arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۳۲۷۱۴
تاریخ انتشار: ۵۹ : ۲۳ - ۲۲ مرداد ۱۴۰۰
تورق خاطرات چهره ها در «انتخاب»؛

خاطرات آیت الله هاشمی رفسنجانی، ۲۲ مرداد ۱۳۷۷

خاطرات آیت الله هاشمی: بعد از نماز صبح، به اصلاح نمايه‌هاى تفسير راهنما پرداختم. جلد پنجم را از سوره انعام شروع كردم. سپس گزارش‌ها را خواندم و اخبار را شنيدم. هنوز مسأله مهم، افغانستان و انفجارات سفارتخانه‌هاي آمريكا است. در افغانستان،‌موفقيت پاكستان و شكست طرفداران ايران، مورد تجزيه و تحليل است و در داخل هم در محافل سياسى مطرح است.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

خاطرات روزنوشت مرحوم آیت الله هاشمی رفسنجانی در سال ۱۳۷۷، هرشب در «انتخاب» منتشر می‌‌شود. پیشتر، خاطرات ایشان از سال ۵۸ تا ۷۶ در سرویس تاریخ «انتخاب» به صورت روزانه پوشش داده شده است.

 

بعد از نماز صبح، به اصلاح نمايه‌هاى تفسير راهنما پرداختم. جلد پنجم را از سوره انعام شروع كردم. سپس گزارش‌ها را خواندم و اخبار را شنيدم. هنوز مسأله مهم، افغانستان و انفجارات سفارتخانه‌هاي آمريكا است. در افغانستان،‌موفقيت پاكستان و شكست طرفداران ايران، مورد تجزيه و تحليل است و در داخل هم در محافل سياسى مطرح است.

در منزل بودم. تمام وقت به مطالعه گذشت؛ منجمله جزوه‌اى از آيت‌الله منتظرى كه اعتراضات زياد به وضع فعلى ولايت‌فقيه و قانون اساسى دارد و نیز بررسى طرح تأليف كتابى ديگر براساس يادداشت‌هاى اصلى تفسير راهنما و نيز علل و آثار بحران اقتصادى در شرق و گزارش‌ها.

ظهر فائزه آمد و ناهار آورد؛ از بيرون خريده بود. تذكراتى دربارة روزنامه‌اش دادم. روزنامه خوبى است، با 50 هزار تيراژ و فعلاً روزانه 500 هزار تومان خسارت دارند كه مي‌گويد، با گرفتن آگهى‌ها جبران مى‌شود. عفت و فاطى تلفن كردند و گفتند تا آخر هفته آينده برمى‌گردند. عصر از استخر استفاده كردم.

نظرات بینندگان