی، یعنی چه، برداشت بدون هماهنگی، بدون اجازه آنهم شبانه، اسمش را چه بذاریم انتخاب تو که خبر می‌آوری اسمی را می‌تونی براش انتخاب کنی؟ بگذریم ولی ازت دلگیرم.

خبر شاخ و شونه کشیدن شیخ نشینها و مرفه‌نشین‌های بی درد امارات را برای سفر به شهرهای خودمان دادی، یعنی چه؟ امارات اندازه کدام شهر کوچک ماست. چکار کردیم که اینها هم شاخ و شونه می‌کشند، بعد از این خبر ناراحت کننده منتظر خبرهای بعدیت بودم که اینبار بی خبریت دلگیرمان کرد، هیچ خبری از جواب و واکنش مسئولین کشور در این رابطه را نیاوردی، باز هم دلگیرمان کردی.

خبر نیاوردی که نیاوردی تا باز یک خبر دلگیر کننده دادی، یک نفر که قوة محترم قضاییه سه ماه او را به زندان انداخته، مشاور قوة محترم مجریه شده، یعنی چه کدام از این محترمان اشتباه کردند؟ نمی‌دانم ولی می‌دانم که اگر یک آبدارچی بخواهد استخدام بشه اگر فقط یک بار دادگاه رته باشد ولو محکوم هم نشود محال است که استخدام شود. داشتم فکر می‌کردم یعنی چه مگر اینها نمی‌دانند که مردم و انتخاب آنها را می‌بینند، خدای متعال هم که همیشه شاهد و ناظر است. انتخاب تو که این خبرها را می‌آوری نمی‌دانی چرا این کارها را می‌کنند. بگذریم .

خبر دیگر دادی، یکی از مسئولین با جسارت و گستاخی به دینشان به مردم و خون شهدا در برزیل گل کاشته است، البته نه به تیم فوتبال برزیل که به دیپلماسی آنها گل زده، نمی‌دانم شاید هم گل به خودی چون با وجود این گل ما باختیم. انتخاب باز هم دلگیمان کردی.

انتخاب یه سوال دارم بنظرتو اینها نمی‌دانند که مردم و مقام معظم رهبری می‌دانندو می‌بینند، یا برایشان مهم نیست. انتخاب کمی بجنب، تقلا کن ببین یک خبر خوشحال کننده که دلگیرمان نکن میاری. از گرانی و تورم نگو، از اختلاف و لج و لجبازی نگو، بقول امروزی‌ها از گاف و سوتی نگو. هرچند می‌دانم تو سعی می‌کنی صادق باشی و بنابراین نمی‌توانی نگی.

انتخاب ازت دلگیرم. به خدا ازت دلگیرم.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
7
28
نوشابه باز کن باسه خودت! تعریف از خود...
زشته!
فرهاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
26
واقعیت ها را باید منتشر کرد حتی اگر ما را دلگیر کند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۳۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
13
اگر انتخاب اخبار دروغ منتشر کنه خوبه؟! وقتی همه چیز خاکستری و سیاهه و از سفیدی خبری نیست، انتخاب بیچاره چه کنه؟! باز هم گلی به گوشه جمال انتخاب که اخبار را آنطور که هست منتشر میکنه، کیهان را ببین. با خواندن کیهان نه تنها دلگیر میشی بلکه اعصاب و روان خواننده را چنان بهم میریزه که با هیچ آرامبخشی قابل درمان نیست!!!
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
12
به خدا حرف دل خیلی از ماها را زده انتخاب ما هم ازت دلگیریم. دستش درد نکنه. متن خوب و قشنگی نوشته. مسئولین یه ذره گوش کنند به خدا ضرر نمی‌کنند. به قول این بزرگوار مردم می‌دانند ولی صبورند یا ناچار به صبوریند
قاصدک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
10
تعریف از خود!!!!!!!! نه این حرفتون درست نیست انتخاب تو این شرایط سخت داره خوب عمل می کنه در ضمن واقعاً هم همینطوره من انتخاب رو می خونم بیشتر دلم گرفته میشه البته این موضوع شاید برا انتخاب خوشایند باشه ولی به هر حال این واقعیته که منعکس میشه من یه جای خوندم برا ایرانی ها یک صحنه غمگین بیشتر خوشایندتر از یک صحنه عاشقانه هستش شاید این به این شدت نباشه ولی شاید دلیلش با این موضوع یکی باشه که چرا این جور خبرهای انتخاب, بیشتر برام جدابه تا خبرهای خوش
شاید چون احساس می کنم که از داره اوضاعون بهتر می شه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
1
انتخاب سایت خوبی است من هم مدتی است می خوانم اما گاهی سانسورش زیاد است به هر حال حتما خط قرمز هایی دارد
سروش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۱
0
2
در این وانفسای اطلاع رسانی اندکی منصف باشیم
خدا وکیلی چندسایت یا روزنامه مثل انتخاب داریم؟
نظرات بینندگان