arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۸۵
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۲ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

وزارت دفاع آذربایجان: قصد جنگ با ایران را نداریم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
عصر ایران نوشت: وزارت دفاع آذربایجان با تکذیب استقرار تانک های این کشور در مرز با ایران گفت که کشورش قصد تنش و درگیری با ایران را ندارد.

  الدار صابر اوغلو سخنگوی وزارت دفاع آذربایجان در واکنش به انتشار خبر استقرار تانک های خریداری شده جمهوری آذربایجان از اسراییل در مرز با ایران، با تکذیب این خبر گفت که این گونه اخبار بی پایه و اساس، کار رسانه های ارمنستان است.

این مقام جمهوری آذربایجان در اینباره گفت: اینگونه اخبار مهمل و بی پایه و اساس است . رسانه های ارمنستان با انتشار این اخبار دروغ سعی در جو سازی دارند. اگر آذربایجان قصد جنگ داشته باشد، با ایران نیست بلکه با ارمنستان است و ارمنی ها باید بدانند که چنین روزی دور نخواهد بود.
گفتنی است جمهوری آذربایجان بر سر اشغال منطقه قره باغ از سوی نیروهای ارمنستان بارها دولت ایروان را برای بازپس گیری منطقه اشغال شده تهدید به جنگ کرده است.

پیشتر برخی رسانه های کشورمان بنا بر اخبار واصله از برخی ساکنان مناطق مرزی اعلام کرده اند در چند روز گذشته حدود 30 تانک متعلق به ارتش جمهوری آذربایجان که بخشی از آنها تولید رژیم صهیونیستی بوده‌اند به سمت مناطق مرزی ایران و آذربایجان واقع در منطقه بیله سوار و پارس آباد حرکت نموده و پس از چند ساعت تردد، در شهر ایمیشلی جمهوری آذربایجان مستقر شده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۱۳:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
1
9
یه بوهایی داره میاد ...
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
2
2
قصد هم داشته باشید مال این حرفها نیستید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۱۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۴
2
2
نه بابا..... بابا دیگه کارمون به کجا رسیده این تازه به دوران رسیده های پشت کوهی هم واسه ما شاخ شدن
نظرات بینندگان