arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۶۱۹
تاریخ انتشار: ۴۳ : ۱۲ - ۲۶ خرداد ۱۳۹۱

انتقاد از سياست اوباما در قبال ايران در يك آگهي تلويزيوني

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
كميته امور اضطراري براي اسراييل (رژيم صهيونيستي) يك آگهي جديد تلويزيوني را با مضمون انتقاد از سياسات باراك اوباما در قبال ايران منتشر كرد.

به گزارش انتخاب به نقل از ایسنا، مجله « نشنال جرنال» با اعلام اين خبر گزارش داد: در اين آگهي اقدام فوري براي پايان دادن به برنامه هسته‌يي ايران درخواست و از اوباما به شدت انتقاد مي‌شود كه در دوران رياست جمهوري‌اش به ايران اجازه توسعه توان هسته‌يي را داده است.

در اين آگهي ادعا شده است: « رييس‌جمهور اوباما چهارسال است كه حرف مي‌زند، ايران چهارسال است كه مي‌سازد. اوباما هنوز حرف مي‌زند و ايران سوخت كافي براي توليد بمب هسته‌يي دارد ... حرف زدن كارآيي ندارد. زمان عمل كردن است پيش از آنكه خيلي دير شود.»

اين كميته كه توسط بيل كرييستوف‌ نو محافظه‌كار بنيانگذاري شده است، سازمان‌هاي ليبرال نظير مركز امريكن پراگرس را مورد انتقاد قرار داده و ويدئوهايي در انتقاد از اوباما و سياستش در قبال ايران توليد كرده است.

اگرچه ميت‌رامني، مواضع اوباما در قبال سياست خارجي را زير سوال برده است، اما اوباما و رامني هيچ‌كدام ايران را در اولويت تبليغات انتخاباتي خود قرار نداده‌اند. دولت اوباما بر تحريم و ديپلماسي در قبال ايران تاكيد دارد.
نظرات بینندگان