arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۴۷۱۶
تعداد نظرات: ۷ نظر
تاریخ انتشار: ۴۰ : ۱۶ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۱

متهم پرونده اختلاس بیمه ایران : برای رضای خدا به یک بچه بسیجی کمک کردم تا در انتخابات مجلس پیروز شود

متهم پرونده اختلاس بیمه ایران در اظهارات جدید خود ادعا کرده که از مبالغ واریزی به حسابش مطلع نبوده و دسته چکش را به آقای «م .ر» داده تا هر میزان نیاز است به نمایندگان کمک مالی کند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
متهم پرونده اختلاس بیمه ایران در اظهارات جدید خود ادعا کرده که از مبالغ واریزی به حسابش مطلع نبوده و دسته چکش را به آقای «م .ر» داده تا هر میزان نیاز است به نمایندگان کمک مالی کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) ، وی گفت: دسته چک امضاء‌شده‌ام را در آستانه انتخابات به آقای «م .ر» کسی که در دولت فعلی حضور دارد دادم.

متهم«ج ـ الف» در ادامه دفاعیات خودش با اشاره به این مطلب که من از ورودی پول‌هایی که به حسابم واریز شده و شما رقمش را حدود 500 میلیون تومان مطرح کردید به هیچ عنوان اطلاعی ندارم.

وی افزود: من به عنوان بازاری شماره حسابم در اختیار افراد متعددی بوده و هر کدام می‌توانستند برای من پول واریز کنند.

وی افزود: این در حالی است که من دسته چکم را در آستانه انتخابات دور قبلی مجلس شورای اسلامی به آقای «م .ر» داده بودم که در دولت سمتی دارد و قرار بود این فرد با دسته چک من با هر میزان نیاز است به نمایندگان کمک مالی کند.

«ج ـ الف» افزود: من دسته چکم را با رضایت خودم و بدون فشار و بدون داشتن هیچ گونه چشم‌داشتی به آقای «ر» دادم و خدا رو شکر تاکنون هم نه وامی بر اساس آن دسته چک گرفته‌ام  و این در حالی است که کسی هم نمی‌تواند من را مورد بازخواست قرار دهد و چرا دسته چکم را به این فرد داده‌ام.

متهم افزود: اینکه آقای «ر» چه میزان از حسابم پول برداشته است و به چه کسانی داده است را نمی‌دانم من فقط از سراعتماد دسته چکم را به آقای «ر» دادم و به هیچ عنوان هم از این موضوع ناراحت نیستم من برای رضای خدا و اینکه یک عده بچه بسیجی و ولایت‌مدار بتوانند در انتخابات مجلس پیروز شوند به آنها کمک کردم.

در ادامه رسیدگی به اتهامات این فرد نماینده دادستان موضوع واریز وجه 60 فقره به حساب متهم به مبلغ 500 میلیون تومان را پیش کشید که متهم بار دیگر در گفته قبلی خود اصرار کرد و مدعی شد شماره حسابش در اختیار افراد بسیاری بوده است.

قاضی پرونده در بخشی از بررسی اتهامات این فرد به وی گفت: اگر حالت مساعد نیست و فکر می‌کنی نیاز است تا در جلسه بعدی به اتهامات تو رسیدگی شود دادگاه مشکلی ندارد و می‌تواند به تو وقت بدهد اما متهم این موضوع را نپذیرفت و دفاعیاتش را عنوان کرد.

در پایان آخرین دفاعیات متهم توسط قاضی اخذ شد اما وی باز هم اتهامات را نپذیرفت و منکر هر گونه دست داشتن در اختلاس و اتهامات وارده شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۶
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
128
کلا تو مملکت ما همه دنبال انجام کار خیرند!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
3
108
این بنده خدا فکر کرده رابین هود ، از بیت المال میبره به فقرای بسیجی میبخشه و فکر کرده اگه اسم بسیجی بیاره برای صوت و کف هم میزنند
نكته بين
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۱ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
81
با با دمت گرم
من از ابتدایی به خدا عضو بسیج بودم و واقعا بچه تر از هر چی بچه بسیجی...حالا میشه یه دسته چک بهم بدی...تو رو خدا!!!
پاسخ ها
هیچ
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۴۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
آقا من فعالمم گرفتم اصلا
واسه من ویلا بخر D:
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۵۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
0
68
بابا یکدفعه چقدر آدم خیرخواه پیدا شده تو این مملکت.
مهدی باقری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
24
11
توجیه کار بد آنهم با نام کمک و بسیجی ,گناه دو چندان داره
مسعود
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۰۸
58
12
به نام بسيج به بسيج ظلمها كردند. به نام دين كارهاي غلطي كردند كه چهره دين را نزد جوانان . لكه دار كردند كه جوانان نسبت به نماز و روزه و دين . سست تر شدند. اين جماعت نادان و البته جاه طلب. به نامهاي مقدس . چه ضربه ها كه به دين و بسيج و مقام عظماي ولايت نزدند. دلم مي سوزه براي رهبرم كه خيلي مظلومه.
نظرات بینندگان