arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۲۵۶
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: ۵۳ : ۱۹ - ۳۱ خرداد ۱۳۹۱

سردار نقدی: در کف خیایان های نیویورک شعارهای ما را می دهند

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: نقدی گفت: 1+5 همان قرارگاه کل استکبار در مقابل ملت آزادی خواه ایران است.

به گزارش خبرگزاری فارس ، متن کامل سخنرانی سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین در جمع پاسداران سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل که همزمان با ایام شهادت دانشمند بسیجی دکتر چمران و گرامیداشت روز پاسدار و روز جانباز ایراد شد،به شرح زیر است.

 

بسم الله الرحمن الرحیم

یک ملتِ تنها بعد از قرن ها غربت اسلام به پا خواست و با ایستادگی در مقابل همه قدرت ها، حماسه های بزرگی را خلق کرد تا به امروز رسید. در پیشتازی این ملت به دنبال روحانیت معظم و بزرگوار و ولایت نایب امام عصر (عجل الله فرجه) جمعیتی که دور این ولایت حلقه زده و از همه وجود برای پیشبرد اهداف نورانی ولایت مایه گذاشتند و جان خود را تقدیم کردند پاسداران انقلاب اسلامی و بسیجی های ارزشمند و عزیز بودند. امروز ما وارث چنین میراثی هستیم.

امروز مجموعه ای به نام 1+5 درست شده و هر روز اخبار را از مسائل خود پر کرده است، این برای امروز نیست بلکه 1+5 همان قرارگاه کل استکبار در مقابل ملت آزادی خواه ایران است.

بعد از اینکه اسلام بیداری خود را در 15 خرداد 1342 در ایران نشان داد و حرکت برای سرنگونی طاغوت ها را آغاز کرد مستکبران همه با هم برای زدن اسلام متحد شدند و کمونیست ها نام آن نهضت را ارتجاع سیاه گذاشتند همانطور که آمریکا یی ها و اروپایی ها در حمایت از شاه ملعون برآمدند و با راه اندازی ساواک از هیچ جنایتی در حق مردم ایران فروگذار نکردند.

1+5 همان مجموعه حامیان شاه هستند که از شاه حمایت کرده و به او امکانات و روحیه و اطلاعات دادند، ساواک را همین غربی ها درست کرده و مردم ایران را شکنجه و تیرباران کردند تا تسلیم کنند ولی شکست خوردند.

1+5 همان هایی هستند که پس از سقوط شاه، جریان تجزیه طلبی را دور و بر ایران و استان های مرزی راه انداختند و شکست خوردند.

1+5 همان هایی هستند که تروریست ها را پرورش داده و سازمان دهی کردند و در رنگ های کمونیست های شرقی و لیبرال غربی آن جنایت های بزرگ و هولناک (30 خرداد، 7 تیر، 8 شهریور و...) را انجام دادند.

اگر چند روزی هم برخی کشورها در ظاهر همراهی کردند مثلاً امام را در تبعید به فرانسه راه دادند به خاطر حمایت نبوده به خاطر این بود که جریان عظیم ملت را دیدند به پا خواسته و حرکت کرده و نمی توان جلویش را گرفت و باید در آن نفوذ کرد. تا با اجازه ورود امام به پاریس بتوانند در آینده بنی صدر ها، قطب زاده ها و... را در تشکیلات امام نفوذ بدهند تا در موقع بازگشت امام، به زعم آنها سران انقلاب غربگرا باشند.

1+5 جمع حامیان درجه یک صدام هستند.

شوروی ها تفنگ و تانک و نفربر و هواپیمای آخرین مدل و مدرن را به صدام می دادند.

آمریکایی ها ارزاق عراق را تامین می کردند، اطلاعات ماهواره ای، آواکس و هواپیمای بدون سرنشین و عکس های هوایی و اطلاعات نفوذی های داخل ایران را می دادند، اطلاعات ارتشی را که ایران از قبل انقلاب داشته است به صدام می دادند.

چینی ها موشک های کرم ابریشم می دادند که صدام در خلیج فارس کشتی های نفت کش ما را بزند.

فرانسوی ها هواپیمای سوپر اتاندارد و موشک های اگزوسه را می دادند برای تسلط صدام بر خلیج فارس و حرکت نفت کش ها.

آمریکا و انگلیس خود وارد جنگ مستقیم علیه ما در خلیج فارس شدند.

آلمانی ها بمب های شیمیایی را به صدام دادند.

1+5 همین ها هستند منتها آن موقع نامشان 1+5 نبود. در پشت پرده بودند و دیگران را جلو فرستاده بودند.

وقتی که همه پیاده نظام 5+1 در مواجه با انقلاب اسلامی شکست خورد و شاه، صدام، منافقین، تروریست ها، تجزیه طلب ها و همه اینها دست از پا درازتر شکست خوردند و زمین گیر شدند و حالا خودشان جلو آمده اند و هنوز خود اصلی شان نیستند، اینها هم هیچکاره هستند بلکه تصمیم گیرنده اینها صهیونیسم بین الملل است و هدفشان از بین بردن اسلام است و اصلا مسئله اتم نیست.

ولی امرمان در سالگرد ارتحال امام فرمودند: "ابرقدرت ها از ایران اتمی نمی ترسند از ایران اسلامی می ترسند".

اسلام است که بنیان های ظالمانه ستمگران را هدف قرار داده و موج بیداری را بلند کرده است.

بر فرض محال که ما چند بمب اتم داشته باشیم حالا وسیله پرتاب آن به خود آمریکا هم داشته باشیم، آنها که چند هزار تا دارند. اگر 2 تا ما بزنیم او 10 هزار تا میزند و تمام ایران را ویران می کن. جنین بمب اتمی به چه درد می خورد؟! چرا باید از آن وحشت داشته باشند؟!

این اسلام است که آنها در مقابلش عاجز هستند و همچنین در مقابل موج بیداری ملت ها عاجزند. موج بیداری که امروزه به داخل آمریکا و اروپا رسیده. مردم آمریکا و اروپا فهمیدند که حقوق بشری و دموکراسی که حاکمانشان از آنها دم میزند یک دروغ بزرگ بیشتر نبوده. بعد از قرن ها فهمیدند که آنها زیر دست یک درصد از حاکمان دروغگو، ریاکار و تزویرگر غربی هستند. این بیداری آنها را ذلّه کرده و موجب شده تا خودشان برای مذاکره جلو بیایند. اینها هم کسی نیستند و عقب خواهند رفت و خود صهیونیسم بین الملل و فراماسونری جهانی است که رو در روی انقلاب می آید و صحنه آخر این درگیری را شکل می دهد تا تکلیف روشن شود.

این ملت و این بسیجیان تا اینجا پیش رفته و این پرده های مختلف تزویر و عملیات شیاطینی علیه اسلام را دریده اند و امروز با موفقیت به پشت خیمه گاه فرماندهی دشمن رسیده ایم.

باید قدر امروز را دانست که در یک مقطع بسیار حساس تاریخ و در یک دوره تعیین کننده و سرنوشت ساز هستیم.

قرن های طولانی به طول انجامیده تا چنین شرایطی بوجود بیاید تا اسلام و ملت ها جان بگیرند و احساس کنند می توانند رو در روی قدرت های شیطانی بایستند و امید به شکست مستکبرین در دل ها شعله ور شود.

شهدا و پیشینیان و بالاتر از همه آنها ائمه اطهار (ع) کار کردند و شاگردان مبارز و مجاهدان بزرگ با شهادت این راه را باز کردند و این پیروزی ها را مرحله به مرحله نصیب ما کردند تا اینکه ما امروز وارث همه این پیروزی ها هستیم و همه به ما نگاه می کنند. همه بزرگانی که برای گشودن این راه در این قرن و اعصار تلاش کردند از هستی خود مایه گذاشته اند و امروز نظاره گر اعمال و رفتار ما هستند و می خواهند ببینند این گروه آخر چه می کند؟

قدم های ما خیلی حساس و سرنوشت ساز است. ما همیشه شعارها می دهیم «ما اهل کوفه نیستیم علی تنها بماند» و الان موقع آزمایش های بزرگ است. باید این ظرفیت عظیم را با همه قابلیت ها به میدان بیاوریم. باید این استعدادها را به فعلیت برسانیم و حرف آخر خود را با این مستکبرین بزنیم.

ما تا چه موقع می توانیم زیر دست اینها باشیم؟ تا چه موقع می خواهیم اینها برای ما تعیین سرنوشت کنند؟ تا چه موقع می خواهیم اجازه دهیم آنها دست برتر را در این دنیا داشته و هر جا که می خواهند لشکرکشی و آدم کشی کنند؟ تا چه موقع می خواهیم اجازه دهیم که آنها با دستگاه های تبلیغاتی فاسد به داخل و عمق خانه های ما بیایند و با فیلم های مفسده انگیز ماهواره ای جوانان ما را به فساد بکشاند و نسل ها را از بین ببرند؟ تا چه موقع می خواهیم اجازه دهیم مواد مخدر در بین جوانان توزیع گردد و جوانان امت اسلام را نابود کنند؟ تا چه موقع می خواهیم اجازه دهیم که به جای دیانت و حرکت در مسیر فلاح و رستگاری، فساد و انحراف و شهوت رانی را در میان ملت ها گسترش دهند؟

هر روز که بیدار می شویم خبری از حمله به مظلومین و پابرهنگان و فقرای مستضعف در افغانستان و پاکستان از طریق حمله هوایی و یا بمبی که در مسیر کاروان زائران حضرت اباعبدا... الحسین (ع) در عراق منفجر می شود را می شنویم.

هر روز از جنایتی در سوریه و لبنان می شنویم. چرا؟

آیا وقت آن نرسیده که به این ظلم ها پایان بدهیم؟ آیا وقت آن نرسیده که این ظرفیت های عظیم انسانی و قدرتی را که بارها توانایی خودش را تایید کرده است به عرصه آوریم و دنیا را از این مزبله ها پاکسازی کنیم؟

مگر خدا وعده نداده است که «ان تنصر الله ینصرکم» خدا را نصرت کنید و خدا نیز به شما نصرت می رساند.

باید حرکت و قیام کرد و تلاش نمود چرا که لحظه ای غفلت سرافکندگی همیشگی را در پیشگاه شهدا برای ما به دنبال خواهد داشت.

امروز باید جوان ها را جمع کرد. اگر دیروز سنگر جنگ نظامی بود و خندق هایی که باکری های بزرگوار همت ها و تجلایی ها در آنها بچه ها را پیش برده و در آنها و در مقابل دشمن بایستند و از تیر و ترکش دشمن مصون بدارند.

باید نسل امروز خود را از زیر آتش شیطان پرستان بیرون آورده و کانال، خندق و سنگر فرهنگی و تربیتی را حفظ کنیم و رشد و تعالی بدهیم.

همه باید به صحنه بیاییم. البته هنوز هم از فشارهای نظامی و توطئه های امنیتی دشمن ما آزاد و فارغ نبوده و همچنان شهید می دهیم.

همیشه باید آماده باشیم و این آمادگی را باید حفظ کنیم و برای سرنوشت باید قابلیت های نظامی خود را روز به روز افزایش دهیم. اما جبهه اصلی که امروز باید در آن تلاش کنیم جبهه فرهنگی است.

در دفاع مقدس، ایران خیلی غریب بود ولی امروز دنیا بیدار شده و با ملت ایران است. در کف خیایان های قاهره، بغداد، کابل، نیویورک، و در هند و... شعارهای ما (انقلاب اسلامی) را می دهند و حجت بر ما تمام است و نمی توانیم کوتاه بیاییم. با عبور از آن شرایط و گردنه های سخت حجت بر ما تمام است و آن شهیدان و بزرگوار حجت را بر همه تمام کرده اند.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۹
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
16
ای بابا!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
17
نگم....!!!! چون منتشر نمیشه...!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
41
خیلی خندیدم دست درد نکنه ملتی و شاد کردی
فریدون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
27
شما لطفا" خودتونو ناراحت نکنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۳/۳۱
0
25
واقعا می شود (یا اجازه هست) که برای این خبر نظری گذاشت؟
نظرات بینندگان