arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۲۰۹۱
تاریخ انتشار: ۴۹ : ۱۹ - ۲۲ بهمن ۱۴۰۰

حالت تاریک وارد آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ شد

اکنون می‌توانید حالت تاریک را در نسخه آزمایشی واتس اپ در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ امتحان کنید.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

اکنون می‌توانید حالت تاریک را در نسخه آزمایشی واتس اپ در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ امتحان کنید.

به گزارش سرویس آی تی ارتباط فناوری انتخاب به نقل از ویندوز سنترال، نسخه آزمایشی، به تازگی در آخرین به روزرسانی خود حالت تاریک را دریافت کرده است.  نسخه ۲.۲۲۰۵.۲.۰ حالت تاریک را به برنامه اضافه می‌کند که آزمایش کنندگان اکنون می‌توانند آن را امتحان کنند.  

این مورد، در فهرست فروشگاه مایکروسافت برای نسخه آزمایشی واتس اپ، در فروشگاه مایکروسافت ذکر نشده است، اما ما توانستیم حالت تاریک را در آزمایش خود فعال کنیم. حالت تاریک در سراسر برنامه از جمله صفحه تنظیمات، پس‌زمینه چت و نوار عنوان ادامه دارد.

نسخه آزمایشی واتس اپ،   به افراد امکان می‌دهد ویژگی‌های آزمایشی و آینده را برای واتس اپ آزمایش کنند.  به عنوان مثال، این برنامه از ویژگی جدید چند دستگاهی پشتیبانی می‌کند که به کاربران امکان می‌دهد واتس اپ را از چندین قطعه سخت افزاری همگام کنند.  هنگام استفاده از ویژگی چند دستگاهی، افراد می‌توانند حتی اگر تلفن آن‌ها آفلاین باشد، به واتس اپ متصل بمانند.

مانند تمام نسخه‌های ازمایشی برنامه‌های مختلف، ممکن است هنگام استفاده از  نسخه ازمایشی  با برخی مشکلات عملکرد یا باگ مواجه شوید.  اگر می‌خواهید آن را امتحان کنید، می‌توانید آن را به صورت رایگان از طریق فروشگاه مایکروسافت دریافت کنید.  واتس اپ بتا در ویندوز ۱۱ و ویندوز ۱۰ در دسترس است.

نظرات بینندگان