arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۲۹۴
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۳۹ : ۱۱ - ۰۱ تير ۱۳۹۱

جزئیات فروش کوچک‌ترین آپارتمان نوساز در تهران

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
دنیای اقتصاد: قیمت‌های پیشنهادی در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی در تهران طی هفته گذشته حاکی از این خبر بود که حداقل قدرت خرید متقاضیان در بازار مسکن برای خرید یک واحد مسکونی نوساز باید حدود 75 میلیون تومان و از سوی دیگر برای خرید واحدی که چند سال از عمر آن می‌گذرد باید از کمترین بودجه یعنی حداقل 60 میلیون تومان برخوردار باشد.

البته قیمت‌های اعلام شده مذکور به کلیه مناطق در تهران مربوط نمی شود بلکه مختص محله‌هایی در حاشیه مرکز پایتخت‌، خیابان‌هایی همچون هاشمی‌، مرتضوی‌، کارون‌، جیحون‌، نواب‌، طوس و جی است.

شواهد نشان می‌دهد اگر متقاضیان این روزها با بودجه اندک قصد دارند صاحبخانه شوند می‌توانند به غیر از محله‌های واقع در جنوب تهران در مناطق 9 یا 10 نیز در جست‌وجوی واحد مورد نظر خود باشند؛ چراکه این روزها اکثر واحدهایی که با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان به بازار فروش عرضه می‌شود در این دو منطقه و محله هایی که در مرز مناطق 10 و 11 یعنی محله نواب است‌، از سوی مالکان تعیین می‌شود.

به نقل از گفته اکثر بنگاهداران فعال در تهران در حال حاضر اکثر فایل‌هایی که در بازار خرید و فروش واحدهای مسکونی ارزش آنها از 100 میلیون تومان تجاوز نمی کند از متراژی بین 27 تا 65 مترمربع برخوردار هستند و البته بیشتر قیمت‌های اعلام شده برای چنین واحدهایی بین 70 تا 90 میلیون تومان پیشنهاد می‌شود.

گزارش «دنياي‌اقتصاد» از جزئيات آپارتمان 27 متري آگهي‌شده در يكي از بنگاه‌هاي مسكن حاكي است: اين واحدمسكوني نوساز است به اين معني كه به تازگي پايان‌كار براي آن صادر شده و نقشه داخلي آن عبارت است از يك اتاق پذيرايي 14مترمربعي، يك اتاق خواب 7 متري، آشپزخانه 4 مترمربعي و يك سرويس 2 مترمربعي.

اين واحدمسكوني كوچك‌ترين آپارتمان نوساز در تهران محسوب مي‌شود.

ستون امروز نبض بازار به معرفی برخی از واحدهای مسکونی فروشی در این هفته پرداخته که به این شرح است: 
در محدوده خیابان نواب‌، یک واحد مسکونی به متراژ 43 متر مربع‌، 12 سال ساخت در خیابان جوادیه متری یک میلیون و 390 هزار تومان قیمت گذاری شده است. واحد مذکور همانطور که اشاره شد جزو ارزان ترین واحدهای فروشی در تهران معرفی شده است.

از طرف دیگر 94 میلیون تومان نرخی است که برای فروش واحدی 47 متری نوساز در یکی دیگر از محله‌های نواب تعیین شده است. فروشنده اظهار کرده این واحد از امکاناتی همچون پارکینگ‌، انباری و آسانسور و همچنین از 18 میلیون تومان وام برخوردار است. واحد مذکور در خیابان صفدری واقع شده است.

در بین فایل‌های فروشی این هفته که قیمت آنها بالاتر از 100 میلیون تومان اعلام نشده بود‌، این واحد 94 متری جزو ارزان ترین واحدهای نوساز بود؛ زیرا با چنین امتیازی قیمت آن بالاتر از 100 میلیون تومان برآورد نشده است.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
0
2
آقا این جونای بدبخت چکار کنن،با این شرایط کی میتونی ازدواج کنه!!!
آسوده دلان را غم شوریده سران نیست/این طایفه را غصه درد دگران نیست
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۱
0
4
اینها ارمغان دولت مهرورز- عدالت گستر است
نظرات بینندگان