arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۶۹۳۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸ : ۰۱ - ۲۹ خرداد ۱۳۹۱

فریاد داود احمدی نژاد بر سر برادرش محمود؟

داود احمدی نژاد که در دولت نهم، مسئول بازرسی دفتر رییس جمهور نیز بود در مورد مشایی می گوید: او خودش را نماینده امام زمان (عج) می داند.
پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
برادر محمود احمدی نژاد، تلویحاً از "فریاد بر سر رییس جمهور" سخن گفته است.

به گزارش سرویس سیاسی "انتخاب" ؛ وی در جمع رهپویان ولایت شهرستان محمودآباد با اشاره به رحیم مشایی و رحیمی می گوید: بنده بارها گزارش شفاهی و کتبی خود را به بزرگ‌تر اینها ارائه کردم که این افراد که هستند و چرا باید این افراد در کنار شما باشند، ولی کسی گوش نکرد و وظیفه هر کسی بعد از اینکه طرف مقابل به امر به معروف و نهی از منکر او گوش نداد، یک فریاد بلند است که من این کار را به نمایندگی از شما ملت انجام دادم.

ظاهراً منظور داود احمدی نژاد از "بزرگ تر اینها" ، برادرش محمود احمدی نژاد است. وی در این بخش از سخنانش، تلویحاً به "فریاد بلند" خود اشاره کرده که در واکنش به "گوش نکردن حرفهایش در مورد مشایی و رحیمی" انجام شده است.



داود احمدی نژاد که در دولت نهم، مسئول بازرسی دفتر رییس جمهور نیز بود در مورد مشایی می گوید: او خودش را نماینده امام زمان (عج) می داند.

برادر رئیس جمهور درباره اظهار نظر آقای (ج ـ الف) که یکی از متهمان پرونده اختلاس در بیمه است، تصریح کرد: این فرد در دادگاه عنوان کرده که آقای (م ـ ر) و آقای (الف ـ ر) که از نزدیکان رئیس جمهور بوده‌اند به من گفته که ما داود احمدی‌نژاد را از سر راه برداشتیم تا بهتر بتوانیم به اهداف خود که همان چپاول بیت‌المال است، دست یابیم.

احمدی‌نژاد ادامه داد: این دو نفر که خود نیز از متهمان این پرونده و پرونده بزرگ اختلاس هستند به چه دلیل بنده را به ادعای خودشان کنار زدند و این یعنی اینکه آنها کارهای خلافی انجام می‌دادند و من مانع کارشان بودم.

داوود احمدی‌نژاد با بیان اینکه من امر به معروف و نهی از منکر کردم ولی در گوش این افراد نرفت، اضافه کرد: با این فراز و نشیب اجتماعی به ویژه در مسائل اقتصادی باید گفت که در حق ملت، جفای بزرگی از سوی آنها صورت گرفت.

احمدی‌نژاد امر به معروف و نهی از منکر را نیز از دیگر وظایف مهم هر مسلمان برشمرد و اظهار داشت: امروز اگر برخی افراد مسئول جامعه این وظیفه مهم را به درستی انجام می‌دادند و همچنین از امر به معروف و نهی از منکر دیگران استقبال می‌کردند، وضعیت جامعه بدین صورت نمی‌شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۵
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
FRANCE
|
۰۱:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
23
377
حالا كه بازرسي رياست جمهوري رو ازت گرفتن داري افشا گري ميكني ؟!

اگر باز هم بازرس رياست جمهوري بودي از اين حرفا ميزدي ؟!
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
13
298
یک ضرب المثل قدیمی می گوید (برادران دعوا می کنند وابلهان باور)حالاشمابرادران احمدی نژاد وسایرین که خانوادگی درقدرت هستیدخوب فیلم بازی می کنیدوجنگ ودعوای زرگری برادرانه راه می اندازیدکه این حنا دیگررنگ ندارد وکسی باورنمی کند
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۰۱:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۳/۲۹
227
34
خدا پدرت را بیامزد آقا داود ، این اطرافیان برادرت قطعا به شریعت معتقد نیستند
نظرات بینندگان