arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۰۰ - ۰۵ تير ۱۳۹۱

اخبار مهم "انتخاب" در 60 ثانیه/یکشنبه 4 تیر

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : "60 ثانیه" عنوان خبری است که روزانه مهمترین اخبار منتشره در "انتخاب" را در یک خبر جمع آوری کند که در طی "60 ثانیه" امکان ملاحظه همه اخبار وجود دارد. این بخش، در ستون "مهمترین عناوین روز" منتشر می شود:

اخبار یکشنبه 4 تیر:

کمیسیون عالی انتخابات مصر، محمد مرسی کاندیدای اخوان المسلمین را پیروز انتخابات اعلام کرد. نامزد اخوان المسلمین توانست در انتخابات 51.7 درصد ارا را کسب کند. در مقابل شفیق 48.3 درصد ارا را به خود اختصاص داد.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۳۷
دیدار خانواده شهدای هفتم تیر با آیت الله هاشمی؛
كساني كه گذشته را طرد و نفي مي‌كنند و از تجربيات و امكانات انقلاب براي تحقق آرمان‌هاي بلند امام راحل و شهداي گرانقدر كشور استفاده نمي‌كنند به تاريخ، اسلام، انقلاب و نظام اسلامي ظلم مي‌كنند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۸:۲۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۷:۵۵
سخنگوی ناتو اعلام کرد نمایندگان کشورهای عضو این پیمان روز سه شنبه برای بررسی مساله سقوط هواپیمای ترکیه توسط سوریه تشکیل جلسه خواهند داد.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۵۷
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۲
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۴:۵۴
قردادهای وزارت دفاع امریکا، زیردریایی های جدید اسراییل و ماورهای نظامی ایران نشان دهنده ی آن است که تمام طرفین در حال آماده شدن برای یک درگیری نظامی هستند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۲:۲۴
بررسی مبالغ دریافتی توسط فوتبالیست های نه چندان با کیفیت فوتبال ایران نشان می دهد که بازیکنانی که بالای یک میلیارد تومان دریافتی دارند برای هر دقیقه به اندازه حدود 200 برابر یک کارگر دستمزد دریافت می‌کنند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۳
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۵۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۴۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۳
معاون اول رييس‌جمهور گفت: هنوز عده‌اي متعجب هستند که چرا رييس‌جمهور، معاون اول خود را از استان کردستان برگزيد و همين موضوع موجب شد تير طعنه و اتهام آنها از روزهاي اول فعاليت در جايگاه معاون اول، به سوي من روانه شود.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۸
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۱۱:۰۳
محمد حسین الیعقوب شیخ سلفی مصری گفت: به دکتر مرسی گفتم، من یک رئیس جمهور سلفی می خواهم که از قرآن و سنت به مانند مسلمانان گذشته پیروی کند.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۹:۲۳
شاید باورکردنی نباشد ، اما یک "معامله" مهم سیاسی در پیش است ، معامله ای که به احتمال قوی ، نامزد اخوان المسلمین نخستین رییس جمهور پس از حسنی مبارک می شود.
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۱:۲۵

نظرات بینندگان