arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۱۸۵۰
تاریخ انتشار: ۵۸ : ۱۸ - ۱۷ خرداد ۱۴۰۰

آتش سوزی وسیع یکی از کارخانه های غرب تهران / معاون شرکت بهنوش: حریق بر اثر افزایش دما بوده؛ خرابکاری تلقی نمی‌شود

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  درباره دود مشاهده شده در منطقه ۲۲ گفت: حریق در یک کارخانه تولید مواد نوشیدنی (بهنوش ) به سامانه ۱۲۵ اعلام شده است. وی خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد مقداری پالت چوبی در فضای باز این کارخانه دچار آتش‌سوزی شده است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

آتش سوزی وسیع یکی از کارخانه های غرب تهران / شرکت شهر خودرو با آتش شرکت بهنوش درگیر شدهایلنا: سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حریق در محوطه کارخانه تولید مواد نوشیدنی (بهنوش)خبر داد.

جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران  درباره دود مشاهده شده در منطقه ۲۲ گفت: حریق در یک کارخانه تولید مواد نوشیدنی (بهنوش ) به سامانه ۱۲۵ اعلام شده است.

وی ادامه داد: بلافاصله نیروهای آتش‌نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران خاطرنشان کرد: در محل حادثه مشاهده شد مقداری پالت چوبی در فضای باز این کارخانه دچار آتش‌سوزی شده است.

برخی خبرگزاری ها اعلام کردند که شرکت شهر خودرو که مجری فروش و خدمات پس از فروش شرکت ریگان خودرو است، کاملا با آتش شرکت بهنوش درگیر شده؛ شرکت بهنوش در ابتدای آزادراه تهران- کرج و شهرخودرو در آغاز جاده مخصوص کرج است.

معاون شرکت بهنوش: حریق بر اثر افزایش دما بوده؛ خرابکاری تلقی نمی‌شود

احمدی، معاون اداری و مالی شرکت بهنوش در این باره گفت: آتش‌سوزی در قسمت انبار پالت شکل گرفته و گرمای زیاد هوا زمینه را برای آتش‌سوزی ایجاد کرده است.

وی افزود: هیچ فردی در این حادثه آسیب ندیده و هیچ کارخانه و تجهیزاتی دچار خسارت نشده است. این محدوده انبار سربازی بود که سوله‌ای نداشت و بر اثر افزایش دما دچار حریق شده و خرابکاری تلقی نمی‌شود.

تصاویر دیگری از آتش سوزی داخل شرکت بهنوش

آتش سوزی غرب تهران مهار شد

جلال ملکی سخنگوی آتش نشانی تهران دقایقی پیش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ساعت ۱۷:۴۷ دقیقه عصر امروز یک مورد آتش سوزی در کارخانه تولیدی واقع در جاده مخصوص کرج به سامانه آتش نشانی اعلام شد که بلافاصله ۵ ایستگاه آتش نشانی به همراه تانکرهای آب و نردبان به محل حادثه اعزام شدند.

وی گفت: محل آتش سوزی یک کارخانه بزرگ تولید نوشیدنی بود که در فضای بین سوله ها یک فضای خالی حدود ۲ هزار متری که دارای انباشتی از ضایعات و پالت های چوبی و پلاستیکی بود دچار حریق شده بود.

سخنگوی آتش نشانی تهران ادامه داد: در ابتدا آتش کاملا شعله ور بود و دود آن از فواصل دور قابل مشاهده بود.

ملکی با بیان اینکه اکنون عملیات کاملا تحت کنترل است افزود: نگرانی از سرایت آتش وجود داشت که با تلاش آتش نشانان از سرایت حریق جلوگیری شد.

وی با بیان اینکه آتش اطفا شده است گفت: هم اکنون نیروهای آتش نشانی مشغول لکه گیری و ایمن سازی هستند و به زودی عملیات تمام می شود.

سخنگوی آتش نشانی تهران در پایان با اشاره به اینکه این حادثه مصدوم ندارد خاطرنشان کرد: فقط ضایعات این کارخانه دچار آتش سوزی شده و بخش های اصلی کارخانه طعمه حریق نشده است.

نظرات بینندگان