arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ : ۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

سردار جزايري: در صورتي که به ايران حمله شود، حمله مي‌کنيم

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
معاون ستاد كل نيروهاي مسلح گفت: در صورتي كه مورد حمله قرار گيريم اقدام به حمله را در دستور كار خود داريم و حتي در صورت لزوم براي حملات چند جانبه و گسترده برنامه ريزي كرده‌ايم.

سردار سرتيپ مسعود جزايري معاون ستاد كل نيروهاي مسلح در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با اشاره به فرمايشات مقام معظم رهبري مبني بر اجراي سياست"تهديد در برابر تهديد" گفت: سياست امروز كشور بر اين مبنا شكل گرفته و اين بدين معنا است كه جمهوري اسلامي ايران بر سر منافع خود ايستادگي مي‌كند و به هيچ وجه كوتاه نخواهد آمد.

وي امنيت ملي كشورمان و همچنين کشورهاي دوست جمهوري اسلامي را بسيار مهم برشمرد و افزود: اگر اين امنيت مورد تهديد قرار گيرد ايران قطعاً عكس العمل لازم و بسيار جدي نشان خواهد داد.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح اساس دكترين نظامي كشور را مبتني بر دكترين دفاعي خواند و تصريح كرد: امروز ما عناصري را به اين دكترين اضافه كرده ايم كه در برابر تهديد فقط دفاع كننده نباشيم و در صورتي كه مورد حمله قرار گيريم اقدام به حمله را در دستور كار خود داريم و حتي در صورت لزوم براي حملات چند جانبه و گسترده برنامه ريزي كرده‌ايم.

توانمندي سايبري آمريکا و صهيونيست ها بزرگنمايي مي‌شود

سردار جزايري سياست آمريكا و رژيم صهيونيستي را تلاش براي بزرگ نمايي توانمندي هاي خود به ويژه توانمندي سايبري دانست و اظهار داشت: براساس رصد كارشناسان داخلي ثابت شده بر خلاف ادعاي آمريكا و متحدانش، آنها نمي‌توانند به راحتي حملات سايبري به كشورهاي مقابل به ويژه جمهوري اسلامي ايران داشته باشند.

وي با تاكيد بر اينكه غرب تا حدودي از توانمندي متخصصين ايراني مطلع است؛ افزود: آنها مي دانند كه جمهوري اسلامي ايران قادر است در زمان لازم، برخوردهاي خصمانه دشمنان عليه كشور را با واكنشي كوبنده پاسخ دهد.

معاون ستاد كل نيروهاي مسلح حملات سايبري دشمن عليه كشورمان را اقداماتي غير قابل توجه برشمرد و تصريح كرد: با قرار گرفتن صحيح حد و اندازه اين اقدامات در اختيار افكار عمومي، ملت ها از پوشالي بودن هيبت قدرت‌هاي استكباري جهان و اقتدار واقعي نظام هاي آزادي خواهي مانند جمهوري اسلامي ايران مطلع مي شوند و تاكنون تنها رويه بزرگ نمايي تبليغات غربي و ضعف رسانه هاي داخلي در ايجاد اين روشنگري در افكار عمومي ياري گر دشمنان در اين زمينه بوده است.

سردار جزايري با بيان اينكه تا امروز هيچ يك از حملات سايبري غرب عليه مراكز نظامي كشور مشکل ساز نبوده است؛ اظهار داشت: جمهوري اسلامي ايران به علت اقدام آمريكا، رژيم صهيونيستي و برخي كشورها به حملات سايبري عليه منافع ملت ايران، در اين زمينه طرح دعوي در مجامع بين المللي را در دستور كار خود دارد.

وي در پايان، ابراز اميدواري كرد تا مجامع بين المللي، مستقل از سياست قدرت هاي استكباري بتوانند با كساني كه به طور آشكار به حقوق ملت ها تجاوز مي كنند برخورد كنند.
نظرات بینندگان