arrow-right-square Created with Sketch Beta.
کد خبر: ۶۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ : ۱۴ - ۰۷ تير ۱۳۹۱

افزایش جاسوسی در میان جوانان لبنانی

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :
یك منبع خبری نزدیك به حزب الله گفت: حزب الله نگران است كه برخی جوانان لبنانی نتوانند در برابر پیشنهاد های مالی وسوسه كننده رژیم صهیونیستی مقاومت كنند و در دام مزدوران موساد و سازمان جاسوسی آمریكا بیفتند.   
 
به گزارش ایرنا از بیروت، یك منبع خبری نزدیك به حزب الله لبنان در گفتگو با شماره امروز چهارشنبه روزنامه لبنانی 'الجمهوریه' با ابراز نگرانی در خصوص بودجه سنگین رژیم صهیونیستی به منظور دستیابی به اطلاعات مقاومت اسلامی لبنان، گفت: ما نگران دست یابی اسراییل به اطلاعات مقاومت و حزب الله نیستیم زیرا این امر آرزویی محال برای صهیونیست هاست.

وی افزود: از تمام شهروندان بخصوص جوانان می خواهیم كه فریب این نیرنگ را كه صهیونیست ها از آن تحت عنوان 'مبارزه با تروریسم' یاد می كنند، نخورند زیرا این امر بدنامی شدیدی را برای آنها در پی خواهد داشت.

مساله اغوای برخی افراد در نهادهای دولتی و در رده های بالای مدیریتی، برای همكاری با موساد( سازمان جاسوسی اسراییل) از جنجال های مهم خبری در لبنان در ماه های اخیر است.

چندی پیش منابع امنیتی لبنان از دستگیری یك جاسوس سازمان اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) در جنوب این كشور خبر دادند؛ این مهندس لبنانی در موسسه 'اوجیرو' وابسته به وزارت مخابرات این كشور كار می كرد.

تاكنون چهار نفر از كارمندان مخابرات لبنان طی دو سال اخیر به جرم جاسوسی برای موساد دستگیر شده اند.

دو تن از كسانی كه تاكنون به جرم جاسوسی برای اسراییل دستگیر شده اند قصد داشتند به رهبران حزب الله از جمله 'سید حسن نصرالله' دبیر كل آن نزدیك شوند و محل اقامت وی را برای اطلاع به صهیونیست ها شناسایی كنند.

این دو نفر، ژنرال بازنشسته 'فایز كرم' رییس بخش ضد جاسوسی ارتش لبنان و 'زیاد الحمصی' نایب رییس شهردار 'سعد نایل' لبنان هستند.
نظرات بینندگان