arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۲۷۱۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۹ : ۱۷ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

محسني اژه‌اي: مردم فقر و گرانی را به شرط برقراری عدالت تحمل می‌کنند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دادستان کل کشور گفت: مردم به خوبی مشکلات، فقر و گرانی را تحمل می‌کنند؛ به شرط اینکه بدانند عدالت برقرار است.

به گزارش انتخاب، حجت‌الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای طي سخناني در آیین تودیع و معارفه دادستان عمومی و انقلاب همدان تصريح کرد: اگر بخواهیم مردم به ویژه نسل جوان امید و نشاط داشته باشند باید برای آنها مسجل شود که نظام و حکومت به دنبال تحقق عدالت هستند.

وی ادامه داد: مردم به نظام اسلامی امیدوارند و امیدوارتر خواهند بود اگر بدانند حق‌کشی و ظلم در کشور جایی ندارد.

دادستان كل كشور افزود: متاسفانه عده‌ای در اوضاع گرانی سوء استفاده مي‌كنند و جیب‌هایشان را پر می‌کنند که این برای مردم قابل تحمل نیست.

محسني اژه‌اي اظهار كرد: دشمنان و شیطان‌صفتان تلاش می‌کنند كه مردم و نسل جوان را نسبت به آینده مایوس کنند و اهتمام دارند كه مردم را با مشکلاتی که سبب اصلی آن دشمنان هستند نسبت به آینده در تردید قرار دهند.

وي خاطرنشان كرد: اقتدار نظام مایه نشاط و امید مردم است و ایجاد عدالت با تمام وسعت مورد نیاز است.

دادستان كل كشور يادآور شد: در شرایط کنونی بصیرت نسبت به شرایط زمان، مورد نیاز جامعه است. کسانی که از انقلاب اسلامی ضربه خورده‌اند و منافعشان به خطر افتاده است برای کشور نقشه می‌کشند و به هر طریقی سعی دارند بین مردم و مسئولان، مردم و مردم و مسئولان با یکدیگر جدایی و تفرقه ایجاد کنند.

محسني اژه‌اي گفت: در شرایط کنونی باید هوشیار باشیم كه مسائل حاشیه‌ای وارد متن نشود، دوست و دشمن را متمایز کنیم، نسبت به توطئه‌های گوناگونی که برایمان تدارک دیده‌اند غافل نباشیم و بصیرت خود را افزایش دهیم.

وی تصريح كرد: سال گذشته دشمنان برای جمهوری اسلامی ایران نقشه کشیدند، حلقه اقتصادی را تنگ‌تر کردند و تحریم‌های یک‌جانبه و چندجانبه ایجاد کردند و مسئولان جمهوری اسلامی را تهدید کردند که از ورود آنها به غرب و اروپا جلوگیری خواهند کرد؛ این در حالی است که مسئولان کشور در غرب و اروپا حسابی ندارند که بلوکه شود.

دادستان كل كشور همچنین به هدف قرار دادن امنیت کشور در فضای سایبری اشاره کرد و ادامه داد: میلیون‌ها سایت در این زمینه ایجاد شده است اما دشمنان که توان ایرانیان را باور نمی‌کردند امروز با صدای بلند اعتراف مي‌كنند كه شکست خورده‌اند.

محسني اژه‌اي افزود: هر وقت خنثی شدن توطئه دشمنان را می‌بینیم شاهد وقوع معجزه‌ای در کشور هستیم.

وي همچنين در بخش ديگري از اين مراسم از دادستان جدید همدان خواست كه مسائل امنیتی را با اولویت‌بندی حل کند، صاحبان اصلی نظام را که مردم مستضعف و پابرهنه هستند بیشتر مورد توجه قرار دهد، از کارشناسان و صاحب‌نظران کمک بگیرد، ماشین امضای کسی نشود و احکام را به موقع پیگیری و اجرا کند.

در این مراسم از زحمات هفت ساله حجت‌الاسلام بیگلری قدردانی به عمل آمد و کامران حمزه به عنوان دادستان جدید همدان معرفی شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۳
!!!!!!!!!
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۴۰ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
3
22
آقای اژه ای فقر و عدالت به همراه گرانی مال شما

ما به ارزانی همراه با بی عدالتی هم قانع هستیم.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
1
20
عدالت اینه که فقر روز به روز کمتر بشه نه اینکه مثل این 6 سال اخیر ساعت به ساعت بیشتر چه فقر اقتصادی و چه فقر اخلاقی.............. بله آقای اژه ای
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۲/۲۳
1
21
اگر عدالت برقرار باشد فقر وگرانی معنی ندارد.
نظرات بینندگان