arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۰۶۳
تاریخ انتشار: ۵۷ : ۰۳ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

انتشار عکس هاي فيلم «روز رستاخيز» توسط رسانه هاي عربي

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اعراب تبليغات سوال‌برانگيزي براي فيلم «روز رستاخيز» احمدرضا درويش صورت مي‌دهند و تازه‌ترين عکس‌ها از اين فيلم را منتشر کرده‌اند. به گزارش فارس، پايگاه‌هاي خبري در جهان عرب که بيشتر از رسانه‌هاي ايراني از فيلم «روز رستاخيز» عکس‌هاي بيشتري را از اين فيلم منتشر کرده‌اند.

در «روز رستاخيز» احمدرضا درويش بازيگراني از عراق، کويت، لبنان و سوريه بازي کرده‌اند که معروفترين بازيگر عرب اين فيلم «جمال سليمان» بازيگر مشهور سوري است و در کنار او «طلعت حمدي»، «رضوان عقيلي» و «فواد سرور» از سوريه، «داود حسين» از کويت، «يوسف شکرجي» از عراق و «فواد ابراهيم» از لبنان حضور دارند. تبليغ بيش از معمول پايگاه‌هاي عربي براي فيلمي ايراني که هنوز به روي پرده‌هاي سينما در ايران نرفته است به‌ويژه آن‌که داراي داستاني شيعي است محل سوال است چراکه اين تبليغات در حالي صورت مي‌گيرد که فيلم «محمد(ص)» مجيد مجيدي با داستاني کاملا اسلامي هر هفته به نوعي در رسانه‌هاي منطقه مورد حمله قرار مي‌گيرد.

تبليغ بيش از معمول پايگاه‌هاي عربي براي فيلمي ايراني در حالي بيشتر جلب توجه مي‌کند که بر اساس برخي شنيده‌ها بخشي از بودجه اين فيلم را يک کمپاني عرب تامين کرده است. البته در همين حال برخي منابع خبري سينمايي جهان عرب با اشاره به اسامي بازيگران عرب فيلم سينمايي «روز رستاخيز» به کارگرداني احمد رضا درويش از امکان اکران اين فيلم در کشورهاي عربي استقبال کردند.

نظرات بینندگان