arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۴۲۱
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱ : ۱۹ - ۰۲ تير ۱۳۹۱

دنیزلی از سرمربیگری پرسپولیس استعفا داد

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، به دلیل مرتفع نشدن مشکلات شخصی خود رسما از سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس کناره گیری کرد.

به گزارش مهر، مصطفی دنیزلی که پیش از این چندین بار از مدیرعامل باشگاه پرسپولیس درخواست مرخصی کرده بود تا مشکلات شخصی و خانوادگی‌اش را رفع کند، امروز جمعه در آخرین مذاکره با مدیرعامل این باشگاه، به دلیل مرتفع نشدن این مشکلات با عذرخواهی از وی و هواداران، از سمت سرمربیگری تیم فوتبال پرسپولیس استعفا کرد.

به گزارش سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، مدیرعامل پرسپولیس از این مربی خواسته بود که یک دنیزلی تمام عیار باشد و با تمرکز کامل و با تمام توان هدایت این تیم را برعهده گیرد. محمد رویانیان به دلیل احترامی که برای این مربی نام آشنا قائل بود، چندین بار با مرخصی‌های پی در پی وی موافقت کرد اما تا آخرین لحظه نیز این مشکلات برطرف نشد.

در پایان این مذاکره تلفنی، دنیزلی اعلام کرد که شرایط حضور در پرسپولیس را ندارد و به دلیل بیماری همسر و پدر همسرش، تمرکز لازم را برای اداره پرسپولیس نخواهد داشت؛ لذا وی پس از عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری این تیم استعفا کرد. وی همچنین اعلام کرده است که در چند روز آینده برای تسویه حساب با باشگاه پرسپولیس اقدامات لازم را انجام خواهد داد.

محمد رویانیان ضمن اطمینان خاطر به هواداران اعلام کرد: باشگاه پرسپولیس جهت جذب سرمربی جدید این تیم در حال مذاکره با چند مربی است که پس از جمع بندی نهایی، سرمربی جدید پرسپولیس بزودی معرفی خواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۲
0
7
من که نفهمیدم ! چرا هرکی تو این مملکت مربی فوتبال میشه ، آخرش زن و بجه اش مریض میشه و میره ؟؟!!!
شایع شده زن و بچه کیروش هم دارن مریض میشن !!!!
هوادار پرسپولیس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
4
3
در پایان این مذاکره تلفنی، دنیزلی اعلام کرد که شرایط حضور در پرسپولیس را ندارد لذا وی پس از عذرخواهی از رویانیان و هواداران از سرمربیگری این تیم استعفا کرد.
قابل توجه مسئولیت حقوقی باشگاه پرسپولیس : ((استعفا ایشان باید بصورت کتبی و با ذکر دلایل به باشگاه ارائه شود و ایشان برای تسویه حساب و طی مراحل قانونی فسخ قرارداد به باشگاه مراجعه کند که بعدا برای پرداخت مطالبات ایشان مشکلی برای باشگاه ایجاد نشود . مواظب باشید با مشتی بازی و اظهار رفاقت به باشگاه و بیت المال ضربه نزنید که در پیشگاه خدا و ملت مسئول هستید
پاسخ ها
فرشید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۴/۰۳
ممنون از راهنمائیت. نمی گفنی کل باشگاه از بین رفته بود
نظرات بینندگان