arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۲۹۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۲۰ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۱

فیس بوک با چه هدفی راه اندازی شده است؟

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
فیس بوک شرکتی وابسته به صهیونیسم و فراماسونری است و طراحان آن با هدف طرفداری جهانیان از اسرائیل و صهیونیسم، این شبکه اجتماعی را راه اندازی کرده اند تا رویای ایجاد اسرائیل بزرگ را تحقق بخشند.

به گزارش مونیتورینگ اخبار خارجی واحد مرکزی خبر به نقل از منابع اینترنتی، مارک زوکربرگ مدیر عامل جوان فیس بوک همواره در انظار عمومی با سوئیت شرتی کلاه دار ظاهر می شود و هیچ وقت آن را از تن نمی کند. به همین علت پرسشهای زیادی درباره این لباس طرح شده است.

زوکربرگ در یکی از برنامه های تلویزیونی مجبور شد در برابر دوربینهای تلویزیونی سوئیت شرت خود را درآورد و همگان با تعجب زیاد متوجه شدند نقشه ای عجیب و غریب درون این لباس ترسیم شده که رمز و رازهای زیادی در بر دارد.

زوکربرگ مدعی است که این نقشه در حقیقت ماموریت فیس بوک را ترسیم کرده است اما با نگاهی دقیقتر به آن می توان اثر صهیونیسم و فراماسونری را در آن پیدا کرد.

ستاره داود در وسط این نماد مشهود است و سپس واژگان فیس بوک و دوست به چشم می خورد که در کنار قراردادن آنها به معنای «اسرائیل را به عنوان دوست خود در فیس بوک انتخاب کنید» ، است.

این یعنی لابی صهیونیسم کاری کرده که همه کاربران فیس بوک به طور غیرمستقیم به دوستان اسرائیل تبدیل شوند.اما دقیقا چه کسی پشت فیس بوک قرار دارد.

شرکت اکسل از حامیان موسس اولیه فیس بوک بود است. خود اکسل نیز تحت مدیرعاملی جیمز بریر قرار دارد که این فرد از هیئتهای امنای شرکت سرمایه گذاری ملی امریکا موسوم به (NVCA) است که فردی به نام گیلمن لوی آن را تاسیس کرده است. گیلمن مدیر عامل شرکت اینتل است که سیا آن را بنیان نهاده است.

در نماد پیدا شده در لباس زوکربرگ همچنین نماد گروه فراماسون موسوم به illuminatis مشاهده می شود که یک مثلث با دایره بین آن است. این دقیقا همان نماد چشم درون مثلث است که به فراماسونری تعلق دارد.

عدد سیزده در این نماد فراماسونهای illuminatis در زیر عکس چشم مشهود است که عدد مقدس فراماسون ها است. جالب توجه آنکه در صفحه اول فیس بوک دقیقا سیزده فرد در نقاط مختلف جهان مشاهده می شوند که با فیس بوک به هم اتصال پیدا کرده اند.

چرا فراماسون ها فیس بوک را راه اندازی کرده اند؟ آنان خواسته اند با برنامه ریزی انقلابهای عربی، دیکتاتوریهای عربی را نابود کنند. انقلابهایی که از دسامبر سال دوهزار و ده در تونس آغاز شد. دقیقا سال 2010 در بین نمادی که زوکر برگ به تن داشت مشاهده می شود.
این ابزاری موثر برای آلت دست قرار دادن ملتها به شمار می رود.
اما چرا این هدف؟ پاسخ به آن باز هم در نماد زوکربرگ پیدا می شود.
در این نماد، نماد بزرگتر ستاره داود بر روی نماد کوچکتر ستاره داود قرار گرفته است: این یعنی اسرائیل کوچک به اسرائیل بزرگ تبدیل می شود.

یکی از ائمه جماعت عربی گفت صهیونیستها و فراماسونها به دنبال نابودی کشورهای اسلامی هستند تا رویای دولت بزرگ اسرائیل را تحقق بخشند و به اهداف شوم خود برسند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۱
ناشناس
|
GERMANY
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۵
3
55
خداوند به نویسنده این مطلب شفای عاجل عنایت فرماید
نظرات بینندگان