arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۱۲۹۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۲۵ : ۱۳ - ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

توکلی: افزایش یارانه‌ها مردم را بیچاره می‌کند

ما افتخار می کنیم که مقابل اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ایستادیم. ظاهرموضوع این است که احمدی نژاد به دنبال افزایش قیمت یارانه ها است اما عده ای بخیل نمی گذارند در حالی باطن موضوع این است که افزایش مبلغ یارانه ها مردم و طبقه پائین جامعه را بیچاره می کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با اشاره به تلاش دولت برای اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه گفت: ما افتخار می کنیم که مقابل اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها ایستادیم. ظاهرموضوع این است که احمدی نژاد به دنبال افزایش قیمت یارانه ها است اما عده ای بخیل نمی گذارند در حالی باطن موضوع این است که افزایش مبلغ یارانه ها مردم و طبقه پائین جامعه را بیچاره می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب، وی در پاسخ به سئوالی در خصوص بحث ریاست آقاتهرانی و حداد عادل بر مجلس نهم گفت: بنده حتما و بدون تردید به آقای آقاتهرانی رای نمی دهم چرا که کارایی بسیار مهم است و خوبی تنها برای ریاست مجلس کفایت نمی کند.

 توکلی افزود: ریاست مجلس باید به فردی سپرده شود که علاوه بر دارا بودن محاسن اصلی مجلس را طبق قوانین اداره کند.

 رئیس مرکز پژوهشهای مجلس با تاکید بر اینکه هنوز بحثی در خصوص ریاست مجلس نهم در جبهه متحد اصولگرایان صورت نگرفته گفت: بنده در مجموع آقای حداد عادل را بر لاریجانی ترجیح می دهم البته آقای حداد را به هیچ وجه با آقاتهرانی مقایسه نمی کنم بلکه مقایسه من میان حداد عادل و لاریجانی است و فکر می کنم آقای حداد عادل بهتر می تواند حقوق نمایندگان را رعایت کند.

 نماینده مردم تهران در پاسخ به سئوالی مبنی بر اینکه آیا مجلس مخالف انتقال آب دریای خزر به کویر است گفت: مجلس مخالف این موضوع است چرا که قانون نیز این را قبول ندارد. طبق قانون برنامه پنجم توسعه هر طرح عمرانی در طی این برنامه باید پس از بررسی های کارشناسی به تصویب برسد . بودجه آن تامین و سپس اجرایی شود.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۴
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
71
حالا که مجلس فعلی تاریخ مصرفش رو به پایانه همه نماینده ها سوپرمن شدن و علم مخالفت با دولت و حمایت از مردم بیچاره رو برداشتن، بالاخره اینطوری یه خاطره خوشی از خودشون باقی میذارن تا دوره های بعدی با قدرت بیشتری برگردن.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
2
47
ممنونیم که افتخار میکنین !!!! همچنان افتخار بکنین ....
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
17
اینفدر افتخار بکنید تا ملت از روزمرگی نابود شود . کی دیگه برای افتخار یا هر چیز دیگر تره خورد میکند همه سگ دو میزند تا گوشه از زندگی خود را راست کنند تا شما به یاد افتخار کردن می افتید.
اقا قربونت یه پپسی واسه خودت باز کن به افتخار افتخارت
احمد . ف
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۷ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۳
0
17
ايكاش ما هم مديريت چيني داشتيم كه جمعيت يك ميليارد و سيصد ميليون نفري را به بهترين نحو و با نصف معادن و منابع طبيعي كشور ما اداره ميكنند . كشور ايران با اين همه ثروت مردمش را براي گرفتن 45 هزار تومان يارانه در ماه سركار گذاشته و ايكاش مسئولين با در اختيار داشتن اين همه ثروت مملكت رسيدگي به مردم را از كشورهاي عربي ياد بگيرند.
jamsheed
|
FRANCE
|
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۱۵
0
3
اقای توکلی اظهاراتش چنین القا میکند گویا دور اول هدفمندی یارانه عامه مرددم سرمایه دار شدند وحالا دور دوم بیچاره کننده است ونیت اصلیش کتمان خطای تضویب لایحه هدفمندی است وهمان ضزب المثل کی بود من نبودم است والله اعلم
نظرات بینندگان